Колеги може ли да ми дадете съвет консултация по този въпрос. Фиата сутрин трудно пали особено ако не е палена няколко дни върти стартера около 30 сек независимо от външната температурата.Правихме диагностика грешки не показва огледана за течове пропуски няма.Когато запали двигателя има вибраций със загряването малко намаляват но мисля че проблема там е друг.Четох във форума но не можах да се насоча към някоя причина колата е обслужена преди 300км. но проблема го от има малко след закупуването преди две години.Колата си има мощност разхода нормален но дразнещо е това стартиране двигателя е 1.9д та молбата ми е бихте ли ме насочили към някоя причина последно ме насочиха към дюзи но друг майстор казва проблема ще е постоянен.Блогадаря ви предварително за отделеното ви време.Коригирано заглавие.Модераторски екип fiat-bg.org
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Трудно палене - Fiat Idea 1.9D
Collapse
X
-
Re: ТРУДНО ПАЛЕНЕ НА ФИАТ ИДЕА 1.9д
tsolov написа:Колеги може ли да ми дадете съвет консултация по този въпрос. Фиата сутрин трудно пали особено ако не е палена няколко дни върти стартера около 30 сек независимо от външната температурата.Правихме диагностика грешки не показва огледана за течове пропуски няма.Когато запали двигателя има вибраций със загряването малко намаляват но мисля че проблема там е друг.Четох във форума но не можах да се насоча към някоя причина колата е обслужена преди 300км. но проблема го от има малко след закупуването преди две години.Колата си има мощност разхода нормален но дразнещо е това стартиране двигателя е 1.9д та молбата ми е бихте ли ме насочили към някоя причина последно ме насочиха към дюзи но друг майстор казва проблема ще е постоянен.Блогадаря ви предварително за отделеното ви време.Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
-
Горивната помпа е електрическа със завъртване на ключа на контакт тя започва да работи и докато светне чек ок и се стартира дд проверявал съм гориво си качва нормално проверено до регулатора за високо налягане а той е в горна граница на впръскване на гориво.БЛОГАДАРЯТИ все пак за мнението ти.TSOLOV
Коментар
-
Извинявай колега ако съм те засегнал така чувствам от отговора ти. Но исках точно да опиша нещата който съм правил при диагностиката и показаните стойности който е дала там ти писах че е показала 3.6 бар при норма 3.5 бар преди стартиране защото горивната помпа не се влия е от това дали работи двг. Има развитие по въпроса вероятно причината е са дюзи който показват и двете крайности на измерванията това е мнението на един майстор и ще опитам с добавки но не вярвам много .Извинявай още един път ако неволно съм те засегнал .TSOLOV
Коментар
-
Вие гледате ниското налягане, добре аме след него има и друго - високо, което отваря дюзите. Това че има гориво до помпата за ВИСОКО налягане е супер, но трябва да видите както каза Mury като въртиш на стартер колко бара е ВИСОКОТО налягане. С други думи ако е както при по-старите JTD там има един единствен датчик за налягане на горивото, който естествено при даване на контакт без да въртиш стартера показва налягането създадено от помпата в резервоара, а вече като започнеш да въртиш показва създаденото в тръбата налягане от помпата за ВИСОКО налягане. Това трябва да гледате! А корекциите на дюзите ги остави последно, трябва да е много зле една или повече дюзи, че да ти пада налягането в тръбата от тях и да не палиш.Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
Колега блогадяря ти за мнението остана ми нещо в главата като гледахме даните че налягането беше над 960 атм и майстора каза че е добре защото като купих колата това се повреди първо този регулатор със добра цена от 240 лв без труд затова го обсъдихме него а за дюзите прецизното подаване на гориво показа следните стойности1ц- варираха от0.52-0.25 2ц072-031 3ц 020- 010 4 ц 0.02- 0.5 тези стойности ако можеш да ми дадеш някакъв коментар ще съм ти благодарен и как се извършва тази корекция на дюзите . Благодаря ти предварително .TSOLOV
Коментар
-
Проблема ви е че гледате това пусто налягане СЛЕД като колата е запалила. Направи следният опит и сподели резултата тук - там където казваш, че виждаш 960 бара погледни каква е цифрата когато колата не иска да пали и въртиш НА СТАРТЕР - с други думи какво е налягането когато мотора се върти единствено от стартера. За корекциите ги остави, те не показват само износването на дюзите, най-общо казано целта е коляновият вал да се върти равномерно при всеки 1/4 оборот когато го завърта съответният цилиндър. Ако толкова си се хванал за тези дюзи им измери обратното гориво за 1 минута при загряла кола и сподели резултата.Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
Колега направих това за което ме насочи и показа следните стойности.При работеща помпа 430 кРА при стартиране въртене на стартера дига се до 44530 кРАтова е точно преди да запали точно 2-3 секунди след завъртане на стартер стойностите бяха от порядъка на 19000кРА .Това за излишната нафта в момента подготвям да го направям иначе стойностите 2 цилиндъра бяха с минус два бяха без минуси пред стойностите и ако не съм нахален за колко работа на двигателя се измерва излишната нафта.БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО.TSOLOV
Коментар
-
Щом 2-3 секунди след завъртане на стартер имаш 190 bar още колко време въртиш преди да запалиш, когато казваш, че имаш 445 bar? Нека Mury да каже нормално ли е това налягане, по спомен от това, което съм чел във форума 180-200 bar е минимума за да се преодолее пружината в дюзата и да се отвори и да запалиш.Тук и на мен ще ми е интересно, понеже съм го срещал и друг път - какво е влиянието на ЕГР-а при по-новите JTD в момента на палене и защо не палят от него. При моето няма никакво значение дали е затворен или е блокирал отворен, моят е изолиран де, но дори и да отворя тръбата към колектора пак все едно, че е блокирал отворен пак ще запали.За обратното гориво - на загряла кола засичаш да кажем 3 минути работа на празен ход и това, което се напълни в спринцовката го делиш съответно на 3. Можеш и за една минута, но ще е по неточен резултата, за повече време намаляваш до някъде грешката при измерване. За нови дюзи 5 мл./мин. мисля че беше стойността, но е коментирано и друг път във форума, че това не е единственият критерии за проблем с дюзите.Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
Минимум 10 сек въртя на стартера различно бях свикнал но от известно време по време на път как караш имаш чувството че не и стига мощност и даваш повече газ и след секунда отведнъж тръгне като самолет. Преди една година и правихме диагностика с излишната нафта единия цилиндър даде двойно колкото два от цилиндрите а другия някъде между двете стойности но майстора каза слагай добавки и колко кара че били скъпи ижекторите но от известно време започна с това увисне двигателя и отведнъж лети .TSOLOV
Коментар
-
Колега сутринта нарочно я палих и я засекох на 25-26 сек запали като изчаках да светне чек ок на таблото. Другия проблем го забележих от около 2 мес затова започнах да и се заглеждам както караш за момент клекне двигателя и след секунда тръгне бързо и стане пъргава може да минеш 20 км проблем няма и пак го направи за момент. Тук местен майстор гледа колата като я палих и даните и ми каза симптоми на дюзи трябва да се видят те вибрацийте който мислех че са от тампон на двигателя каза че са от работата на дюзите току що четех в една фирма за ремонт на дюзи за симптомите 90 проц си отговарят само разхода на гориво така смятам че ми е нормален . ЩЕ събирам пари дюзите ще ги свалям за почистване и ремонт до сега на това се спрях .Тук един комшия има същата от него се запалих за това миниванче вчера сутринта -3гр запали от четвърт оборот 2-3сек въртене стартер като кара с обикновена нафта а мойта боже е авиа. Мерси още един път за съветите ще почака че много дупки на края на годината се отварят още един път благодаря.TSOLOV
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар