Здравейте на всички.Днес не можах да запаля фиата,а не беше толкова студено.Температурата беше около 9 градуса слънчево хубаво време.Ще ви опиша ситуацията малко по-подробно и се надявам на съвет от вас,как да постъпя.Лятото,колата имаше проблем.Гореше масло и правеше някакви проблеми с ECU-то.Целия двигател беше свален разглобен,почистен.Частите за смяна бяха подменени-лагери,уплатнения,гумички на цилиндрите и т.н.ECU беше ремонтиран в сервиз на бош.Имаше нужда от презапояване на крачетата до колкото разбрах.Колата беше обслужена напълно.Сменени бяха ремъци,ролки филтри и водна помпа.От тогава колата спря да гори масло и разхода на гориво спадна значително.Обаче след сглобяването на колата започна да ми мига лампичката за подгрева за около 30сек.Тогава ми казаха,че най-вероятно е не изчистена грешка на компютъра,защото подгревните свещи ги смених февруари месец 2013г. и са на около 2,5 години,тогава сложих,каквито бяха и старите Beru.Колата обаче и през цялото лято пали,но някак си я усещам,че не е както трябва.Стартера върти 3 4 оборота,а понякога и повече преди да запали.Напоследък започна да пали даже от втория път.Все си мисля,че ако беше от подгревните свещи поне юли и август не би трябвало да има проблем със запалването.Тук започна да ме навява на мисълта,че може би акумулатора ми може би си заминава.Все пак акумулатора ми е на близо 5 години.Края на Януари прави 5 пълни години.Само той си знае,какво е преживял.Аз само ще кажа много много тормоз.Та вие какво ще ме посъветвате дали имам проблем със свещите или акумулатора наистина си е заминал.Искам само да добавя,че проблема е само с първото палене за деня.След него колата пали лесно и на четвърт.Ако я оставя обаче за 7 8 9 часа после стартира отново трудно.П.П. Днес се опитах да включа акумулатора на зарядно,но даже не иска да започне зареждане.В опътването пише,че ако не започне зареждане,значи зарядния ток е под 1А и акумулатора има голям саморазряд.Поздрави на всички!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фиат Пунто МК2 1.9DS пали трудно
Collapse
X
-
На този модел е по-лесно да се свали помпата за да се осигури достъп до свещите.Както и да е може някой да намерил друго решение.На първа и втора свещ достъпа за проверкае труден а за смяна бих казал невъзможен.Проследи кабелите мисля че беше на две свещи един проводник.От там ще се разбере дали се вижда съпротивлението на една или на две свещи.Успех!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар