Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

MAREA TD 100 пали ама с пиниз.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Извинявам се нещо телефона се бъгна

    Коментар


      #17
      pantofi написа:
      Извинявам се нещо телефона се бъгна
      Ок. Но какво искаше да кажеш

      Коментар


        #18
        pantofi написа:
        rangel88 написа:
        pantofi написа:
        Опитай да запалиш 7-10 секунди след като загасне лапата за подгрев на свещите
        След 8 ще видя и ще докладвам. Тоест завъртам подгрявам гаси се лампата чяка и завъртам да запали.А този номер с няколко подгрявания имяли файда
        Да.Даваш контакт гасне лампата за свещите броиш до 7 и въртиш.То малко смешно звучи , но така вече 7 години не съм търсил даже причината.При мен само така пали няма значение дали е лято или зима не се ли изчакат тези 7 секунди пали трудно и пуши,но изчакам ли 7-10 сек пали от оборот незнам на какво се дължи това . За подгряването на няколко пъти незнам какъв ефект се търси , но съм чувал да се използва нека някой по запознат да каже
        Файда нулева обаче...

        Коментар


          #19
          Оправя се само с компрес от хладка вода по помпа подкачваща нафтова и горивен филтър. Тогава още като види ключа и пали от четвърт оборот.[/quote]Пак ти казвам:щом това помага,причината е нафтата.
          Fiat Marea 1.6 16V ELX 2000г.CNG,Opel Antara 2,2 163kc.
          ex:Fiat Regata 1714D;ex:Fiat 125P

          Коментар


            #20
            iliyan написа:
            Оправя се само с компрес от хладка вода по помпа подкачваща нафтова и горивен филтър. Тогава още като види ключа и пали от четвърт оборот.Пак ти казвам:щом това помага,причината е нафтата.
            Да де, но как старата ци палеше от ряз и други хора вземат проблеми нямат?Смачкаха е старата нафтата и истана тая е взехме след 2 месеца нафтата си седеше в варела и като се застуди почна да прави номера.Ще ходи на диагностика то се знае.... Да се видят свещи примерно или грешки.Ако случайно е това проблема нещо с бензин спирт за горене добавки можели да се оправи?Акъл ми дадоха и горивния филтър да сменя не е кой знае колко скъпо.[/quote]

            Коментар


              #21
              Щом не си сменял горивния филтър след като си я купил,знаеш ли го кога е сменян и с каква нафта е карал.Така че задължително го смени.Можеш да си направиш една промивка на ГНП и дюзи с гас за горене по следния начин:откачаш маркуча /филтър-ГНП/ от филтъра и го пъхаш в бутилката;маркуча за излишната нафта от дюзите и него в бутилката,палиш и докато изгори гаста или докато ти се чака.Свещите можеш да си ги провериш с мултицет или амперклещи,щом и тях не си проверявал.
              Fiat Marea 1.6 16V ELX 2000г.CNG,Opel Antara 2,2 163kc.
              ex:Fiat Regata 1714D;ex:Fiat 125P

              Коментар


                #22
                iliyan написа:
                Щом не си сменял горивния филтър след като си я купил,знаеш ли го кога е сменян и с каква нафта е карал.Така че задължително го смени.Можеш да си направиш една промивка на ГНП и дюзи с гас за горене по следния начин:откачаш маркуча /филтър-ГНП/ от филтъра и го пъхаш в бутилката;маркуча за излишната нафта от дюзите и него в бутилката,палиш и докато изгори гаста или докато ти се чака.Свещите можеш да си ги провериш с мултицет или амперклещи,щом и тях не си проверявал.
                Сега май бащами беше ги проверил но не помня на тази или на старата...Е от диагностика нямали да се види ако е електрически проблема ??? Защото ръчичката ми замръзна докато премеря акумулаторът тая вечер, а и грам време и нерви нямам да пипам.

                Коментар


                  #23
                  Ако нафтата сте я купували лятото не е препоръчително сега да я ползвате. Източи резервоара, налей друга (зимна) нафта и пробвай.

                  Коментар


                    #24
                    kokondrel написа:
                    Ако нафтата сте я купували лятото не е препоръчително сега да я ползвате. Източи резервоара, налей друга (зимна) нафта и пробвай.
                    Тя е 60 л. Как да е източа и в какво да е сложа. Ако е от нея с добавки бензин или спирт за горене ще се оправи ли???

                    Коментар


                      #25
                      rangel88 написа:
                      iliyan написа:
                      Щом не си сменял горивния филтър след като си я купил,знаеш ли го кога е сменян и с каква нафта е карал.Така че задължително го смени.Можеш да си направиш една промивка на ГНП и дюзи с гас за горене по следния начин:откачаш маркуча /филтър-ГНП/ от филтъра и го пъхаш в бутилката;маркуча за излишната нафта от дюзите и него в бутилката,палиш и докато изгори гаста или докато ти се чака.Свещите можеш да си ги провериш с мултицет или амперклещи,щом и тях не си проверявал.
                      Сега май бащами беше ги проверил но не помня на тази или на старата...Е от диагностика нямали да се види ако е електрически проблема ??? Защото ръчичката ми замръзна докато премеря акумулаторът тая вечер, а и грам време и нерви нямам да пипам.
                      Ми кат ти замръзва ръчичката и нямаш нерви, събери парички и я закарай в сервиз да ти я оправят.
                      Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                      Коментар


                        #26
                        muns61 написа:
                        rangel88 написа:
                        iliyan написа:
                        Щом не си сменял горивния филтър след като си я купил,знаеш ли го кога е сменян и с каква нафта е карал.Така че задължително го смени.Можеш да си направиш една промивка на ГНП и дюзи с гас за горене по следния начин:откачаш маркуча /филтър-ГНП/ от филтъра и го пъхаш в бутилката;маркуча за излишната нафта от дюзите и него в бутилката,палиш и докато изгори гаста или докато ти се чака.Свещите можеш да си ги провериш с мултицет или амперклещи,щом и тях не си проверявал.
                        Сега май бащами беше ги проверил но не помня на тази или на старата...Е от диагностика нямали да се види ако е електрически проблема ??? Защото ръчичката ми замръзна докато премеря акумулаторът тая вечер, а и грам време и нерви нямам да пипам.
                        Ми кат ти замръзва ръчичката и нямаш нерви, събери парички и я закарай в сервиз да ти я оправят.
                        Ще ида на диагностика да видя технически как е положението. После ще му мисля, но сигурно ще пробвам (от най-евтиното ги почвам) горивен филтър добавки др.

                        Коментар


                          #27
                          Лошото е че резервоара ти е пълен.Налей 1 л. газ за горене + 1 л. чист спирт и когато изгориш нафтата от резервоара,тогава смени филтъра.Купи си фуния с финна цедка,която задържа вода и си прецеждай нафтата.
                          Fiat Marea 1.6 16V ELX 2000г.CNG,Opel Antara 2,2 163kc.
                          ex:Fiat Regata 1714D;ex:Fiat 125P

                          Коментар


                            #28
                            iliyan написа:
                            Лошото е че резервоара ти е пълен.Налей 1 л. газ за горене + 1 л. чист спирт и когато изгориш нафтата от резервоара,тогава смени филтъра.Купи си фуния с финна цедка,която задържа вода и си прецеждай нафтата.
                            Газ за горене светлинна ли имаш на ум????Чист спирт да е е онова лилавото? Или от аптеката?Май бях пробвал миналата зима с спорт за горене(някой тука беше казал, че има я вода в нафтата или конденз на или по горивния филтър и ставало скреж) ефект нямаше никакъв.

                            Коментар


                              #29
                              Гаста от железарския,спирта от аптеката.Спирта се смесва с водата и не и дава да замръзне.
                              Fiat Marea 1.6 16V ELX 2000г.CNG,Opel Antara 2,2 163kc.
                              ex:Fiat Regata 1714D;ex:Fiat 125P

                              Коментар


                                #30
                                Ето малко и от днес вече е топло.....https://www.youtube.com/watch?v=8iOe7K2yR84 Колата не е палена от 31. Само е пробвано няколко пътя да запали на студено но не успяБая пуше... Нз от тези 5 дена въртене без палене да не се е насабралоТова от ауспуха ме притеснява...https://www.youtube.com/watch?v=ux4mmkaFhs0Топла е вече

                                Коментар

                                Working...
                                X