Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

трудно пали,Фиат Браво 1.9 тд

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    трудно пали,Фиат Браво 1.9 тд

    Малко помощ със съвет ако може,та проблема е следния след като спра въпросната кола и е загряла както си му е реда,и спряна на лек баир с муцуната нагоре после няма палене понеже няма грам гориво във филтъра.Напомпвам със помпичката обезвъздушавам и тогава пали.За първи път имам дизел и си нямам идея от какво може да е,а забравих когато не е много загряла си пали без проблем.[/i]
    Е46 330d 2++

    #2
    Смуче въздух от някоя тръбичка.
    "Без сърца, сме просто машини"
    Toyota Prius 1.5 Hybrid
    EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

    Коментар


      #3
      О-пръстен
      Велосипед да, но ролкови кънки - не! Балканчето е без акумулатор, симсонката е без гуми. Я, падна ми се и фиатче 126! Вече съм с фиат и напреднал шофьор, та чак съм станал маниак, а сега и фанатик!

      Коментар


        #4
        Най накрая разбрах защо ме мъчи така пущината.Има теч от авансатора (мисля така се казва) та въпроса ми е подлежи ли на ремонт това чудо или трябва нов?
        Е46 330d 2++

        Коментар


          #5
          Подлежи на ремонт!

          Коментар


            #6
            Във Важни теми има доста написано за този клапан. Специалиста е твоят човек.

            Коментар


              #7
              Здравейте и от мен, от една седмица пали трудно сутрин (Bravo 1.9 TD 97`) голямо въртене пада после по някое време запалва и после няма проблем. И така до другата сутрин където пак с мъка, а температурите са още ок. Утре ще сменя горивния филтър за всеки случай, после ако не помогне мисля да я заведа и погледнат свещите. В правилна последователност ли се движа? Ако може да ми дадете съвет ще съм Ви благодарен.Поздрави!

              Коментар


                #8
                Миризма на нафта ако усетиш в коша или купето значи има теч и проблема се решава с ремонт.Успех!

                Коментар


                  #9
                  При мен е същата работа обаче пък сутрин след 5-6 пъти подгряване пали и после неще.Пак дърпа въздух от някъде смених авансаторнияклапан от него сълзеше нафта но проблема пак си остан.Две от свещите ми не работят.
                  Е46 330d 2++

                  Коментар


                    #10
                    От температурата омеква някой маркуч и дърпа въздух....
                    Fiat Punto 1,7 td
                    Skoda Octavia 2 1.9 PD DSG

                    Коментар


                      #11
                      jeniro написа:
                      От температурата омеква някой маркуч и дърпа въздух....
                      Смених свещите със нови,свалих стартера и го почистих от графита дето е паднал от четките че те бяха оле мале и не искаха да се движат.Сега пали още като види ключа.мисля черното патенце е готово за зимата.
                      Е46 330d 2++

                      Коментар


                        #12
                        Да ползвам и аз този пост. Смених подгряващите свещи и акумулатора, горивният филтър е сменен преди 2 месеца. Обаче не ми задържа нафтата, трябва да напомпя с "крушата" и тогава пали от четвърт. Препоръчаха ми да сложа клапан, който да не пуска горивото обратно. Правилно ли е или трябва нещо друго да сменя? Марея ТД 75.

                        Коментар


                          #13
                          значи ти е разхерметизирана системата.това не ти помага,ако щеш и 5 клапана сложи все тая.търси причината

                          Коментар

                          Working...
                          X