Здравейте, колеги това е първата ми тема, а проблема е много сериозен и ще се радвам ако ме насочите как може да бъде решен.Колата е Мултипла 2000, JTD 110. Всичко беше нормално но в един момент започна да губи мощност. Това се изразява в диапазона над 2.5хил оборота. Когато колата е на равен път, или по надолнище наема и се движи(не както преди но все пак наема), като максималната скорост която вдига е околу 120км/ч, с педал на газта до долу и не ускорява повече на 5та предавка. Когато обаче се изправи на нагорнище, скоростта дори започва да се губи, отново при газ до долу НЯМА промяна в скоростта дори има загуба и при по-ниски предавки. Съмнява ме прблем с турбото.Някой сблъсквал ли се е с подобен проблем и знае ли как се отстранява съответно цената на отстраняването? Благодаря предварително и се надявам да намеря решение тук.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Multipla проблем с мощността
Collapse
X
-
Слави, май ще познаешPetur_Iv, откачи буксата на дебитомера и направи 2 кръгчета.След това си запуши ЕГР-а, дори и да се оправи вървежа.
"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
Petur_Iv написа:emiliyan.martinov написа:Отначало, като натиснеш газта тръгва ли да набира, вдига ли адекватно обороти и после да се "сецва" и да спира да набира, като от определено положение на педала нататък да няма разлика колко го натискаш?Fiat Stilo 1.9 JTD, 115 hp (2002), 3 врати
Коментар
-
emiliyan.martinov написа:гълта доста нафта без дебитомерРазликата е в порядъка на половин литър, но и вървежа не е като хората.
"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
M5kov написа:emiliyan.martinov написа:гълта доста нафта без дебитомерРазликата е в порядъка на половин литър, но и вървежа не е като хората.
А и един ще е разхода без дебитомер на 1.4 двигател, друг на 3.0. За разликата, която споменах говоря от собствен опит. Вървежа й стана много по-добрър, а за харченето я засякох по път по който знам колко гори - ами за около 40 км бе около 1.5-2 л. отгоре. Верно не съм я жалил, но това е разликата в горенето, която АЗ засякох
Fiat Stilo 1.9 JTD, 115 hp (2002), 3 врати
Коментар
-
ЕГР-а не е спешен, но го затапи при възможност, че да не го мислиш и него в кой момент ще се прецака.Дебитомера - или нов или употребяван с проверка, чрез диагностика.Нов е около 170 лв. с отстъпка.Ако смяташ да си караш колата, вземай нов и само БОШ.Не пречи и така да караш, освен леко завишения разход."Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
Ами смени си дебитомера с нов на Бош или на Марели. И двата ще ти свършат чудесна работа. Ако не искаш да си купуваш нов си почисти тоя. Има тема как да се почисти дебитмоера, а и да не я намериш е повече от елементарно с един спрей на Liqui Moly (ще сложа снимка на спрея по-лесно да го познаеш по рафтовете). Ако пак не ти се занимава, мога да ти продам на BOSCH почистен и работещ след диагностика! :D Този спрей можеш да го намериш... навсякъде. Относно EGR-а, и да си го "затапиш" (механично "изключване") няма да ти се вдигне мощността, тъй като почти веднага след като чукнеш газта, той се затваря ("изключва"), ще пуши повече на място (ако сега пуши) и ще ти трупа грешки компютъра, че има проблем с EGR-а. Това което можеш да направиш с него е също да си го почистиш, а ако толкова не те стърпява и мислиш, че тия 500 коня на Multipla-та ги държи вързани само тоя прословут EGR, иди да ти го изключат софтуерно и хардуерно да го махнат/затапят. Успех!Fiat Stilo 1.9 JTD, 115 hp (2002), 3 врати
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар