Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Multipla проблем с мощността

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    emiliyan.martinov написа:
    Ами смени си дебитомера с нов на Бош или на Марели. И двата ще ти свършат чудесна работа. Ако не искаш да си купуваш нов си почисти тоя. Има тема как да се почисти дебитмоера, а и да не я намериш е повече от елементарно с един спрей на Liqui Moly (ще сложа снимка на спрея по-лесно да го познаеш по рафтовете). Ако пак не ти се занимава, мога да ти продам на BOSCH почистен и работещ след диагностика! :D Този спрей можеш да го намериш... навсякъде. Относно EGR-а, и да си го "затапиш" (механично "изключване") няма да ти се вдигне мощността, тъй като почти веднага след като чукнеш газта, той се затваря ("изключва"), ще пуши повече на място (ако сега пуши) и ще ти трупа грешки компютъра, че има проблем с EGR-а. Това което можеш да направиш с него е също да си го почистиш, а ако толкова не те стърпява и мислиш, че тия 500 коня на Multipla-та ги държи вързани само тоя прословут EGR, иди да ти го изключат софтуерно и хардуерно да го махнат/затапят. Успех!
    Достатъчно е само да се затапи ЕГР-а. На 186А6000 записва грешка само информативно- без да вкарва двигателя в авариен режим и не свети чека( и при изключено захранване). А ако е омекнала пружината на ЕГР-а - чакай да затвори като настъпиш гаста...
    Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

    Коментар


      #17
      Така е, аз лично не харесвам "побългаряванията" и за това му дадох такъв съвет. В крайна сметка всеки си решава, а относно омекването на пружината... :X да си вземе кабел за диагностика и ще си следи доста пружини, кога "омекват". Много ме радват обичайните офтопици за EGR... човека имаше проблем, изясни се, каквото иска да прави с егр-а си, който в момента няма нищо общо с проблема му. Лек ден!
      Fiat Stilo 1.9 JTD, 115 hp (2002), 3 врати

      Коментар


        #18
        Много ме кефят, новоизлюпените, дето са намерили някоя кракната версия на МЕС, стара като света, купили са си кабелче и виждат някакви данни, но какво значат тия данни, хал хабер си нямат.
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          #19
          Това, че гледам да не спамя не значи, че нямам какво да правя. От такива "майстори" с по 5000 коментара плява (не визирам emzo), се принуждавам да си търся инфо по чужди форуми, където хората рядко изпадат в офтопици и още по рядко правят личностни нападки или се обаждат с непотвърдена информация или без да имат грам опит с даден проблем. Emzo, вярвай ми, техническата ми грамотност е повече от средната за средностатистическия българин, а и това не професията ми и винаги когато пиша нещо излагам МОЯТА гледна точка! В крайна сметка, тук едва ли има техници от макларън, че да ми реагират остро/комплексарско, сякаш те са измислили egr-a... относно МЕС - много добре знам какво и как се измерва с тази лесна за употреба програма, но едва ли ти си имаш и капка хабер от професията ми, или от мепинг на акционния потенциал на сърдечни кухини... примерно, че си тръгнал да раздаваш критика, непопитан
          Fiat Stilo 1.9 JTD, 115 hp (2002), 3 врати

          Коментар


            #20
            Не ми и трябва, като се разболея ходя на доктор. Колко читав ще уцеля .... Божа работа.Аз ти казвам, че с показанието на МЕС не можеш да разбереш дали работи ЕГР-а.А като си толкоз ербап, карай с отпушен егр. Познавам няколко такива люде, дето им го бях запушил и си махнаха тапите и накрая ..... В крайна сметка, никой не купува за кола 3000лв нов егр за 600+лева .... България ... т’ва е положението.Та да се върнем на темата:
            emiliyan.martinov написа:
            1 Ами смени си дебитомера с нов на Бош или на Марели. И двата ще ти свършат чудесна работа. 2 Ако не искаш да си купуваш нов си почисти тоя. Има тема как да се почисти дебитмоера, а и да не я намериш е повече от елементарно с един спрей на Liqui Moly .3 Относно EGR-а, и да си го "затапиш" (механично "изключване") няма да ти се вдигне мощността, тъй като почти веднага след като чукнеш газта, той се затваря ("изключва"), ще пуши повече на място (ако сега пуши) и ще ти трупа грешки компютъра, че има проблем с EGR-а. Това което можеш да направиш с него е също да си го почистиш, а ако толкова не те стърпява и мислиш, че тия 500 коня на Multipla-та ги държи вързани само тоя прословут EGR, иди да ти го изключат софтуерно и хардуерно да го махнат/затапят. Успех!
            1. Bosch-a - Да, марелито - по-скоро не.2. С чистене не винаги се оправят нещата3. Ще се вдигне до заводската, ако е бил отворен. ЕКУто не затваря клапана веднага като чукнеш газта ! И не , няма да пуши повече.На този мотор, няма нужда от софтуерни намеси.
            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

            Коментар


              #21
              Така е, само да допълня, че съм писал "почти веднага след като чукнеш газта" не е равносилно на "като чукнеш газта". МЕС има възможност да мери позицията на egr "active/inactive" и процент на отваряне/затваряне. За частите - всеки според чергата си, аз съм си купил кола, която почти безпроблемно да обслужвам с нови части. За bocsh/mareli - щом го има и по номер отговаря за тази кола - значи може, мисля че знаеш все пак горивните системи на Ф1 масово на кого са
              Fiat Stilo 1.9 JTD, 115 hp (2002), 3 врати

              Коментар


                #22
                Колега,нищо лично към теб,защото не те познавам,но четейки изцепката ти за програмата,кабела и положението на пружината наЕГР-а си давам сметка,че техническата ти грамотност не е това за което твърдиш. С гореописаните пособия ще разбереш каква е "командата" от компа кем крайното устройство,но не и да разбереш колко е отворен клапана и колко е смачкана пружината. Двигателите и проблемите в този форум са достатъчно стари и има членове както кадърни със умения така и със знания, в това число и езици. По този начин има много транслирана информация и опит от чуждоземски форуми които за някой се поднасят наготово. Остава само информацията да бъде оценена.
                AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                Kawasaki ER-6n'2012

                Коментар


                  #23
                  emiliyan.martinov, мисля, че визираш мойте 5000 писаници.Един път и аз да кажа нещо вярно и свързано с темата и ти да се разсърдиш...Колегите вече са ти обяснили как стоят нещата.Сравнението на китайския дебитомер Марели и системите в F1 е много сладко <3Весели празници!iakvvu, чак сега видях за какво ме бъзикате, сори, дано никога да нямаш подобни проблеми Yellow_Flash_Colorz_PDT_06
                  "Без сърца, сме просто машини"
                  Toyota Prius 1.5 Hybrid
                  EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                  Коментар


                    #24
                    emiliyan.martinov написа:
                    Така е, само да допълня, че съм писал "почти веднага след като чукнеш газта" не е равносилно на "като чукнеш газта". МЕС има възможност да мери позицията на egr "active/inactive" и процент на отваряне/затваряне. За частите - всеки според чергата си, аз съм си купил кола, която почти безпроблемно да обслужвам с нови части. За bocsh/mareli - щом го има и по номер отговаря за тази кола - значи може, мисля че знаеш все пак горивните системи на Ф1 масово на кого са
                    No offence, но дано, като доктор да си добър, защото тук си далече от нещата.Един последен въпрос имам. Кой хардуер/датчик точно в това Стило, следи положението на ЕГР-а, до такава степен, че да ти гарантира, че показанията на МЕС или която е да е друга апаратура са достоверни?
                    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                    Коментар


                      #25
                      M5kov написа:
                      iakvvu, чак сега видях за какво ме бъзикате, сори, дано никога да нямаш подобни проблеми Yellow_Flash_Colorz_PDT_06
                      Няма проблеми. Всичко е наред.
                      AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                      HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                      Kawasaki ER-6n'2012

                      Коментар


                        #26
                        Ей все да се окачестви някой, да изпъкне друг, да се покаже "компетентност" и т.н. За моите познания не берете грижа автора на темата пита нещо, аз с някакви въпроси снех анамнеза за проблема, момчето от първия път разбра какво го питат и какво да направи, не само "виж провери всичко от предната до задната регистрация", и последваха 2 страници мерене на... аз няма какво да меря в тоя форум, 300 пъти казах, че съм любител, и вместо да бъда поправен с нормален тон, се изливат комплекси зад клавиатури, тъй да бъде! относно китайските марели - спрете да си купувате такива бе новия ми дебитомер by the way, е бош, не защото са по-хубави, а защото такъв е оригиналният за 5000-те мненкя - въх че тънкообидни... не визирах теб... то е масовка. Когато МЕС ми изписа, че egr-a е затворен на 3% и отчиташе грешка, си го почистих и вече не засича грешки и го затваря напълно, пък каквото ще да мери и както си иска да го мери. Следващият път, ще се смени той или ще бъде отстранен и хардуерно и с ремап-а на едно и готово... релакс момчета, има по страшни болести от egr-а на тази Земя!
                        Fiat Stilo 1.9 JTD, 115 hp (2002), 3 врати

                        Коментар


                          #27
                          ...аз с някакви въпроси снех анамнеза за проблема...
                          Разберете се. По коли ли човъркате или по хора. Твърде различни неща са все пак. Ай да им се и на железата. А, когато колегите пишеха за дебитомер на Бош, знаят, че оригиналния е такъв...Та за това марели-то никой него споменУваше.Не се сърди колега. Никой от тук пишещите не мери чурки. Тези, които пишат и взимат отношения по темите знаят, каквопишат, а такива, като мен попиват инфо и могат само да благодарят...защото за годините, в които съм член на този форум ми е помагано много и то точно от тази трибуна.Ай сега.... усмивки и да си пожелаем здраве и настроение - празници идват. Наздраве. :P
                          A17DTС/S
                          Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

                          Коментар


                            #28
                            То по-добре анамнези на железата да СНЕМАМЕ, отколкото на хората, ама хайде... Аз за няколко неща съм попитал в този форум, за 1-2 получих адекватно инфо, като съм с ясното съзнание, че никой не е длъжен да обяснява на дълго и на широко. Има няколко неписани етикета на поведение - като не можеш да помогнеш - не подвеждай или не бълвай офтопик да покажеш, че поназнайваш нещо. Когато някой пита за нещо и твърди, че е търсил инфо по темата, но не е намерил - не му отговаряй "ами проблема може да се оправи има тема намери си я" в стил "ае аз съм от 100 години в тоя форум и ми е бащиния, тоя тука къв е ся?!" - защото за още 1-2 мин писане след "има тема намери си я" и на 80-90% от проблемите може да се помогне... като не искаш да помагаш - не пиши, не си длъжен. Бош, Марели и т.н. са достатъчно сериозни фирми (като изключим китайските копия), че лаици като нас да ги поставят под съмнение, при условие, че те са произвели дадена част за даден модел (значи става и попълва референтните изисквания към нея), но важни са средствата, не всеки може да отдели 250 лв. за нов Бош дебитомер за кола за 3000, както emzo правилно отбеляза! Доста от колегите визат в чужди форуми сверяват инфо и т.н.... Чудесно! Така и трябва! Но ще помоля само, на следващото влизане забележете колко такива "оф има тема намери си я", "аз знам как може да се оправи" - и до там, "чувъл съм че на Джон от съседното село на дядо му на брат му колата имала подобен проблем и се оправила еди си как" има и т.н.... доста малко, и това може лесно да се провери. Идеята на форумите е да се обмени опит, а не да се назидае или нахули някой, че може да бърка нещо или че го е заучил грешно или че му е било показано/казно грешно, и чрез това да изпъкнеш колко велик монтьор си ти (който и да е). Като си велик - иди бачкай, като инженер/техник в Порше..?!И не се сърдя, не сме тук за лични нападки и обиди за да се сърдим (за това "дано си добър лекар" и подобни фрази, просто подминах, понеже личностните ми и професионални качества, не са и не трябва да са обект на този форим... може и без разводняване и драми да минем, че да не се разцивля аз за колко "майстори" съм се молил "а дано е добър и свърши работа", ама той ми разпробил генерацията на криво и сложил видии от тетрис на изпускателна система тежаща десетки килограми, пък и стартера без болтове оставил ). Апела ми бе, да не се самоизтъкваме ненужно, а достатъчно акуратно да споделим мнение и опит, ако имаме по даден проблем, ако не... и нищо да не се отговори по темата, не е болка за умиране Айде, с усмивки
                            Fiat Stilo 1.9 JTD, 115 hp (2002), 3 врати

                            Коментар


                              #29
                              Сваляш чистиш и колектори и егр клапана и колегите което казаха може да е проблем, но на мен не ми варвеше заради това бяха пълни с нагоряло много и сега си варви едвам тръгваше иначе.

                              Коментар


                                #30
                                помогнете

                                Колеги помагайте,От три дни чета във форума и никъде не прочетох за подобна на моята повреда.Колата ми е Мултипла, JTD 105 2000 година при студен двигател работи нормалнослед загряване и като мине през няколко големи дупки на пътя на таблото светва лампата за инжекторчето и мощността на колата пада и става като спъната.Водих я на сервиз Фиат в Бургас но не отчетоха нищо като грешка.Вчера изолирах ЕГР-а откъм колектора но повредата си остана. Трябва ли да се изолира и софтуерно и дали ще е от това проблема?

                                Коментар

                                Working...
                                X