Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Крома 1.9 120кс.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Пуснах отделна тема за скоростна кутия,че филма май ще е голям ,ето линк http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=117345

    Коментар


      #32
      Огромно благодаря на ivel, за меренето е ясно с какви уреди, но за температурата въобще бях забравил. Когато се стигне до монтаж има откъде да взема за ден два микрометри, но за момента това не се знае кога ще бъде. Проблема с някои части е налице, ще се стигне до доставка, дори читав комплект гарнитури няма, нито за блок, нито за глава, а се намират и грешки в окомплектовката, най големия проблем е буталото, ори излиза почти колкото комплект на Nural, а не ми се сменят читавите, сигурно ще изкарат повече. Все пак за проверка и снимки във форума взех едно мерило, което беше сверено с микрометри в магазина и излезе доста точно, до 0.01 или на 0.00/на равно/, ако не го избършеш след измерване от маслото дава отклонение . За инфо, нужните микрометри излизат към 700+. Снимките са правени при 8-10 градуса.Слагам снимките тук, защото не ми се преоразмерява.http://mtmtt.snimka.bg/automobiles/k...88883.36343021
      Либра 1,9 жтд 2000г. LX
      Фиат Крома 1,9 2009г.
      Ивеко Дейли 2.8 2006г. Ланча Делта 2.0 mjet 2008г.

      Коментар


        #33
        такива мерила недей използва,те са най-неточните.око ще използваш шублер,то ползвай такъв който е снабден на нонюсната скала с индикаторен часовник.те са най-точни от класа шублери

        Коментар


          #34
          Причината за проблема, вече е сто процента установена, трета дюза е в окаяно състояние, близо милиметър износване, останалите и те са тръгнали. Проверката е в оторизиран сервиз, затова няма снимки, после с новите разпръсквачи.
          Либра 1,9 жтд 2000г. LX
          Фиат Крома 1,9 2009г.
          Ивеко Дейли 2.8 2006г. Ланча Делта 2.0 mjet 2008г.

          Коментар


            #35
            В крайна сметка с какво масло трябва да се кара тази скоростна кутия?Тези дни ще вкарвам колата в бокса за обслуване и обмислям да сменя маслото на Скоростната кутия.
            Fiat punto 2001г. 1.9DS 60hp 4.9/100 , 4.4/100

            Коментар


              #36
              k76 написа:
              Причината за проблема, вече е сто процента установена, трета дюза е в окаяно състояние, близо милиметър износване, останалите и те са тръгнали. Проверката е в оторизиран сервиз, затова няма снимки, после с новите разпръсквачи.
              Казваш, че се разглобил всичко и пръснал двигателя без нужда?
              The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
              Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
              Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

              Коментар


                #37
                wwalker написа:
                k76 написа:
                Причината за проблема, вече е сто процента установена, трета дюза е в окаяно състояние, близо милиметър износване, останалите и те са тръгнали. Проверката е в оторизиран сервиз, затова няма снимки, после с новите разпръсквачи.
                Казваш, че се разглобил всичко и пръснал двигателя без нужда?
                Ако, затопено бутало, разбит биелен лагер, наранен вал са нищо. Всичко е следствие на пикаеща /течаща дюза/, сигурно и подгревната свещ е следствие, а не причина.
                Либра 1,9 жтд 2000г. LX
                Фиат Крома 1,9 2009г.
                Ивеко Дейли 2.8 2006г. Ланча Делта 2.0 mjet 2008г.

                Коментар


                  #38
                  Буталото пристигна, мерено на две независими места, 4 и 5 грама разлика. Взех за контрола и една домакинска везна /да поглезя жената/, там има 5 грама, болтовете са равни. Мерени са със сегменти, надявам се новите сегменти да качат още грам, така отивам на 4. Какво Ви е мнението за разликата.
                  Прикачени файлове
                  Либра 1,9 жтд 2000г. LX
                  Фиат Крома 1,9 2009г.
                  Ивеко Дейли 2.8 2006г. Ланча Делта 2.0 mjet 2008г.

                  Коментар


                    #39
                    първо-важно е дали новото бутало е по-леко или по-тежко.ако е по-тежко има начин да отнемеш.второ-за теб най-важно е да се измери новото бутало.по спомен хлабината трябва да е около 4 стотни.намери си кой да ти измери хлабините и вярвам ,че всичко ще е 6.успех мога да ти пожелая за смелоста .

                    Коментар


                      #40
                      Ако си решил дасе вманиачаваш на новото бутало намали теглото.

                      Коментар


                        #41
                        Новото е по тежко, то на снимките се вижда кое е новото. Докато не дойдат сегментите няма да пипам. Ivel ползвам допуски от Либра, би трябвало да са същите, но пък ми се виждат големи. Пак не ми дава да качвам снимки.http://mtmtt.snimka.bg/automobiles/k...88883.36352795
                        Либра 1,9 жтд 2000г. LX
                        Фиат Крома 1,9 2009г.
                        Ивеко Дейли 2.8 2006г. Ланча Делта 2.0 mjet 2008г.

                        Коментар


                          #42
                          Днес беше ден за чистене.
                          Прикачени файлове
                          Либра 1,9 жтд 2000г. LX
                          Фиат Крома 1,9 2009г.
                          Ивеко Дейли 2.8 2006г. Ланча Делта 2.0 mjet 2008г.

                          Коментар


                            #43
                            точно така се прави двигател,за пример си.всичко е идеално почистено ,както си трябва.само не знам защо не ти е направена главата

                            Коментар


                              #44
                              Ако имаш предвид, че не е шлайфана, носих я, мериха и казаха, че няма смисъл, същите които шлайфаха вала, водят ги едни от най в София. Клапаните ги минах на ръка, малко повече играчка, но и те не пускаха преди да ги сваля, поне да сменя и гумичките.
                              Либра 1,9 жтд 2000г. LX
                              Фиат Крома 1,9 2009г.
                              Ивеко Дейли 2.8 2006г. Ланча Делта 2.0 mjet 2008г.

                              Коментар


                                #45
                                Все пак, забележката на ivel беше взета под внимание и коригирана.
                                Прикачени файлове
                                Либра 1,9 жтд 2000г. LX
                                Фиат Крома 1,9 2009г.
                                Ивеко Дейли 2.8 2006г. Ланча Делта 2.0 mjet 2008г.

                                Коментар

                                Working...
                                X