Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Крома 1.9 120кс.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    Още един път благодаря на Ivel, че ми направи забележка за главата, след вятъра, пак я върнах, да минат и клапаните, да оправят ъгъла.
    Прикачени файлове
    Либра 1,9 жтд 2000г. LX
    Фиат Крома 1,9 2009г.
    Ивеко Дейли 2.8 2006г. Ланча Делта 2.0 mjet 2008г.

    Коментар


      #47
      точно това имах предвид.глава се прави безкомпромисно ,особено на дизелов мотор-корекция на ъгъла на клапаните,на леглата ,пасване,нови гумички и вятър,ако ще главата да е и на 100к.просто при теб се е получило чудесно.внимавай с избора на гарнитура-трябва да е с дебелина като старата,също трябва да измериш колко стърчи новото бутало от блока и колко старите(това съответно в гмт)

      Коментар


        #48
        Ето по това е избирана, старата е с една перфорация.
        Прикачени файлове
        Либра 1,9 жтд 2000г. LX
        Фиат Крома 1,9 2009г.
        Ивеко Дейли 2.8 2006г. Ланча Делта 2.0 mjet 2008г.

        Коментар


          #49
          ivel написа:
          .внимавай с избора на гарнитура-трябва да е с дебелина като старата,..
          До тук всички съвети бяха добре, но този съвет е много грешен!Гарнитурата се избира спрямо общото отнемане на материал от двете повърхности и почти никога не трябва да се слага такава, каквато е била махната, ако повърхностите са шлайфани.А щом старата е била с една перфорация, това означава, че двигателя е бил отварян вече и е сложен 2-ри размер.k76, ако сте отнели след шлайфа ~0.1мм от двете повърхности, то трябва да минеш на 3-ти размер гарнитура с 2 перфорации.
          A20DTH ЖТД ама не баш
          1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
          Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

          Коментар


            #50
            клега BO,тук си в огромна грешка.това колко ще шлайфаш главата няма касателство за дебелината на гарнитурата,да обаче това колко стърчат буталата над блока има огромно значение и от този размер си подбираш гарнитурата.иначе аз не виждам блока да е шлайфан.това е грешка на много майстори и като сложат по-дебела гарнитура ииии?

            Коментар


              #51
              ivel написа:
              клега BO,тук си в огромна грешка.това колко ще шлайфаш главата няма касателство за дебелината на гарнитурата,да обаче това колко стърчат буталата над блока има огромно значение и от този размер си подбираш гарнитурата.иначе аз не виждам блока да е шлайфан.това е грешка на много майстори и като сложат по-дебела гарнитура ииии?
              +1. Точно и ясно.

              Коментар


                #52
                по въпроса мога да изнеса и цяла лекция,но не ми се пише много.все пак ключът се крие в това ,че горивната камера на повечето дизелови автомобили ,както и този в случая не се намира в главата,затова и главата и нейният щлайф нямат касателство при избора на гарнитура.не така стоят обаче нещата при някои мерцедеси,на които горивната камера е в челото на главата(вдълбана е).при тях ако шлайфаш главата си длъжен да сложиш следващ размер гарнитура +0,2мм,сиреч ако шлайфаш,то я шлайфаш 2 дести и слагаш ремонтната гарнитура,която съответно е на космическа цена.какво обаче се случва-шлайфат 2 десети и слагат старата гарнитура и викат мерцедеса се разчука,е няма как,като горивната камера е намалена да не се разчука.това обаче само за една малка част от дизеловите мотори,на които горивната камера е в главата.между другото много майстори не могат да си обяснят чукането на мерцедесите след шлайф на главата,аз съм го обяснил-това е автомобил на който горивната камера е в главата и от това зависи избора на гарнитура

                Коментар


                  #53
                  Боби, ivel е прав, маркировката не значи че е отварян, дори и от завода излизат с различни перфорации, а буталата са на класове А-В-С. Дори да предположим, че тази десета, която е отнета, свали клапаните, то тя не е фатална, но пък в моя случай и те са минати.
                  Прикачени файлове
                  Либра 1,9 жтд 2000г. LX
                  Фиат Крома 1,9 2009г.
                  Ивеко Дейли 2.8 2006г. Ланча Делта 2.0 mjet 2008г.

                  Коментар


                    #54
                    Да помоля за съвет, мисля да елиминирам ЕГР още от генерацията, не само да го затапя, а да премахна цялата му карантия до клапана му на колектора, да не пречи, ако се пипа някога нещо. Ако някой знае за някакъв проблем свързан с това, нека каже.
                    Прикачени файлове
                    Либра 1,9 жтд 2000г. LX
                    Фиат Крома 1,9 2009г.
                    Ивеко Дейли 2.8 2006г. Ланча Делта 2.0 mjet 2008г.

                    Коментар


                      #55
                      Проблема е, че ще трябва да редактираш софтуера на колата.Не би трябвало да влиза в авариен режим, но ще ти писука на таблото.
                      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                      Коментар


                        #56
                        emzo написа:
                        Проблема е, че ще трябва да редактираш софтуера на колата.Не би трябвало да влиза в авариен режим, но ще ти писука на таблото.
                        Емо, това е ясно, то и само затапен да е, пак ще плаче, но като се лекува ДПФ-а, ще го видим и него. Питам, ако го елиминирам и свържа водата директно, освен по-бавното загряване на водата /то при затапен е пак същото/, някой чувал ли е за други аномалии.
                        Либра 1,9 жтд 2000г. LX
                        Фиат Крома 1,9 2009г.
                        Ивеко Дейли 2.8 2006г. Ланча Делта 2.0 mjet 2008г.

                        Коментар


                          #57
                          Това със загряването си е мит.На практика няма разлика във времето.Затапвай смело.Тоя мотор го предпочитам пред 16в.
                          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                          Коментар


                            #58
                            ivel написа:
                            клега BO,тук си в огромна грешка.това колко ще шлайфаш главата няма касателство за дебелината на гарнитурата,да обаче това колко стърчат буталата над блока има огромно значение и от този размер си подбираш гарнитурата.иначе аз не виждам блока да е шлайфан.това е грешка на много майстори и като сложат по-дебела гарнитура ииии?
                            Да, прав си за това фактически.Въпроса в случая е, че не може да съветваш да се слага такава гарнитура, каквато си махнал.Все едно да дадеш съвет да зацепиш новия ремък, спрямо стария.За това си има точно определени размери, които се мерят и се решава по тях как да се процедира. За това си има и пети, които се ползват и се зацепва двигателя по тях.Аз съм на 99% сигурен, че този двигател е отварян преди това, за да бъде с гарнитура с един отвор.Никога до сега не съм виждал за първи път отворено жтд с гарнитура на 1-ви ремонт.Както и никога не съм виждал блок с бутала на 1-ви ремонт, или бутални болтове на първи ремонт, или лагери на 1-ви ремонт.Винаги не отварян двигател е на клас-А бутала, лагери и гарнитура от завода.
                            A20DTH ЖТД ама не баш
                            1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                            Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                            Коментар


                              #59
                              тук просто допускаме,че двигателя не е отварян.но аз искам да кажа че избора на гарнитура се определя от това колко стърчат буталата над блока.да ,принципно ,може някой некадърник да е сложил неправилна гарнитура и тогава става вече друго.между другото за дупките не си прав,защото не ме карай да ти покажа снимка на добло 2008г,поддържам го от 110к,купено от българия,на което гарнитурата му е с 1 дупка.мотора не е отварян никога,в момента е на 178к

                              Коментар


                                #60
                                Не претендирам за абсолютна точност, но доколкото разбрах от сервизната информация, ауто италия и още един доставчик на части, бутала А-В и С се монтират на нови двигатели, максималната разлика между А и С 0,034, което също ги изключва като ремонтни, за гарнитурите, без и с една дупка със сигурност се слагат в нови мотори, за тези с две не съм сигурен. Мисля, че това е свързано с брака който биха реализирали, ако слагаха само А клас. Днес ЕГР получи две тапи от 6мм, надявам се да държат.
                                Прикачени файлове
                                Либра 1,9 жтд 2000г. LX
                                Фиат Крома 1,9 2009г.
                                Ивеко Дейли 2.8 2006г. Ланча Делта 2.0 mjet 2008г.

                                Коментар

                                Working...
                                X