Здравейте колеги,днес при превключване на предавките се появи леко стържене(педалът си отделя долу),пробвах а на 5-та скорост с 50 км , подадох газ, колата си ускори без да буксува съединителя (не вдигна обороти, а ускори), спрях я и след 2 часа паля, натискам и педалът на съединителя остана долу.Ясно, че е от помпа, но как да разбера дали е горната или лагер-помпата?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Педалът на съединителя на Стило ЖТД пропадна
Collapse
X
-
Ако е горната може да разбереш, като погледнеш при педала на съединителя. Помпата е закачена занего и омаслява с течност. Има един маншон, махни го и под него ако има течност значи е тя. Провери за теч под скоростната кутия. Аз миналата година го гледах тоя филм :D Първо дадох 70лв. за нова помпа на педала и после се оказа, че проблема не е в нея та хайде и едни 200лв. за лагер-помпа Ако не ти се сваля кутията и не си сигурен къде е проблема мога да ти предложа моята помпа, която си работи без проблем. Ако е от горната ще ти излезне евтино така.Тя се сменява за 20 минути, стига да знаеш какво правиш. Дано съм бил полезен. Успех!
-
Голям х*й е да знаеш :D Някои го правят отдолу нагоре, докато се изкара въздуха през казанчето на спирачната течност. Аз лично го обезвъздуших с още един помощник. Помпят ми на педала 2-3 пъти и откачам маркуча преди лагер-помпата. Така около 10-на пъти и съм готов. Много ниско ми отделя но се свиква, пък и аз смених и съединителя та може и заради новото феродо да е така. В началото на лятото го правих и за сега нямам проблеми.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар