Пуснах отделна тема за скоростна кутия,че филма май ще е голям ,ето линк http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=117345
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Крома 1.9 120кс.
Collapse
X
-
Огромно благодаря на ivel, за меренето е ясно с какви уреди, но за температурата въобще бях забравил. Когато се стигне до монтаж има откъде да взема за ден два микрометри, но за момента това не се знае кога ще бъде. Проблема с някои части е налице, ще се стигне до доставка, дори читав комплект гарнитури няма, нито за блок, нито за глава, а се намират и грешки в окомплектовката, най големия проблем е буталото, ори излиза почти колкото комплект на Nural, а не ми се сменят читавите, сигурно ще изкарат повече. Все пак за проверка и снимки във форума взех едно мерило, което беше сверено с микрометри в магазина и излезе доста точно, до 0.01 или на 0.00/на равно/, ако не го избършеш след измерване от маслото дава отклонение . За инфо, нужните микрометри излизат към 700+. Снимките са правени при 8-10 градуса.Слагам снимките тук, защото не ми се преоразмерява.http://mtmtt.snimka.bg/automobiles/k...88883.36343021Либра 1,9 жтд 2000г. LX
Фиат Крома 1,9 2009г.
Ивеко Дейли 2.8 2006г. Ланча Делта 2.0 mjet 2008г.
Коментар
-
Причината за проблема, вече е сто процента установена, трета дюза е в окаяно състояние, близо милиметър износване, останалите и те са тръгнали. Проверката е в оторизиран сервиз, затова няма снимки, после с новите разпръсквачи.Либра 1,9 жтд 2000г. LX
Фиат Крома 1,9 2009г.
Ивеко Дейли 2.8 2006г. Ланча Делта 2.0 mjet 2008г.
Коментар
-
k76 написа:Причината за проблема, вече е сто процента установена, трета дюза е в окаяно състояние, близо милиметър износване, останалите и те са тръгнали. Проверката е в оторизиран сервиз, затова няма снимки, после с новите разпръсквачи.
Коментар
-
wwalker написа:k76 написа:Причината за проблема, вече е сто процента установена, трета дюза е в окаяно състояние, близо милиметър износване, останалите и те са тръгнали. Проверката е в оторизиран сервиз, затова няма снимки, после с новите разпръсквачи.Либра 1,9 жтд 2000г. LX
Фиат Крома 1,9 2009г.
Ивеко Дейли 2.8 2006г. Ланча Делта 2.0 mjet 2008г.
Коментар
-
Буталото пристигна, мерено на две независими места, 4 и 5 грама разлика. Взех за контрола и една домакинска везна /да поглезя жената/, там има 5 грама, болтовете са равни. Мерени са със сегменти, надявам се новите сегменти да качат още грам, така отивам на 4. Какво Ви е мнението за разликата.Либра 1,9 жтд 2000г. LX
Фиат Крома 1,9 2009г.
Ивеко Дейли 2.8 2006г. Ланча Делта 2.0 mjet 2008г.
Коментар
-
първо-важно е дали новото бутало е по-леко или по-тежко.ако е по-тежко има начин да отнемеш.второ-за теб най-важно е да се измери новото бутало.по спомен хлабината трябва да е около 4 стотни.намери си кой да ти измери хлабините и вярвам ,че всичко ще е 6.успех мога да ти пожелая за смелоста .
Коментар
-
Новото е по тежко, то на снимките се вижда кое е новото. Докато не дойдат сегментите няма да пипам. Ivel ползвам допуски от Либра, би трябвало да са същите, но пък ми се виждат големи. Пак не ми дава да качвам снимки.http://mtmtt.snimka.bg/automobiles/k...88883.36352795Либра 1,9 жтд 2000г. LX
Фиат Крома 1,9 2009г.
Ивеко Дейли 2.8 2006г. Ланча Делта 2.0 mjet 2008г.
Коментар
-
Ако имаш предвид, че не е шлайфана, носих я, мериха и казаха, че няма смисъл, същите които шлайфаха вала, водят ги едни от най в София. Клапаните ги минах на ръка, малко повече играчка, но и те не пускаха преди да ги сваля, поне да сменя и гумичките.Либра 1,9 жтд 2000г. LX
Фиат Крома 1,9 2009г.
Ивеко Дейли 2.8 2006г. Ланча Делта 2.0 mjet 2008г.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар