emiliyan.martinov написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Multipla проблем с мощността
Collapse
X
-
Така е, аз лично не харесвам "побългаряванията" и за това му дадох такъв съвет. В крайна сметка всеки си решава, а относно омекването на пружината... :X да си вземе кабел за диагностика и ще си следи доста пружини, кога "омекват". Много ме радват обичайните офтопици за EGR... човека имаше проблем, изясни се, каквото иска да прави с егр-а си, който в момента няма нищо общо с проблема му. Лек ден!Fiat Stilo 1.9 JTD, 115 hp (2002), 3 врати
Коментар
-
Това, че гледам да не спамя не значи, че нямам какво да правя. От такива "майстори" с по 5000 коментара плява (не визирам emzo), се принуждавам да си търся инфо по чужди форуми, където хората рядко изпадат в офтопици и още по рядко правят личностни нападки или се обаждат с непотвърдена информация или без да имат грам опит с даден проблем. Emzo, вярвай ми, техническата ми грамотност е повече от средната за средностатистическия българин, а и това не професията ми и винаги когато пиша нещо излагам МОЯТА гледна точка! В крайна сметка, тук едва ли има техници от макларън, че да ми реагират остро/комплексарско, сякаш те са измислили egr-a... относно МЕС - много добре знам какво и как се измерва с тази лесна за употреба програма, но едва ли ти си имаш и капка хабер от професията ми, или от мепинг на акционния потенциал на сърдечни кухини... примерно, че си тръгнал да раздаваш критика, непопитанFiat Stilo 1.9 JTD, 115 hp (2002), 3 врати
Коментар
-
Не ми и трябва, като се разболея ходя на доктор. Колко читав ще уцеля .... Божа работа.Аз ти казвам, че с показанието на МЕС не можеш да разбереш дали работи ЕГР-а.А като си толкоз ербап, карай с отпушен егр. Познавам няколко такива люде, дето им го бях запушил и си махнаха тапите и накрая ..... В крайна сметка, никой не купува за кола 3000лв нов егр за 600+лева .... България ... т’ва е положението.Та да се върнем на темата:emiliyan.martinov написа:1 Ами смени си дебитомера с нов на Бош или на Марели. И двата ще ти свършат чудесна работа. 2 Ако не искаш да си купуваш нов си почисти тоя. Има тема как да се почисти дебитмоера, а и да не я намериш е повече от елементарно с един спрей на Liqui Moly .3 Относно EGR-а, и да си го "затапиш" (механично "изключване") няма да ти се вдигне мощността, тъй като почти веднага след като чукнеш газта, той се затваря ("изключва"), ще пуши повече на място (ако сега пуши) и ще ти трупа грешки компютъра, че има проблем с EGR-а. Това което можеш да направиш с него е също да си го почистиш, а ако толкова не те стърпява и мислиш, че тия 500 коня на Multipla-та ги държи вързани само тоя прословут EGR, иди да ти го изключат софтуерно и хардуерно да го махнат/затапят. Успех!F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
Така е, само да допълня, че съм писал "почти веднага след като чукнеш газта" не е равносилно на "като чукнеш газта". МЕС има възможност да мери позицията на egr "active/inactive" и процент на отваряне/затваряне. За частите - всеки според чергата си, аз съм си купил кола, която почти безпроблемно да обслужвам с нови части. За bocsh/mareli - щом го има и по номер отговаря за тази кола - значи може, мисля че знаеш все пак горивните системи на Ф1 масово на кого саFiat Stilo 1.9 JTD, 115 hp (2002), 3 врати
Коментар
-
Колега,нищо лично към теб,защото не те познавам,но четейки изцепката ти за програмата,кабела и положението на пружината наЕГР-а си давам сметка,че техническата ти грамотност не е това за което твърдиш. С гореописаните пособия ще разбереш каква е "командата" от компа кем крайното устройство,но не и да разбереш колко е отворен клапана и колко е смачкана пружината. Двигателите и проблемите в този форум са достатъчно стари и има членове както кадърни със умения така и със знания, в това число и езици. По този начин има много транслирана информация и опит от чуждоземски форуми които за някой се поднасят наготово. Остава само информацията да бъде оценена.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
emiliyan.martinov, мисля, че визираш мойте 5000 писаници.Един път и аз да кажа нещо вярно и свързано с темата и ти да се разсърдиш...Колегите вече са ти обяснили как стоят нещата.Сравнението на китайския дебитомер Марели и системите в F1 е много сладко <3Весели празници!iakvvu, чак сега видях за какво ме бъзикате, сори, дано никога да нямаш подобни проблеми Yellow_Flash_Colorz_PDT_06"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
emiliyan.martinov написа:Така е, само да допълня, че съм писал "почти веднага след като чукнеш газта" не е равносилно на "като чукнеш газта". МЕС има възможност да мери позицията на egr "active/inactive" и процент на отваряне/затваряне. За частите - всеки според чергата си, аз съм си купил кола, която почти безпроблемно да обслужвам с нови части. За bocsh/mareli - щом го има и по номер отговаря за тази кола - значи може, мисля че знаеш все пак горивните системи на Ф1 масово на кого саF9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
Ей все да се окачестви някой, да изпъкне друг, да се покаже "компетентност" и т.н. За моите познания не берете грижа автора на темата пита нещо, аз с някакви въпроси снех анамнеза за проблема, момчето от първия път разбра какво го питат и какво да направи, не само "виж провери всичко от предната до задната регистрация", и последваха 2 страници мерене на... аз няма какво да меря в тоя форум, 300 пъти казах, че съм любител, и вместо да бъда поправен с нормален тон, се изливат комплекси зад клавиатури, тъй да бъде! относно китайските марели - спрете да си купувате такива бе новия ми дебитомер by the way, е бош, не защото са по-хубави, а защото такъв е оригиналният за 5000-те мненкя - въх че тънкообидни... не визирах теб... то е масовка. Когато МЕС ми изписа, че egr-a е затворен на 3% и отчиташе грешка, си го почистих и вече не засича грешки и го затваря напълно, пък каквото ще да мери и както си иска да го мери. Следващият път, ще се смени той или ще бъде отстранен и хардуерно и с ремап-а на едно и готово... релакс момчета, има по страшни болести от egr-а на тази Земя!Fiat Stilo 1.9 JTD, 115 hp (2002), 3 врати
Коментар
-
...аз с някакви въпроси снех анамнеза за проблема...A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
То по-добре анамнези на железата да СНЕМАМЕ, отколкото на хората, ама хайде... Аз за няколко неща съм попитал в този форум, за 1-2 получих адекватно инфо, като съм с ясното съзнание, че никой не е длъжен да обяснява на дълго и на широко. Има няколко неписани етикета на поведение - като не можеш да помогнеш - не подвеждай или не бълвай офтопик да покажеш, че поназнайваш нещо. Когато някой пита за нещо и твърди, че е търсил инфо по темата, но не е намерил - не му отговаряй "ами проблема може да се оправи има тема намери си я" в стил "ае аз съм от 100 години в тоя форум и ми е бащиния, тоя тука къв е ся?!" - защото за още 1-2 мин писане след "има тема намери си я" и на 80-90% от проблемите може да се помогне... като не искаш да помагаш - не пиши, не си длъжен. Бош, Марели и т.н. са достатъчно сериозни фирми (като изключим китайските копия), че лаици като нас да ги поставят под съмнение, при условие, че те са произвели дадена част за даден модел (значи става и попълва референтните изисквания към нея), но важни са средствата, не всеки може да отдели 250 лв. за нов Бош дебитомер за кола за 3000, както emzo правилно отбеляза! Доста от колегите визат в чужди форуми сверяват инфо и т.н.... Чудесно! Така и трябва! Но ще помоля само, на следващото влизане забележете колко такива "оф има тема намери си я", "аз знам как може да се оправи" - и до там, "чувъл съм че на Джон от съседното село на дядо му на брат му колата имала подобен проблем и се оправила еди си как" има и т.н.... доста малко, и това може лесно да се провери. Идеята на форумите е да се обмени опит, а не да се назидае или нахули някой, че може да бърка нещо или че го е заучил грешно или че му е било показано/казно грешно, и чрез това да изпъкнеш колко велик монтьор си ти (който и да е). Като си велик - иди бачкай, като инженер/техник в Порше..?!И не се сърдя, не сме тук за лични нападки и обиди за да се сърдим (за това "дано си добър лекар" и подобни фрази, просто подминах, понеже личностните ми и професионални качества, не са и не трябва да са обект на този форим... може и без разводняване и драми да минем, че да не се разцивля аз за колко "майстори" съм се молил "а дано е добър и свърши работа", ама той ми разпробил генерацията на криво и сложил видии от тетрис на изпускателна система тежаща десетки килограми, пък и стартера без болтове оставил ). Апела ми бе, да не се самоизтъкваме ненужно, а достатъчно акуратно да споделим мнение и опит, ако имаме по даден проблем, ако не... и нищо да не се отговори по темата, не е болка за умиране Айде, с усмивкиFiat Stilo 1.9 JTD, 115 hp (2002), 3 врати
Коментар
-
помогнете
Колеги помагайте,От три дни чета във форума и никъде не прочетох за подобна на моята повреда.Колата ми е Мултипла, JTD 105 2000 година при студен двигател работи нормалнослед загряване и като мине през няколко големи дупки на пътя на таблото светва лампата за инжекторчето и мощността на колата пада и става като спъната.Водих я на сервиз Фиат в Бургас но не отчетоха нищо като грешка.Вчера изолирах ЕГР-а откъм колектора но повредата си остана. Трябва ли да се изолира и софтуерно и дали ще е от това проблема?
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар