много точно казано и пояснено
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Крома 1.9 120кс.
Collapse
X
-
Днес си поиграх малко, запали от третия път /по около 6-8 секунди/, като и горивния филтър е сменен и от там до дюзите всичко е празно. Единствената грешка която даде е ЕГР, но е работила само по-две три минути на два пъти. Сега наред е компа за ДПФ и ЕГР и тогава отзиви.https://www.youtube.com/watch?v=DaHg...ature=youtu.beЛибра 1,9 жтд 2000г. LX
Фиат Крома 1,9 2009г.
Ивеко Дейли 2.8 2006г. Ланча Делта 2.0 mjet 2008г.
Коментар
-
За антифриза- точно е напълнена и ще го дръпне, вече го е дръпнала де, врътнах и 180-200 км. Искам да попитам, някой има ли лог на дебитомера на ниски обороти /на място/, защото за сега под товар и над 2200-2400 оборота не искам. п.п. Имах по големи очаквания, не тропа не хлопа, но не като Либра-меко мазно, все едно съм си Ивеко-стегнато и високо.Либра 1,9 жтд 2000г. LX
Фиат Крома 1,9 2009г.
Ивеко Дейли 2.8 2006г. Ланча Делта 2.0 mjet 2008г.
Коментар
-
k76 написа:За антифриза- точно е напълнена и ще го дръпне, вече го е дръпнала де, врътнах и 180-200 км. Искам да попитам, някой има ли лог на дебитомера на ниски обороти /на място/, защото за сега под товар и над 2200-2400 оборота не искам. п.п. Имах по големи очаквания, не тропа не хлопа, но не като Либра-меко мазно, все едно съм си Ивеко-стегнато и високо.Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар