72 000 мили, или грубо казано 115 000км... някой би ли рискувал да си смени ремъка на 100 000км?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Я на, какво попаднах ровейки се из Autodata! :)
Collapse
X
-
Ако частите са оригинални, с гарантиран произход... След това виж удебеления текст: "да се вземе в предвид сервизната история на автомобила".С други думи, ако колата ти е в перфектно състояние, а ремъците оригинални, то няма причина да не издържат толкова колкото производителя /на ремъка/ гарантира (а той обикновено се презапасява). Сега, ако колата ти "яде" ремъци, то е нормално да си го смениш по-рано.Според мен подхода трябва да е друг: от време на време да ходиш в доверен сервиз и да ти преглежда майстора ремъка и да го смениш когато се износи прекомерно (или стигне въпросните километри).Второ нещо, което мисля, че е важно да се отбележи е, че има ремъци за ОЕМ /Original Equipment Manufacturer/ вграждане и ремъци предлагани за смяна (като консуматив). Мисля, че hit-ko може да го обясни това по-добре, тъй като си спомням, че той разясняваше, че ремъците които се вграждат имат значително по-голям ресурс от тези които се продават като консуматив в последствие на пазара.FIAT Marea 1.9 JTD HLX
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар