Здравейте.Става въпрос за фиат пунто 1999г-турбо дизел е.От 2 дена колата ми прави проблеми с паленето.Сутрин на студено пали от раз.Отивам на работа и след 8-9 часа престой,тръгвам да паля и да се пребирам и вувувувуву и едвам запали.Прави го 2 дена само следобед пали трудно.Колата я имам от 6 месеца.Когато я купих и направих основен ремонт.Смених динамо,свещи,нов акумулатор има,и четки на стартера.Сега отново се заформя някакъв проблем,дано не се окажат пак всички тези неща.Мнения???
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с паленето?!
Collapse
X
-
Re: Проблем с паленето?!
Хриси написа:Здравейте.Когато я купих и направих основен ремонт.Смених динамо,свещи,нов акумулатор има,и четки на стартера.
1.9 JTD 110hp
Ex: Fiat Marea 1,8 16v 97г. LPGi
-
Re: Проблем с паленето?!
OpenGL написа:Хриси написа:Здравейте.Когато я купих и направих основен ремонт.Смених динамо,свещи,нов акумулатор има,и четки на стартера.
Коментар
-
Кой мотор ? Пунто 1999, дизел с турбо. Аз залагам на този моторhttp://www.auto-data.net/bg/?f=showCar&car_id=6988Ти кой мислиш, че кара колежката ?
1.9 JTD 110hp
Ex: Fiat Marea 1,8 16v 97г. LPGi
Коментар
-
http://www.auto-data.net/bg/?f=showCar&car_id=6996Това е моя мотор.Имобилайзера е махнат,не е от него проблема.Под основен ремонт имах в предвид изброените неща-динамо,четки на стартера,и свещи.Извинявам се ако аз не съм се изразила правилно.Колата не я спирам под наклони,а на равно място.
Коментар
-
Ако с 3 изправни свещи не може да запали не е добре и ти казваш че сутрин пали.Според мен не е от свеща.Колкото до филтъра може да е от него защото вечер се избистря нафтата и сутрин затова пали,а през деня се разбърква кашата във филтъра.Това са мои мнения.Успех.STILO-2003-115 HP-JTD Power
Преди ФИАТ БРАВА TD 75-98г.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар