Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Забелязах едно прекъсване на 1200-1300 оборота

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Забелязах едно прекъсване на 1200-1300 оборота

    Сутрин като запаля или като е изтинала, забелязах едно прекъсване докато колата е с по-високи обороти. Прекъсва ако натисна газта и кача оборотите примерно на 2000 и след това като падат прекъсват точно на 1200-1300 оборота(аха да изгасне, но не гасне) и падат на 1000. След като загрее т.е. оборотите падна, ако натисна газта и като падат след това, няма прекъсване. Какво ли е това?

    #2
    Re: Забелязах едно прекъсване на 1200-1300 оборота

    doofiat написа:
    Сутрин като запаля или като е изтинала, забелязах едно прекъсване докато колата е с по-високи обороти. Прекъсва ако натисна газта и кача оборотите примерно на 2000 и след това като падат прекъсват точно на 1200-1300 оборота(аха да изгасне, но не гасне) и падат на 1000. След като загрее т.е. оборотите падна, ако натисна газта и като падат след това, няма прекъсване. Какво ли е това?
    Лакови образувания по иглата на някой от разпръсквачите!Оправя се или с добавки... до един момент... или в бъркане в касичката "мече", "котенце" или подобно...ваденето на около 200лв за купуването на нови разпръсквачи, калибрирането им, проверка изправността на подгревателните свещи /тъкмо дюзите са свалени/... ако е необходимо пак бъркане в касичката... семеен скандал... псуване на всички дизели, тъщи и подобна сволоч и пак мир в семейството.Общо взето това е технологията на оправяне на проблема ти!...Нещо неясно, да повторя ?
    SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

    Коментар


      #3
      Я сега да се включа на славо време! Къде има сериозен сервиз където да ми почистят дюзите?
      Frontera Sport, X20SE март 1998

      Коментар


        #4
        Vladim написа:
        Я сега да се включа на славо време! Къде има сериозен сервиз където да ми почистят дюзите?
        Лошото е колега, че няма сигурен сервиз, в който няма да ти прецакат колата Аз не смея да ходя по диагностики, защото незнам дали няма да ми разбъзикат колата само и само да почна със смяна на консумативи
        http://free.bol.bg/dodo155/AlfaRomeo/Punto_JTD_all.JPG
        Alfa Romeo 147 07' 1.9 JTDm Q2
        FIAT Punto 02' 1.9 JTD
        FIAT Punto 99' 1.7 TD

        Коментар


          #5
          Значи затова ми е по-голям разхода. Тая седмица заредих за 20 кинта(11,78 л) Спринт Дизел и карах колата през цялото време до 2200 оборота максимум. Разходър ми е 9 литра. Ами дайте да я карам някъде. Дали в Супер Дизел ще ми свършат работа?

          Коментар


            #6
            Re: Забелязах едно прекъсване на 1200-1300 оборота

            Nino написа:
            doofiat написа:
            Сутрин като запаля или като е изтинала, забелязах едно прекъсване докато колата е с по-високи обороти. Прекъсва ако натисна газта и кача оборотите примерно на 2000 и след това като падат прекъсват точно на 1200-1300 оборота(аха да изгасне, но не гасне) и падат на 1000. След като загрее т.е. оборотите падна, ако натисна газта и като падат след това, няма прекъсване. Какво ли е това?
            Лакови образувания по иглата на някой от разпръсквачите!Оправя се или с добавки... до един момент... или в бъркане в касичката "мече", "котенце" или подобно...ваденето на около 200лв за купуването на нови разпръсквачи, калибрирането им, проверка изправността на подгревателните свещи /тъкмо дюзите са свалени/... ако е необходимо пак бъркане в касичката... семеен скандал... псуване на всички дизели, тъщи и подобна сволоч и пак мир в семейството.Общо взето това е технологията на оправяне на проблема ти!...Нещо неясно, да повторя ?
            Не ясното е къде да отида?

            Коментар


              #7
              Точно това прекъсване на по-високи/средни/ обороти се дължи на недобрата работа на някой от разпръсквачите!!! Като е на свободен ход го няма... на много високи обороти също, защото помпата дава много висосо налягане и иглата се събужда от мързела.Както ти писах, добавки или смяна на разпръсквача.Сори! Някоя дюза пикае...това може да доведе и до изгаряне на подгревната свещ.
              SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

              Коментар


                #8
                На мен ми прекъсваше когато беше студена-мислех,че е разпръсквач-закарах я на майстор-аванс на помпата не достигал каза и че била дръпната до край-нямало накъде вече а искала още-сваля я оправя и зъбното колело нещо и и намали от някакво кранче потока на нафта-преди ми гореше 10/100 градско,сега е около8,5/100 и няма никакво прекъсване форсира се като бензинова-което чесно казано ме изуми!но каза,че единия елемент на помпата ми бил за смяна(проблема със сутрешното палене)и ако го сменя и него колата ще стане неузнаваема!значи незнам какви ми ги е дрънкал хаха но колата ми е съвсем различна-аз преди едва я натиска а сега я карам като бензинка!Всичко беше хубаво само да не бяха прецакали хидравликата-ама то неможе всичко да е хубаво-поне сега ще си го оправят за тяхна сметка
                Fiat Punto 1.1моно 95г.-Няма го вече
                Alfa Romeo 146 1.9JTD 99г.
                Alfa Romeo 155 1.7TS 93г.

                Коментар

                Working...
                X