dasteri777 написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
MAREA TD 100 пали ама с пиниз.
Collapse
X
-
rangel88
-
rangel88
Интересно много и то.Вчера на студа като цъкна стартера върти на празно. Днес цял ден е пекло на нея и вътре беше баня, а капака топъл... Я да видя на топло сега ,щрак върти стартера върти и двигателя, но от време на време изтървава.....Тая "гемия" да и е замръзнала "маймунката" дето избутва зъбчатката за маховика??? Възможно ли е???
Коментар
-
rangel88
-
rangel88
Всъщонст аз тези свещи като ги сваля на омметър ли е най-правилно да ги меря??? И колко ома трябва да показва???Защото ако им дам ток от батерията ще грейнат, но колко градуса иравномерно ли е о колкото трябва ли е нз.
Коментар
-
rangel88
Грейна слънце и стана чудо....https://www.youtube.com/watch?v=SctmoZWl4pEНо този пуст стартер трябва да се сваля пак..... Няма начин ... Рано или късно ще даде фира....
Коментар
-
Свещите колега се свалят леко казано "шиба..о" , така , че имай предвид да си приготвиш една две резервни гайки 4 мм за кабелчетата. Имаше една много хубава тема на колега за смяна на свещите , със снимки на всички необходими инструменти за това. Едно от най-важните е 12мм камък за гедоре и то удължено за да може да развиеш самата свещ. Особенно две от свещите си е секс без лубрикант , тези под помпата. Но не е невъзможно , просто се иска желание и чупливи ръчички. Свали ги и първо ги виж как изглеждат. На моята имаше една която не беше изгоряла , и затова не ми даваше индикация на таблото. Но така се беше надула , че едва излезе от отвора. Този мотор без една свещ си е мъка. Дори и лятото ми се е случвало да прави проблем без една свещ. Тъпо , но факт. Релето също не ти трябва кой знае какво за да го провериш , особено щом си електричар. Смени си филтъра за гориво , нито е скъп нито е сложно. И после разрежи стария и ще видиш защо съм ти го казал. Колкото до стартера , не е кой знае какво. Но няй добре намери някой канал , обществени има доста поне в София , такива запуснати и малко мръсни , но все пак стават. Не вярвам в Пловдив да няма някъде до ДАП-ове или някъде другаде. Естакада или канал. И въпреки всичко , дано не съм прав , но според мен проблем имаш с центровката на помпата. Моята като я взех се наложи да се ремонтира помпата. Смениха ми уплътнения аванс клапан и т.н. Взех я на 15 градуса температура. Вървеше си добре , палеше добре никакви проблеми. На другата сутрин 2-3 градуса , пали от 5-тото въртене , работеше точно като твойта. Обадих се и им я върнах . След един час беше готова. Казаха , че центровката не била добре. От тогава няма -15 , няма -20 . Пали все едно си е лятото.УспехFiat Marea Weekend
HLX 1,9 TD 100
1999
Някой друг трябва да плати сметката - ние не сме си поръчвали такъв живот.
Коментар
-
rangel88
tomito9902 написа:Свещите колега се свалят леко казано "шиба..о" , така , че имай предвид да си приготвиш една две резервни гайки 4 мм за кабелчетата. Имаше една много хубава тема на колега за смяна на свещите , със снимки на всички необходими инструменти за това. Едно от най-важните е 12мм камък за гедоре и то удължено за да може да развиеш самата свещ. Особенно две от свещите си е секс без лубрикант , тези под помпата. Но не е невъзможно , просто се иска желание и чупливи ръчички. Свали ги и първо ги виж как изглеждат. На моята имаше една която не беше изгоряла , и затова не ми даваше индикация на таблото. Но така се беше надула , че едва излезе от отвора. Този мотор без една свещ си е мъка. Дори и лятото ми се е случвало да прави проблем без една свещ. Тъпо , но факт. Релето също не ти трябва кой знае какво за да го провериш , особено щом си електричар. Смени си филтъра за гориво , нито е скъп нито е сложно. И после разрежи стария и ще видиш защо съм ти го казал. Колкото до стартера , не е кой знае какво. Но няй добре намери някой канал , обществени има доста поне в София , такива запуснати и малко мръсни , но все пак стават. Не вярвам в Пловдив да няма някъде до ДАП-ове или някъде другаде. Естакада или канал. И въпреки всичко , дано не съм прав , но според мен проблем имаш с центровката на помпата. Моята като я взех се наложи да се ремонтира помпата. Смениха ми уплътнения аванс клапан и т.н. Взех я на 15 градуса температура. Вървеше си добре , палеше добре никакви проблеми. На другата сутрин 2-3 градуса , пали от 5-тото въртене , работеше точно като твойта. Обадих се и им я върнах . След един час беше готова. Казаха , че центровката не била добре. От тогава няма -15 , няма -20 . Пали все едно си е лятото.Успех
Коментар
-
rangel88
rangel88 написа: Преглед на мнениетоТъй вярно!!!
Така каза и майстора като му е дадох за помпата, че много зловещо изтървава и ще се п рави.... Ама като сменихме свещите и си пали от раз. Каза изтървава защото няма подгрев (без 2 свещи)
Къв зор видя лятото с оригиналната си помпа, че изпуши и замириса от въртене
Коментар
-
rangel88 написа: Преглед на мнениетоСгреши не е бедникса нищо му няма на стартера....
Така каза и майстора като му е дадох за помпата, че много зловещо изтървава и ще се п рави.... Ама като сменихме свещите и си пали от раз. Каза изтървава защото няма подгрев (без 2 свещи)
Къв зор видя лятото с оригиналната си помпа, че изпуши и замириса от въртене
За пореден път успя да ме разсмееш!
Значи стартера ""изтърва щото няма подгрев???
Ако стартера е изправен и цял ден да го въртиш няма "изтърве"!!!
Какво ли се случва на бензинките когато им "изтърва" стартера???
Коментар
-
rangel88
specialista написа: Преглед на мнениетоЗа пореден път успя да ме разсмееш!
Значи стартера ""изтърва щото няма подгрев???
Ако стартера е изправен и цял ден да го въртиш няма "изтърве"!!!
Какво ли се случва на бензинките когато им "изтърва" стартера???
Той в началото изтърваваше след като повъртиш 5/6 секунди като се застуди още в самото начало се чуваше как прескача по маховика а миналата година на големия студ се въртеше като бормашина без да близне маховика....
Сега си е кибрит от раз на -15.... Даже и без да чакам да изключи подгрява паля за проба пали ама прави по 2/3 оборота без да хърка ил ида стресе все едно има павета в двигателя.
Бензинката ако щеш вярвай колегата на стартер си е паркирал колата като му отказала да запали.. Другия с 124 () по 30/40/50 секунди държи на стартер и нищо и няма... Фиата на 12 с и замириса на лак.... Немското си е меско...
Коментар
-
rangel88 написа: Преглед на мнението...като се застуди още в самото начало се чуваше как прескача по маховика а миналата година на големия студ се въртеше като бормашина без да близне маховика....
А стартера ти мирише не защото е италиански, а защото е за ремонт
Като го оправиш си го върти колкото ти душа иска.
Тц тц...абе чета аз от месец и нещо май станаха вече и не спирате да ме удивлявате, а хубаво преди си бях спрял да чета в техническите теми да не се ядосвам...Последна редакция от Слав; 22.02.2017, 10:21.== Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp
На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)
Коментар
-
rangel88
Слав написа: Преглед на мнениетоЧета това и предишното мнение за подгрева и се чудя...дали не е по-добре изобщо да не пипаш по колата, а да я дадеш на някой, който си разбира наистина от работата? Че и немско, че и японско да вземеш с това ниво на техническа грамотност - все тая. С най-добри чувства ти го казвам - като приятелски съвет.
А стартера ти мирише не защото е италиански, а защото е за ремонт
Като го оправиш си го върти колкото ти душа иска.
Тц тц...абе чета аз от месец и нещо май станаха вече и не спирате да ме удивлявате, а хубаво преди си бях спрял да чета в техническите теми да не се ядосвам...
После се обади на другия ден и каза, че е готова пали от раз и няма да превърта стартера.
Като се видяхме тогава ми каза за становището..
С две изгорели свещи няма как да запали и изтървава .... Сега пали от раз няма да изтървава... Според мене е пробвай и ако пак го прави тогава вече ще го правим..... Ако има пари няма проблем веднага го почвам.... Щото си е процедура (правили сме е едно време без канал) само сваляне и качване е 50 лв - това е добре, че другаде искаха направо 100...
Смисъл и аз се зачудих на становището му... Но 3 месеца при големи студове си пали от четвърт оборот. А като се натроши бендиска няма топло студено там си остава и това е. А как се бута да заплаи тази котъра само аз знам
Темата е разчистена от спам. Темата е в технически раздел!
За повече волности и свободни съчинения в Общи приказки!
Модераторски екип на fiatforum.bgПоследна редакция от Слав; 25.02.2017, 23:50.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар