Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат Пунто МК2 1.9DS пали трудно

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Фиат Пунто МК2 1.9DS пали трудно

    Здравейте на всички.Днес не можах да запаля фиата,а не беше толкова студено.Температурата беше около 9 градуса слънчево хубаво време.Ще ви опиша ситуацията малко по-подробно и се надявам на съвет от вас,как да постъпя.Лятото,колата имаше проблем.Гореше масло и правеше някакви проблеми с ECU-то.Целия двигател беше свален разглобен,почистен.Частите за смяна бяха подменени-лагери,уплатнения,гумички на цилиндрите и т.н.ECU беше ремонтиран в сервиз на бош.Имаше нужда от презапояване на крачетата до колкото разбрах.Колата беше обслужена напълно.Сменени бяха ремъци,ролки филтри и водна помпа.От тогава колата спря да гори масло и разхода на гориво спадна значително.Обаче след сглобяването на колата започна да ми мига лампичката за подгрева за около 30сек.Тогава ми казаха,че най-вероятно е не изчистена грешка на компютъра,защото подгревните свещи ги смених февруари месец 2013г. и са на около 2,5 години,тогава сложих,каквито бяха и старите Beru.Колата обаче и през цялото лято пали,но някак си я усещам,че не е както трябва.Стартера върти 3 4 оборота,а понякога и повече преди да запали.Напоследък започна да пали даже от втория път.Все си мисля,че ако беше от подгревните свещи поне юли и август не би трябвало да има проблем със запалването.Тук започна да ме навява на мисълта,че може би акумулатора ми може би си заминава.Все пак акумулатора ми е на близо 5 години.Края на Януари прави 5 пълни години.Само той си знае,какво е преживял.Аз само ще кажа много много тормоз.Та вие какво ще ме посъветвате дали имам проблем със свещите или акумулатора наистина си е заминал.Искам само да добавя,че проблема е само с първото палене за деня.След него колата пали лесно и на четвърт.Ако я оставя обаче за 7 8 9 часа после стартира отново трудно.П.П. Днес се опитах да включа акумулатора на зарядно,но даже не иска да започне зареждане.В опътването пише,че ако не започне зареждане,значи зарядния ток е под 1А и акумулатора има голям саморазряд.Поздрави на всички!

    #2
    Задължително си провери свещите!Две от тях се намират на .....!Ако се наложи смяна е оле мале.Акумулатора щом не става смяна.Успех!

    Коментар


      #3
      А може ли да ми обясните,как става проверката без да ги свалям,че наистина до двете свещи сигурно половината двигател се разглобява......Май имаше начин с мултицет да ги проверя.

      Коментар


        #4
        На този модел е по-лесно да се свали помпата за да се осигури достъп до свещите.Както и да е може някой да намерил друго решение.На първа и втора свещ достъпа за проверкае труден а за смяна бих казал невъзможен.Проследи кабелите мисля че беше на две свещи един проводник.От там ще се разбере дали се вижда съпротивлението на една или на две свещи.Успех!

        Коментар

        Working...
        X