Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

теч на нафта и загуба на мощност от време на време

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    теч на нафта и загуба на мощност от време на време

    Здравейте отскоро съм горд собственник на Фиат Мареа 100TD комби.Та значи имам теч на нафта някъде отзад под ГНП-то, ама не виждам от къде е точно.Заради това си взех помпа 2 ръка ,ремонтирана.Мисълта ми е може ли дирекно да се сменя или има подробности които да ме спънат,например че там бил монтиран имобилайзерът и трябва да се смени?Не съм още в час, досега бях на бензинова кола пояснете ,ако имате желание естесттвенно,аз съм от Велинград и ако има в района колега който да погледне, точно за какво става въпрос ?Втория нерешим за момента проблем е мощността,има моменти педала до долу и нищо едва набира( става дума за 1 и 2 скорости ,сиреч при потегляне) ,има моменти ще си излезе от кожата.Като я взех вървеше ,после даде теч на масло от маркуч долу излизащ от филтъра за масло и понеже имаше масло и отгоре на капака на клапаните и по компресора ,измих двигателя за да видя ,какво става ,че то нищо не се виждаше и май след това взе да прави изпълнения с мощноста ,но не съм на сто процента сигурен.Ако не ви затруднява, дайте насоки за установяване на проблема.Нещотото което забелязъх е ,че сега мощност се усеща над 2000 оборота ,а преди на около 1500 ,вярно това е субективно но все пак си мисля че е така и разхода е 10-11 което е много според мен.Иначе ми харесва много и ми се иска ,всичко да и е ,в ред.

    #2
    кола

    Като спреш теча ще тръгне колата от там влиза въздух и за това колата не върви както трябва Май трябва да е видиш от долу на канал може да се разбере повече- ако нямаш кори де
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Няма какво да разбира,щом тече значи е за ремонт помпата.Помпите ако са в оригиналния си вид,само със смяна няма да запали,трябва да се разменят имобилайзерите или направо да се премахнеза най-сигурно.Успех!

      Коментар


        #4
        А може и авансатора да тече. Защото това - "отзад" също е субективно виждане. И ако е той, също ще има известна загуба на мощност - пада предварението. Ако е помпа - пращай я на колегата специалиста. А ако е авансатор го пращай на мен.
        Fiat Marea TD100

        Коментар


          #5
          теч на нафта и загуба на мощност от време на време

          Благодаря за бързите отзиви ,смяната на помпата се отлага, защото днес имам проблем със запалването,при завъртане на ключа ,не реагира по никакъв начин стартера ,акумулатора го замерих с тестер, дава 12,5 волта, сиреч не е паднал ,и май че трябва да търся отдолу някоя жица към стартера (откачена ,скъсана?),ако не ,ще трябва да изучавам клемите на контакния ключ.След това ще се върнем пак на темата с помпата ,защото както казах ,искам колата да е както се казва" ток и жици"

          Коментар


            #6
            Re: теч на нафта и загуба на мощност от време на време

            borgvel написа:
            Благодаря за бързите отзиви ,смяната на помпата се отлага, защото днес имам проблем със запалването,при завъртане на ключа ,не реагира по никакъв начин стартера ,акумулатора го замерих с тестер, дава 12,5 волта, сиреч не е паднал ,и май че трябва да търся отдолу някоя жица към стартера (откачена ,скъсана?),ако не ,ще трябва да изучавам клемите на контакния ключ.След това ще се върнем пак на темата с помпата ,защото както казах ,искам колата да е както се казва" ток и жици"
            Колега аз имах подобен проблем, оказа се че тече от авансаторния клапан и от там явно вземаше въздух.След като обезвъздуша системата веднага запалва виж дали от там няма теч.
            Е46 330d 2++

            Коментар


              #7
              продължение на сагата

              Здравейте колеги,значи дадох колата на ремонт, уговорих да ми свалят стартера ,тъй като като се свали помпата се стига по лесно до него,отчет , стартер успешно ремонтиран,този на когото дадох колата твърди че е ремонтирал помпата,сменил ангренажа и имам уверението че всичко по колата като двигател е ок със изключение на авансовия клапан ,кото протекъл в последствие и поиска за него още 170 лв което отказах и си пребрах колата, след като го бях чакал 20 дни с разглобена кола, едвам устисках да не направя някоя простотия.Както и да е,авансовия клапан си го възтанових по показаната методика във форума и сега нямам течове ,но нямам мощност преди 2000 (уточнявам и преди ремонта беше така затова и се реших на ремонт)оборота,насочете ме моля ,аз си мисля за въздушен филтър,дебитомер?Пробвах други коли една Вектра 2,0 дти има мощност на 1200-300 оборота ,забелязах че в покой работи с 750-800 оборота а моята държи 1100,другата дето пробвах беше ауди а6 над 10 годишна и тя на 1500 до към 2000,оборота ставаше страшно по наште пътища, верно тя е 2.5л двигател ,моята е все пак 2л, трябва малко да се доближава.Насочете ме какво да търся.Да добавя,сега пали от раз.

              Коментар


                #8
                Лесно ще видиш дали е от дебитомера като му откачиш кабела... имай предвид само, че без дебитомер разхода ти ще се качи с 30-40% градско
                Fiat Stilo 1.9 JTD, 115 hp (2002), 3 врати

                Коментар


                  #9
                  На този модел ама изобщо не се хаби да се занимаваш със дебитимер!

                  Коментар

                  Working...
                  X