Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Трудно палене - Fiat Idea 1.9D

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Благодаря ти много за компетентното ти мнение по въпроса но ако обичаш и ако не съм нахален да ми обясниш на кое викате имото че не съм много запознат с термините. За измерването на горивото както ми каза колегите по горе при въртене на стартера и стартиране ги правих в сервиз б.ш в Перник и ги сравних с моя показа ха почти еднакви стойности . С регулатора за налягане имам стария който си работи но майстора в Царево където закъсах поради непалене го сменихме но се оказа че тези който ми смениха горивния филтър не закопчали хубаво захранването и засмуквала въздух но това си го разбрах сам и си го оправих след 3дни стоене при майстора като му обяснавах че може проблема да е такъв но той държеше че е този регулатор но няма значение минало.Мисля че проблема не от него защото го разменяхме същото си остава.За сихронизацията на валовете да разбирам при обслужването да са прескочили зъб но тя като загрее си пали добре остават само вибрацийте .Проверил съм двата тампона остава отдолу на скоростната кутия да проверя но нямам канал но тия дни и това ще проверя .За дюзите ви описах как стой въпроса за излишната нафта ако това е мерило за тяхното състояние.За електрическия проблем вече е трудно но ще почиста с контактен спрей връзките им и другото не се ли оправи доста пари хвърлих по нея ще се развеждаме и това е за извинение трета кола карам фиат все съм имал проблеми с марката и снея ще съм до тук все късмет да нямам .Поздрави и БЛАГОДАРЯ ТИ .
    TSOLOV

    Коментар


      #32
      това не е до късмет,а до некомпетентни майстори.марката няма нищо общо с това.имай в предвид,че е много вероятно помпата ти за високо налягане да е родила.това разбира се са само предположения,тъй като имаш проблем с налягането,а според теб е почти сигурно ,че не е от регулатора.

      Коментар


        #33
        Нали имам електрическа помпа а този регулатора е като помпа за високо налягане него го разменяхме или има помпа но в схемата на горивната система няма такава и друго да попитам ако има проблем в него няма ли и при топъл двигател да пали трудно.ПОЗДРАВИ.
        TSOLOV

        Коментар


          #34
          tsolov написа:
          Нали имам електрическа помпа а този регулатора е като помпа за високо налягане него го разменяхме или има помпа но в схемата на горивната система няма такава и друго да попитам ако има проблем в него няма ли и при топъл двигател да пали трудно.ПОЗДРАВИ.
          Електрическата помпа осигурява ниско налягане. С една дума служи да предвижи нафтата до ДВГ. От там насетне е помпата за високо налягане. Имаш такава. Регулаторът е на помпата за ВН.
          A17DTС/S
          Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

          Коментар


            #35
            Много трудно се работи като не се говори на един и същи език.Аз затова изчаках толкова много за да събера информация,иначе само празни приказки си приказваме.Има много неща които се разминават в обяснението.Най-ме тревожи факта че след завъртане веднага си достига нужното налягане в рейла.Това значи че условието налягане е осигурено и всички приказки за проблем във помпа,дюзи,регулатори отпадаАко твърдението е вярно!!!!В такива случай аз гледам сигнала на колянов вал и запушвам ЕГР-а.Ако пак неще се насочвам към датчика на разпределителния вал.Имал съм такъв случай с Мерцедес,само че тамне искаше да запали топъл,а на студено си палеше без проблем.Почват да ми се преплитат нещата и най-добре да спра с коментара.Има ли вероятност тук пред нас да изнасяш твърдения които са ти предадени от други хораи лично не си видял и не си запознат със показанията от направените диагностики когато колата не пали.Неможе на всички въпроси да се отговаря положително и тая кола да не пали.Поздрави!

            Коментар


              #36
              Даните при меренето при стартиране ги лично гледах и отговарят на това което съм писал.Затапянето и меренето на излишната нафта го извърших лично тия дни ще направя пак замерване с моята диагностика но придърпването и вибрацийте особено като е студена и я изгася се разтресе при топла го няма докато вибрацийте са и при студена и топла четах във форума за стило как се проверява тампона горния да не са вибрацийте от него гледах го видимо здрав отгоре като пипнеш гумата е мека колата я взех със слаби вибраци но се увеличиха много щом и волана вибрира вече .Имам опит само че е по локомотивите там при при нерегулирани дюзи палеха трудно локомотивите но там е на друга работата на помпа и дюза на новите вече двг. са подобни на автомобилите но вече не работя и затова тук от форума питам да си изясна нещата .ПОЗДРАВИ И БЛАГОДАРЯ ТИ ОЩЕ ЕДИН ПЪТ ЗА МНЕНИЕТО ТИ.
              TSOLOV

              Коментар


                #37
                не съм изчел темата явно.ако вдига налягане,то наистина търси причината за да няма впръскване-имобилайзер,дкв,дрв,то друго не остана

                Коментар


                  #38
                  Аларма да имаш случайно. Ако да каква.
                  Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                  (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                  Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                  Коментар


                    #39
                    Имам колега поставяна след като я купих колата Сатурн 6 се казва така я погледнах сега на книжката досега близо 3год не ми е създавала проблем.ИНАЧЕ колата няма вградена аларма само централно заключване.ПОЗДРАВИ.
                    TSOLOV

                    Коментар


                      #40
                      сега,изчетох цялата тема-тук има нещо некоректно или некомпетентно измерено.въртиш на стартер и вдигаш налягане в рейла,ама кога-след колко сек.другото-затапи си егр-а,без излишни разсъждения

                      Коментар


                        #41
                        Абе колата си е за сервиз !!!!!
                        Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
                        Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
                        Ventura garage

                        Коментар


                          #42
                          tsolov написа:
                          Имам колега поставяна след като я купих колата Сатурн 6 се казва така я погледнах сега на книжката досега близо 3год не ми е създавала проблем.ИНАЧЕ колата няма вградена аларма само централно заключване.ПОЗДРАВИ.
                          ууу супер къде е вързана и кагво прекъсва
                          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                          Коментар


                            #43
                            Вчера сложихме за проба една дюза на 3ц от една идеа катострофирала същата като мойта сменихме я на компа сега я пробвах колата на студено запали на 3-4 сек. и вибрацийте видимо са намалели сигурно има още една дюза но се очертава проблема че е БИЛ от дюза.ВЕСЕЛИ ПРАЗНИЦИ И БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ СПОДЕЛИЛИ МНЕНИЕТО СИ.
                            TSOLOV

                            Коментар

                            Working...
                            X