Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Схема на дизел помпа Lucas DPC и турборегулатора -фиат марея

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Схема на дизел помпа Lucas DPC и турборегулатора -фиат марея

    Търся описание и схеми на помпа лукас ..най вече турборегулатора...помпата е свалена по друг повод( смяна на изгнила тапа на блока)...та да използвам момента да сменя мембраните на турборегулатора-сълзи нафта от там.
    renderbg

    #2
    Не е проблем да се сменят мембраните.Проблем да им настроиш налягането за реакция.В домашни условия резултатите винаги са със съмнителен резултат.Все пак успех!

    Коментар


      #3
      Прати помпата до specialista или да ти дам координати на 2 сервиза в Стз, от които недоволните са в пъти повече от доволните.
      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

      Коментар


        #4
        Благодаря за отговорите! Оказа се , че моя турбо регулатор е свалян някога и липсва един детайл- втулката към помпата ..и въобще не е изпълнявал функцията си...вече имам тази втулка и резервен комплект мембрани и "О" пръстени..нищо друго по помпата не смятам да пипам ..с тази помпа не съм на ТИ, за разлика от помпите БОШ- които са далеч по просто и здраво направени Резервните мембрани и гумичка са : STAR 36505 и STAR 60.105 Поправете ме ако греша .
        renderbg

        Коментар


          #5
          renderbg написа:
          Благодаря за отговорите! Оказа се , че моя турбо регулатор е свалян някога и липсва един детайл- втулката към помпата ..и въобще не е изпълнявал функцията си...вече имам тази втулка и резервен комплект мембрани и "О" пръстени..нищо друго по помпата не смятам да пипам ..с тази помпа не съм на ТИ, за разлика от помпите БОШ- които са далеч по просто и здраво направени Резервните мембрани и гумичка са : STAR 36505 и STAR 60.105 Поправете ме ако греша .
          Причтел,товаче си се сдобил със резервни части не ти решава проблема.То е същото като при помпите Бош които обичаш.Трябва да визуализираш разултата.Т.с. този турбо коректор правили това за което е сложен на тази помпа.Далеч по-умни от мен хора са измислили начина по който да се случва това.За това ги има стендовете за изпитване.Като знам къде се намира този коректор на помпата на ТД100и като знам че няма никакъв достъп до него за да се правят някакви промени от типа проба грешка,и при положение че в момента тя е сваленанай-доброто решение е да я занесеш на някой да я настрои за реакция.И една молба.Не казвай лоши думи за помпите Лукас.Това че ти не ги познаваш не значи че не стават.Сгурен съм че си нямаш идея колко много производители на колко много от своите модели са се доверили на точно тази марка помпи.И то или във по-мощните си версии или във атмосверните.Като недостатък е по-скъпия ремонт безпорно.Това обаче лично мен не ме прави фен на Бош.Поздрави!

          Коментар


            #6
            [quote="specialista"]
            renderbg написа:
            Благодаря за отговорите! Оказа се , че моя турбо регулатор е свалян някога и липсва един детайл- втулката към помпата ..и въобще не е изпълнявал функцията си...вече имам тази втулка и резервен комплект мембрани и "О" пръстени..нищо друго по помпата не смятам да пипам ..с тази помпа не съм на ТИ, за разлика от помпите БОШ- които са далеч по просто и здраво направени Резервните мембрани и гумичка са : STAR 36505 и STAR 60.105 Поправете ме ако греша .
            Причтел,товаче си се сдобил със резервни части не ти решава проблема.То е същото като при помпите Бош които обичаш.Трябва да визуализираш разултата.Т.с. този турбо коректор правили това за което е сложен на тази помпа.Далеч по-умни от мен хора са измислили начина по който да се случва това.За това ги има стендовете за изпитване.Като знам къде се намира този коректор на помпата на ТД100и като знам че няма никакъв достъп до него за да се правят някакви промени от типа проба грешка,и при положение че в момента тя е сваленанай-доброто решение е да я занесеш на някой да я настрои за реакция.И една молба.Не казвай лоши думи за помпите Лукас.Това че ти не ги познаваш не значи че не стават.Сгурен съм че си нямаш идея колко много производители на колко много от своите модели са се доверили на точно тази марка помпи.И то или във по-мощните си версии или във атмосверните.Като недостатък е по-скъпия ремонт безпорно.Това обаче лично мен не ме прави фен на Бош.Поздрави![/quoteБлагодаря за съвета и отговора ! Определено и помпи Лукас имат своя чар както и недостатъци вероятно А качването на стенд е абсолютно задължително след такива интервенции по помпата! Още повече че помпата е навряна на кучето в .......специално на този двигател.Поздрави !
            renderbg

            Коментар

            Working...
            X