Здравейте колеги! Предстои ми смяна на съединител , а колата е FIAT STILO 1.9 JTD/115. Тъй , като всички кадърни майстори са много заети и по-рано от средата на януари нямат възможност да ме приемат в сервизите си реших сам да се заема. Интересува ме има ли някакви тънкости по демонтажа на скоростната кутия и от къде точно се обезвъздушава съединителя? Изчетох доста теми по форумите , но никъде не намерих отговор на това , което търся! Благодаря!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Fiat Stilo 1.9JTD/115 Смяна на съединител и обезвъздушаване.
Collapse
X
-
Re: Fiat Stilo 1.9JTD/115 Смяна на съединител и обезвъздушав
RX90 написа:Здравейте колеги! Предстои ми смяна на съединител , а колата е FIAT STILO 1.9 JTD/115. Тъй , като всички кадърни майстори са много заети и по-рано от средата на януари нямат възможност да ме приемат в сервизите си реших сам да се заема. Интересува ме има ли някакви тънкости по демонтажа на скоростната кутия и от къде точно се обезвъздушава съединителя? Изчетох доста теми по форумите , но никъде не намерих отговор на това , което търся! Благодаря!Fiat Stilo 1.9 JTD 2003г.
-
Лявата се сваля за 5 минути. Развиваш с камък 36 гайката на външното каре, откачаш шарнира и си готов. Самата полуоска имаш 2 варианта, единия е да откопчаеш скобата на маншона на вътрешното каре и да я извадиш, а другия е със щанга да извадиш направо чашата заедно с полуоската. Вчера сменявах лява полуоска и за половин час бях готов. А дясната не я пипай въобще. Даже и гумата не сваляй. С дърпане скоростната кутия си излиза. Самата полуоска е на шлици в кутията и с напъване излиза. Успех!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар