Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Либра ЖТД 115 изгуби мощност

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    въздушен филтър и тръбите проверил ли си ги обстойно?

    Коментар


      #17
      Не съм, ще я кача и на канал за да ги огледам за спуквания.Предполагам връзката с грешно отчитане е сцепване на маркуч след дебиромера?Но аз не намирам връзка, ако е така не би трябвало когато е студен мотора да не върви, а когато загрее да върви нормално?
      Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 105 2000
      Lancia Lybra 1.9 JTD 115 2002

      Коментар


        #18
        cokata_23 написа:
        :P0404 erg - затапен еP 0101 - нисъко нивоP0110 - високо нивоНа празен ход 1.02v на дебитомера, при подаване на гас не се променя.
        При тези данни е повече от ясно, че маф=а е заминал.Намери си правилния маф и тествай.Колата ще върви и с друг маф, но софтуера няма да е калибриран спрямо него.Което може да е или плюс или минус.
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          #19
          Днес имах време и сложих дебитомера от жтд 105 за проба.Върви си добре, но имам чувството, че след 3000об е малко по - мудна спрямо деботомер от жтд 115. Набирането в ниските сякаш е по плавно и от по-ниски обороти. С ори дебитомера около 1800 об все едно някой я риташе отзад.Пушеци никакви, т.е трудно забележими (припушване) при яко мачкане под товар.Все пак ще си търся от жтд 115, ускорението с него ми допада повече.П.с При днешната диагностика не излезе грешка за егр,явно ламаринката ми е прегоряла за 33хил км.
          Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 105 2000
          Lancia Lybra 1.9 JTD 115 2002

          Коментар


            #20
            Ако дебитомерът от 105 е добър,моторът ти трябва да се държи по добре отколкото с оригиналният дебитомер. Това е заради разликата в еко стандарта на двата двигателя.
            AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
            HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
            Kawasaki ER-6n'2012

            Коментар


              #21
              Ако дебитомерът от 105 е добър,моторът ти трябва да се държи по добре отколкото с оригиналният дебитомер. Това е заради разликата в еко стандарта на двата двигателя.
              AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
              HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
              Kawasaki ER-6n'2012

              Коментар


                #22
                Добър, добър... иска чистене.Беше омаслен като го извадих, но понеже си забравих спрея нямаше как да го почистя. На място при форс даде макс. 3.6V, оборотите бяха над 4к.Възможно е и ниският волтаж да е създало такова впечатление.
                Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 105 2000
                Lancia Lybra 1.9 JTD 115 2002

                Коментар


                  #23
                  cokata_23 написа:
                  Днес имах време и сложих дебитомера от жтд 105 за проба.Върви си добре, но имам чувството, че след 3000об е малко по - мудна спрямо деботомер от жтд 115. Набирането в ниските сякаш е по плавно и от по-ниски обороти. С ори дебитомера около 1800 об все едно някой я риташе отзад.Пушеци никакви, т.е трудно забележими (припушване) при яко мачкане под товар.Все пак ще си търся от жтд 115, ускорението с него ми допада повече.П.с При днешната диагностика не излезе грешка за егр,явно ламаринката ми е прегоряла за 33хил км.
                  И аз имах същият проблем,оказа се точно прегоряла тапа на ЕГР клапана(беше от кутийка бира),след смяна с по дебела алуминиева такава, колата е 6.

                  Коментар


                    #24
                    Ползвайте хубави "тапи" , поне 1.5-2.0мм .
                    147/1.9 Жив Турбо Дявол (JTD) / 115+++

                    Коментар


                      #25
                      Днес свалих ламаринката за проверка. Здрава си е. Остава да си намеря дебитомер.Забелязвам при мачкане едно замисляне на 2800 об за части от сек. като при жтд 105. Това с откачен дебитомер.
                      Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 105 2000
                      Lancia Lybra 1.9 JTD 115 2002

                      Коментар


                        #26
                        Сложих дебитомер втора ръка.Още не съм го закачал да видя какъв волтаж дава, но пушенето и забиването на 2800об изчезнаха.Може да си внушавам, но определено върви повече с дебитомер.
                        Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 105 2000
                        Lancia Lybra 1.9 JTD 115 2002

                        Коментар


                          #27
                          Много е важно компонентите като дебитомер и бустерен клапан да са точните! На мен от "подобен", но не същия клапан ми буксуваше съединителя Yellow_Flash_Colorz_PDT_23 При дебитомерите съм го установил същото.
                          Най-вече Astra H 1.9 CDTI (JTD) 120 к.с. и ако има къде Делта 3

                          Коментар

                          Working...
                          X