Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Крома 1.9 120кс.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Мерси!

    Коментар


      #17
      хлопането на буталата го заеби,а за вала може само да се гадае,има нещо гнило

      Коментар


        #18
        колега провери маслената помпа и маслените магистрали може и да е прегрята яко
        STILO JTD

        Коментар


          #19
          Днес на светлина е друго. В събота ни ток ни слънце, картината придобива сюжет. Повече по-натам.https://www.youtube.com/watch?v=UF6C...?v=_Bc2jfiuiio
          Либра 1,9 жтд 2000г. LX
          Фиат Крома 1,9 2009г.
          Ивеко Дейли 2.8 2006г. Ланча Делта 2.0 mjet 2008г.

          Коментар


            #20
            k76 написа:
            Боби, кажи нещо повече за скоростите. Тук не съм попадал на тема за проблеми, ако имаш повече инфо...
            Тая кутия е М32 на ГМ, която прави много проблеми. Ако имаш късмет, сменяш лагерите и забравяш дълго време след това. Ако не го направиш сега, то ще го направиш в бъдеще, а сега е точния момент. А ако я караш с прецакани лагери без да ѝ обърнеш внимание, то започва тоталния разпад.Проблема реално се изразява в това, че самата кутия произвежда адски много топлина, която такова таковата на маслото много бързо, от което следва затворен кръг и самата кутия започва механично да се износва много бързо. Лагерите страдат много от това, като са първия стадий на разпада. Ако не се обърне внимание на тях, то самия корпус започва да се прецаква и общо взето хвърляш кутията.Ето ти малко инфо за самата кутия:http://autolusso.co.uk/gearbox-m32.htmlУспех.
            A20DTH ЖТД ама не баш
            1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
            Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

            Коментар


              #21
              Мерси Боби, ама не си прав, докато свалях мотора, някои инж. решения ме накараха да понамразя модела, а сега и това.... :D Създаването на модела е протекъл така: Колеги трябва ни нов модел, трябва за изкара 5 години, а след това българите да му мислят за ремонти, а ние мразим българите. Това в кръга на шегата, но някои неща са си е......, предполагам заради сигурността. Не съм запознат с тестове, би трябвало да има много звезди. Това за най-малкия мотор, а на горе... За скоростите, от 15-20 години не съм отварял, последните, докато им уцеля подложки и луфтове, вярно че бяха стари и нямаше части, ама....., ще го мисля, има време. Маслото в тях беше перфе, на цвят и консистенция, предполагам е Селения Матрикс, това масло заради цвета си е доста издайно за смените и проблемите. Ако беше станало тежко Мелнишко, със сигурност ще ме боли главата. п.п. В събота написах, че хлопат буталата, това при авария на тока и сумрак, вчера видях, че е нормално около 0.2, по прецизно и със снимки по-късно.
              Либра 1,9 жтд 2000г. LX
              Фиат Крома 1,9 2009г.
              Ивеко Дейли 2.8 2006г. Ланча Делта 2.0 mjet 2008г.

              Коментар


                #22
                Маслото в кутията не трябва да е, к’во да е !Като намеря сервизната нота ще ти я пратя.
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  #23
                  Колеги ,помагайте!Днес забелязах,че когато колата работи на място има вибрации ,който при натискане на съединителя изчезват.Педала на съединителя е по твърд от нормалното,но си е така от както я имам.Шум имам на 3-ра и 4-та скорост,дали е само маховик или съм късметлия и трябва да правя и маховик и кутия?Как може да се провери кутията дали е за отваряне ?Какво бихте ме посъветвали да правя на този етап ?Ако се окаже и кутията ,дали няма да я довърша карайки така ?Дали да пробвам със смяна на масло на кутията ?Мерси!Забравих да добавя ,че миналата зима ми затягаха скоростите и то доста ,отидох в сервиз и ми казаха ,че било от жилата без да я поглеждат,та се съмнявам да не би да е било от маслото ,предвид изгледания клип за които благодаря на колега.

                  Коментар


                    #24
                    какво ще рече 0,2,много ми е интересно.тук говорим за хлабини във стотни,т.е в порядъка на 30-80 микрометра

                    Коментар


                      #25
                      valioboy написа:
                      Колеги ,помагайте!Днес забелязах,че когато колата работи на място има вибрации ,който при натискане на съединителя изчезват.Педала на съединителя е по твърд от нормалното,но си е така от както я имам.Шум имам на 3-ра и 4-та скорост,дали е само маховик или съм късметлия и трябва да правя и маховик и кутия?Как може да се провери кутията дали е за отваряне ?Какво бихте ме посъветвали да правя на този етап ?Ако се окаже и кутията ,дали няма да я довърша карайки така ?Дали да пробвам със смяна на масло на кутията ?Мерси!Забравих да добавя ,че миналата зима ми затягаха скоростите и то доста ,отидох в сервиз и ми казаха ,че било от жилата без да я поглеждат,та се съмнявам да не би да е било от маслото ,предвид изгледания клип за които благодаря на колега.
                      Съмнявам се да вибрира от кутията на място, ако е от нея би трябвало и да шуми. Затягането е най-вероятно от жилата, идват леко под наклон и ако са събрали влага е така. За скоростите, не знам какво да ти кажа, ти сам казваш, че имат шум и след написаното от ВО......, но вибрациите на място, не вярвам да са от нея.
                      Либра 1,9 жтд 2000г. LX
                      Фиат Крома 1,9 2009г.
                      Ивеко Дейли 2.8 2006г. Ланча Делта 2.0 mjet 2008г.

                      Коментар


                        #26
                        ivel написа:
                        какво ще рече 0,2,много ми е интересно.тук говорим за хлабини във стотни,т.е в порядъка на 30-80 микрометра
                        Като се прибера, че от телефона се измъчих.Ето, че един колега видя, че пиша глупости, извинявам се. Става въпрос за ключа на сегмента, пак съм сбъркал, не 0.2, а 0.35. Това измерване е просто за статистика и мое любопитство. Прецизно, утре в Балкан..... /да няма рекл./ ,днес се обадиха, че коляновия е готов, занесох само него, защото блока и глава не бяха измити и щях да изцапам всичко. Мисля, че няма проблем с тях, но нито съм инж., нито имам техните уреди, та предпочитам да си платя второ мнение.
                        Либра 1,9 жтд 2000г. LX
                        Фиат Крома 1,9 2009г.
                        Ивеко Дейли 2.8 2006г. Ланча Делта 2.0 mjet 2008г.

                        Коментар


                          #27
                          Тази кутия дали е м32 от опел инсигния 2009г. с мотор 2.0 сдти 131 к.с.https://www.megaparts.bg/product/6-s...-131-ks-2009-g

                          Коментар


                            #28
                            valioboy написа:
                            Тази кутия дали е м32 от опел инсигния 2009г. с мотор 2.0 сдти 131 к.с.https://www.megaparts.bg/product/6-s...-131-ks-2009-g
                            Колега, утре ще ти направя снимки на моята от всички ъгли, надписи и брой зъби, ако искаш да сравняваш.
                            Либра 1,9 жтд 2000г. LX
                            Фиат Крома 1,9 2009г.
                            Ивеко Дейли 2.8 2006г. Ланча Делта 2.0 mjet 2008г.

                            Коментар


                              #29
                              Взех си вала, блока и главата. Блока е на размер и не се нуждае от обработка, главата е права и не се нуждае, вала е на първи ремонт. При първа възможност обръщам внимание на биели и бутала.
                              Прикачени файлове
                              Либра 1,9 жтд 2000г. LX
                              Фиат Крома 1,9 2009г.
                              Ивеко Дейли 2.8 2006г. Ланча Делта 2.0 mjet 2008г.

                              Коментар


                                #30
                                е,да този ключ е супер.съветвам те като сглобяваш вала задължително да го измериш с микрометър и индикатор вътромер.също така тези измервания да ги направи човек ,който знае какво прави-мери се на температура около 20гр,микрометъра да е добре нулиран и настроен.това всичко ти го казвам,защото ако някоя шийка не е на точен размер шлайфана ще береш ядове.

                                Коментар

                                Working...
                                X