Здравейте ,днес ми остана свободно време и реших да сменя маслото сам.Първо останах неприятно изненадан ,че трябва да свалям кората,но това се оказа най-малкия проблем.Филтъра е на ебати скапаното място и са необходими акробатични умения ,че да го развиеш и завиеш.След като го развиеш няма как да не изтече масло по тръбите от ауспуха,въпреки ,че има някакъв отдушник от който уж да изтече маслото преди да го махнеш напълно.Другото което ме хвърли в тъч е пропката,която е надупчена и като я развиеш до средата шурва масло от всички дупки.Та на въпроса до сега карах с Тотал 5в30 и си купих пак същото ,като ми беше останал 1 литър от предната смяна ,но за моя изненада се оказа ,че 2-те туби масло са различни .Едното е Total 5w30 ineo ECS ,а другото Total 5w30 Ineo MC3 каква е разликата между двете масла и мога ли да ги смесвам ? Сега имам и от 2-те туби по малко над литър масло.Другия ми въпрос е нормално ли е да духа масло от капачката,бях забравил да я завия след като налях маслото и понапръска малко мотора.Мерси!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Смяна на масло Fiat Croma 194 - 1.9 mjet 120 к.с.
Collapse
X
-
Колега, поне на моята не е необходимо да се сваля кората. Има си ревизионен отвор с капак под пробката на самата кора. Когато сменям масло, не ми е правило впечатление да сменят филтъра с повишена трудност, но може би не е за "направи си сам".Гледам, че твоята е с един вал и ако е под капачката и няма предпазител, нормално е да хвърля. Някога имах Скорпио и то го правеше този номер.207 тиква автомат
новокромаджия 2.4 печка
Реклама
Collapse
Коментар