Колега егр клапана трябва софтуерно че излиза грешка гледахме го на диагностика на празен ход стой на 1проц при стартиране на студено отваря на 20-30 проц и след това остава на 1 проц .Правихме теста за излишна нафта 3 та дюза даде около 55 проц повече спрямо другите 3 дюзи като между тях имаше много малка разлика.Засега се насочвам за почистване на дюзата но ще е догодина след празниците.
колега цолов,кажи моля те при кои капацитет майстор ходи.ако искаш живи данни за колата,ходи в стефаново при боби.диагностиката му е истинска и тн.телефона на боби е 0898706560.другия вариант за теб е мъри или во.последните двама са за предпочитане стига да не си решил сам да си правиш колата.в перник няма майстор който да е светнат с италианските коли.
Колега егр клапана трябва софтуерно че излиза грешка гледахме го на диагностика на празен ход стой на 1проц при стартиране на студено отваря на 20-30 проц и след това остава на 1 проц .Правихме теста за излишна нафта 3 та дюза даде около 55 проц повече спрямо другите 3 дюзи като между тях имаше много малка разлика.Засега се насочвам за почистване на дюзата но ще е догодина след празниците.
Това какво ти показва компа,колко е отворил ЕГР-а може да не отговаря на реалността.Само за пробата няма да набие грешка с тапата,аз те съветвам да пробваш.Тази дюза ако има проблем,трябва след запалване да държи висока корекция в минус,ако твоите думи са истина,че връща повече нафта от другите.
Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
Колега разликата беше видима в излишната нафта на 3 ц спрямо другите на предишното измерване на впръскването на 1 и 3 бяха минусови но излишната на първи цил беше като 2 и 4 и това ме оздачава. А за затапването на егр клапана от от двете страни или само от към колектора да го затапя и да откача ли буксата или след затапването да си стой включена на клапана.
Колега разликата беше видима в излишната нафта на 3 ц спрямо другите на предишното измерване на впръскването на 1 и 3 бяха минусови но излишната на първи цил беше като 2 и 4 и това ме оздачава. А за затапването на егр клапана от от двете страни или само от към колектора да го затапя и да откача ли буксата или след затапването да си стой включена на клапана.
Затапваш само при смукателния колектор и не откачай буксата.
Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
Колега правихме днес 2 замерване на излишната нафта първия път за 2мин. показа 1 2 4 цил. между 15 -16 мл. на 3 цил 20мл. и втори опит 2 мин минимални обороти плюс 30 сек на 3000об показаха 1-2-4 цил. между 18-19 мл и 3 ц.30мл. Моля да си дадете мнението за резултатите като със затапването на егр клапана нямаше видима промяна .Благодаря ви предварително.
Колега правихме днес 2 замерване на излишната нафта първия път за 2мин. показа 1 2 4 цил. между 15 -16 мл. на 3 цил 20мл. и втори опит 2 мин минимални обороти плюс 30 сек на 3000об показаха 1-2-4 цил. между 18-19 мл и 3 ц.30мл. Моля да си дадете мнението за резултатите като със затапването на егр клапана нямаше видима промяна .Благодаря ви предварително.
Ами може вече да си потърсиш една дюза.
Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
Поставих си задача да изчета темата за да не задавам излишни въпроси.Общо взето събрах информацията която ми е нужа за случая .Инетересуваме следното:Докато въртиш на стартер и не пали от аспуха илиза ли пушеки със какъв цвят???Отговори на въпроса когато имаш наблюдения после ще изкажа предположението.Поздрави!
Сега направих опита както ме посъветва колегата при въртене на стартера не се различава пушек в момента на стартиране изпуши черно и след това леко сивкав пушек.ПОЗДРАВИ.
Сега направих опита както ме посъветва колегата при въртене на стартера не се различава пушек в момента на стартиране изпуши черно и след това леко сивкав пушек.ПОЗДРАВИ.
Искаш да кажеш в момента на запалване изпушва черено и т.н.До този момент колкото и да я въртиш 10-20 секунди от аспуха няма пушек.Заключенито е че няма впръскване.Зада няма впръскване причините не са кой знае колко много.Почвам по ред :1.проблем с имото;2.проблем със синхронизацията на валовете;3.проблем със доставката на гориво(като тук има и ниско и високо налягане);4.проблем със регулатор или дюзи.Така че аз бих те посъветвал да се провери всяко едно от тези неща и със сигурност и със сигурностще се намери проблема.Не изключвам и някакъв електрически проблем и да се губи захранване някъде.Ако ми беше казал че от аспуха излиза пушек ,а не пали щях да ти кажа да си измериш компресията на първо времеПоздрави!
Коментар