Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

MAREA TD 100 пали ама с пиниз.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    iliyan написа:
    Гаста от железарския,спирта от аптеката.Спирта се смесва с водата и не и дава да замръзне.
    1.Искам да сложиш в една чаша 20мл.вода после отгоре 100 мл. нафта и накрая най-отгоре сипи спирткакъвто си искаш да речем 10 мл.И направи видео и покажи на всички как ще се свърже спирта със водата?!?!Всеки е чувал за относително тегло нека всеки сам си отговори какво ще се случи.2.Цял екип от инженери са създали филтър който да отдели водата от горивото,защо ни е да смесиме водата със спирт и да я прекараме през филтъра и послекъде ще отиде???? Да пренущува на топло във ГНП-то? Мерси в моята помпа не искам да влиза вода.Момчета стига с тоя гаражен фолклор,мислете малко.Поздрави!Колата и топла не запали от раз.Как е подгрева?

    Коментар


      #32
      specialista написа:
      iliyan написа:
      Гаста от железарския,спирта от аптеката.Спирта се смесва с водата и не и дава да замръзне.
      1.Искам да сложиш в една чаша 20мл.вода после отгоре 100 мл. нафта и накрая най-отгоре сипи спирткакъвто си искаш да речем 10 мл.И направи видео и покажи на всички как ще се свърже спирта със водата?!?!Всеки е чувал за относително тегло нека всеки сам си отговори какво ще се случи.2.Цял екип от инженери са създали филтър който да отдели водата от горивото,защо ни е да смесиме водата със спирт и да я прекараме през филтъра и послекъде ще отиде???? Да пренущува на топло във ГНП-то? Мерси в моята помпа не искам да влиза вода.Момчета стига с тоя гаражен фолклор,мислете малко.Поздрави!Колата и топла не запали от раз.Как е подгрева?
      Ъ моята ли типла ни пали??? Втория клип е топла. Смисъл работила е 2 м. Не може да загрее защото термостата и е винаги отворен и водата ми е макс 50/55/60 градуса.

      Коментар


        #33
        rangel88 написа:
        specialista написа:
        Колата и топла не запали от раз.Как е подгрева?
        Ъ моята ли типла ни пали??? Втория клип е топла. Смисъл работила е 2 м. Не може да загрее защото термостата и е винаги отворен и водата ми е макс 50/55/60 градуса.
        Колегата иска да ти каже, че въпреки, че е загряла не пали добре както трябва. Може да има проблем в подгревните свещи.

        Коментар


          #34
          stilo_new написа:
          rangel88 написа:
          specialista написа:
          Колата и топла не запали от раз.Как е подгрева?
          Ъ моята ли типла ни пали??? Втория клип е топла. Смисъл работила е 2 м. Не може да загрее защото термостата и е винаги отворен и водата ми е макс 50/55/60 градуса.
          Колегата иска да ти каже, че въпреки, че е загряла не пали добре както трябва. Може да има проблем в подгревните свещи.
          За това ще е заведа на диагностика за ел. проблеми. Интресно е че брачеда има ксара комби дизел виками- ако ми работи поне една подгряваща свещ па добре ... Последния път само една имаше.... Но пак пали много по добре от фията 2/3 път.

          Коментар


            #35
            ксарата не я сравнявай с фиата,тя навярно е с директно впръскване,а ти си с предкамерно впръскване и на теб свещите са ти жизнено необходими

            Коментар


              #36
              ivel написа:
              ксарата не я сравнявай с фиата,тя навярно е с директно впръскване,а ти си с предкамерно впръскване и на теб свещите са ти жизнено необходими
              Аха а пежо , защото на брачедката е 307(8 000 лв запазено е) и то без свещи не пали.

              Коментар


                #37
                Остави марката, човека ти обеснява да не сравняваш дизели с директно впръскване (комън реил, помпа-дюза) с твоята с предкамерно. Твоята си иска подгрев и при положителни температури, такъв и е модела просто и подгревните свещи са особено важни при теб.
                The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                Коментар


                  #38
                  Ето е и диагностиката ми.Според тях имам проблем за паленето в подгряващите свещи.Други грешки в педала за газта... регулатор за налягане на ГНП и дибитомер... Но нагърбва с химикал не ми написа дибитомер... Тези грешки каза, че са ги изчистили може да са как го нарече стари първичниСега горе разчитам повечето неща, но незнам колко трябва да е правилното градуси % mbarТа въпросът ми е това ли пише на листа което са ми казали или си добавят, че имам кофти спомени от сервизи (и то точно на фиат в пдл. дин експрес)

                  Коментар


                    #39
                    Аз сега се сетих ако имам проблем с подгряващи всещи не трябва ли по таблото да ми мигат или светят или като е запалена да светят или нещо от този род???

                    Коментар


                      #40
                      rangel88 написа:
                      Ето е и диагностиката ми.Според тях имам проблем за паленето в подгряващите свещи.Други грешки в педала за газта... регулатор за налягане на ГНП и дибитомер... Но нагърбва с химикал не ми написа дибитомер... Тези грешки каза, че са ги изчистили може да са как го нарече стари първичниСега горе разчитам повечето неща, но незнам колко трябва да е правилното градуси % mbarТа въпросът ми е това ли пише на листа което са ми казали или си добавят, че имам кофти спомени от сервизи (и то точно на фиат в пдл. дин експрес)
                      Това са стойности на двигател който не работи!

                      Коментар


                        #41
                        specialista написа:
                        rangel88 написа:
                        Ето е и диагностиката ми.Според тях имам проблем за паленето в подгряващите свещи.Други грешки в педала за газта... регулатор за налягане на ГНП и дибитомер... Но нагърбва с химикал не ми написа дибитомер... Тези грешки каза, че са ги изчистили може да са как го нарече стари първичниСега горе разчитам повечето неща, но незнам колко трябва да е правилното градуси % mbarТа въпросът ми е това ли пише на листа което са ми казали или си добавят, че имам кофти спомени от сервизи (и то точно на фиат в пдл. дин експрес)
                        Това са стойности на двигател който не работи!
                        Как не работи??? Смисъл има повреда ли или в момента не работи....

                        Коментар


                          #42
                          В момента не работи!Извинявам се че е станало недоразумение. :D Поздрави!

                          Коментар


                            #43
                            specialista написа:
                            В момента не работи!Извинявам се че е станало недоразумение. :D Поздрави!
                            А така по може....Тоест нищо ли негласи този лист..Оп ти да не би потемпературятя да съдиш че не работи.Ако е така термостата и е винаги на макс и негрее никак даже 35/40/45 градуса.

                            Коментар


                              #44
                              Има четири реда от тези "Live data" от които става ясно че колата е само на контакт!1.RPM--0 коляновия вал не се върти ,обороти-02.Напрежението на батерията 12,1V 3.Корекцията на ъгъла на впръскване е -0*4.Момента на впръскване -10*

                              Коментар


                                #45
                                specialista написа:
                                Има четири реда от тези "Live data" от които става ясно че колата е само на контакт!1.RPM--0 коляновия вал не се върти ,обороти-02.Напрежението на батерията 12,1V 3.Корекцията на ъгъла на впръскване е -0*4.Момента на впръскване -10*
                                Ясно. Това какво ще рече, че не са напрявили кякто трябва ли???Някъде да пише за подгряващи свещи примерно в кой цилиндър ги няма.

                                Коментар

                                Working...
                                X