Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Трудно палене - Fiat Idea 1.9D

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Я първо пробвай да затапиш ЕГР-а,че непаленето и вибрациите може да са от него.
    Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
    Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
    Ventura garage

    Коментар


      #17
      Колега егр клапана трябва софтуерно че излиза грешка гледахме го на диагностика на празен ход стой на 1проц при стартиране на студено отваря на 20-30 проц и след това остава на 1 проц .Правихме теста за излишна нафта 3 та дюза даде около 55 проц повече спрямо другите 3 дюзи като между тях имаше много малка разлика.Засега се насочвам за почистване на дюзата но ще е догодина след празниците.
      TSOLOV

      Коментар


        #18
        с почистване на дюзата няма да се разминеш

        Коментар


          #19
          ivel написа:
          с почистване на дюзата няма да се разминеш
          тихо тихо и тоя колега ще се научи по трудния начин.
          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

          Коментар


            #20
            колега цолов,кажи моля те при кои капацитет майстор ходи.ако искаш живи данни за колата,ходи в стефаново при боби.диагностиката му е истинска и тн.телефона на боби е 0898706560.другия вариант за теб е мъри или во.последните двама са за предпочитане стига да не си решил сам да си правиш колата.в перник няма майстор който да е светнат с италианските коли.
            198mjet Bravo

            Коментар


              #21
              tsolov написа:
              Колега егр клапана трябва софтуерно че излиза грешка гледахме го на диагностика на празен ход стой на 1проц при стартиране на студено отваря на 20-30 проц и след това остава на 1 проц .Правихме теста за излишна нафта 3 та дюза даде около 55 проц повече спрямо другите 3 дюзи като между тях имаше много малка разлика.Засега се насочвам за почистване на дюзата но ще е догодина след празниците.
              Това какво ти показва компа,колко е отворил ЕГР-а може да не отговаря на реалността.Само за пробата няма да набие грешка с тапата,аз те съветвам да пробваш.Тази дюза ако има проблем,трябва след запалване да държи висока корекция в минус,ако твоите думи са истина,че връща повече нафта от другите.
              Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
              Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
              Ventura garage

              Коментар


                #22
                Колега разликата беше видима в излишната нафта на 3 ц спрямо другите на предишното измерване на впръскването на 1 и 3 бяха минусови но излишната на първи цил беше като 2 и 4 и това ме оздачава. А за затапването на егр клапана от от двете страни или само от към колектора да го затапя и да откача ли буксата или след затапването да си стой включена на клапана.
                TSOLOV

                Коментар


                  #23
                  tsolov написа:
                  Колега разликата беше видима в излишната нафта на 3 ц спрямо другите на предишното измерване на впръскването на 1 и 3 бяха минусови но излишната на първи цил беше като 2 и 4 и това ме оздачава. А за затапването на егр клапана от от двете страни или само от към колектора да го затапя и да откача ли буксата или след затапването да си стой включена на клапана.
                  Затапваш само при смукателния колектор и не откачай буксата.
                  Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
                  Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
                  Ventura garage

                  Коментар


                    #24
                    БЛАГОДАРЯ МНОГО.
                    TSOLOV

                    Коментар


                      #25
                      Затапих и пробах видима разлика няма.
                      TSOLOV

                      Коментар


                        #26
                        Колега правихме днес 2 замерване на излишната нафта първия път за 2мин. показа 1 2 4 цил. между 15 -16 мл. на 3 цил 20мл. и втори опит 2 мин минимални обороти плюс 30 сек на 3000об показаха 1-2-4 цил. между 18-19 мл и 3 ц.30мл. Моля да си дадете мнението за резултатите като със затапването на егр клапана нямаше видима промяна .Благодаря ви предварително.
                        TSOLOV

                        Коментар


                          #27
                          tsolov написа:
                          Колега правихме днес 2 замерване на излишната нафта първия път за 2мин. показа 1 2 4 цил. между 15 -16 мл. на 3 цил 20мл. и втори опит 2 мин минимални обороти плюс 30 сек на 3000об показаха 1-2-4 цил. между 18-19 мл и 3 ц.30мл. Моля да си дадете мнението за резултатите като със затапването на егр клапана нямаше видима промяна .Благодаря ви предварително.
                          Ами може вече да си потърсиш една дюза.
                          Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
                          Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
                          Ventura garage

                          Коментар


                            #28
                            Поставих си задача да изчета темата за да не задавам излишни въпроси.Общо взето събрах информацията която ми е нужа за случая .Инетересуваме следното:Докато въртиш на стартер и не пали от аспуха илиза ли пушеки със какъв цвят???Отговори на въпроса когато имаш наблюдения после ще изкажа предположението.Поздрави!

                            Коментар


                              #29
                              Сега направих опита както ме посъветва колегата при въртене на стартера не се различава пушек в момента на стартиране изпуши черно и след това леко сивкав пушек.ПОЗДРАВИ.
                              TSOLOV

                              Коментар


                                #30
                                tsolov написа:
                                Сега направих опита както ме посъветва колегата при въртене на стартера не се различава пушек в момента на стартиране изпуши черно и след това леко сивкав пушек.ПОЗДРАВИ.
                                Искаш да кажеш в момента на запалване изпушва черено и т.н.До този момент колкото и да я въртиш 10-20 секунди от аспуха няма пушек.Заключенито е че няма впръскване.Зада няма впръскване причините не са кой знае колко много.Почвам по ред :1.проблем с имото;2.проблем със синхронизацията на валовете;3.проблем със доставката на гориво(като тук има и ниско и високо налягане);4.проблем със регулатор или дюзи.Така че аз бих те посъветвал да се провери всяко едно от тези неща и със сигурност и със сигурностще се намери проблема.Не изключвам и някакъв електрически проблем и да се губи захранване някъде.Ако ми беше казал че от аспуха излиза пушек ,а не пали щях да ти кажа да си измериш компресията на първо времеПоздрави!

                                Коментар

                                Working...
                                X