Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

fiat bravo 1.9 jtd-въпрос относно мощност при високи обороти

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Ръководство - как правилно да си почистим дебитомера >http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=102953
    "Без сърца, сме просто машини"
    Toyota Prius 1.5 Hybrid
    EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

    Коментар


      #32
      колега това съм го чел,няма да се справя...толкова ли няма кой да ми помогне

      Коментар


        #33
        Не занм как да ти го обясня, но почистването на дебитомера е повече от елементарно. Вадиш една букса, развиваш 2 скоби, вадиш дебитомера, купуваш спрей за почистване на дебитомери ако намериш на Protec големия флакон 500мл. ще е най-добре и пръскаш върху сензора на дебитомера докато жичката стане лъскава като никел. После по обратния ред сглобяваш. Ако и това не можеш ела до София, безплатно ще ти го почистя само си донеси спрей или 15-20лв.
        FIAT BRAVO 1.9 JTD 105, 99г.

        Коментар


          #34
          благодаря колега,ако има някой от пловдив желаещ да пише...само желание се иска

          Коментар


            #35
            jbiznesa написа:
            благодаря колега,ако има някой от пловдив желаещ да пише...само желание се иска
            хаха, желание се искало ?!? Том Сойер ли е насреща ? Пич ти с какво се занимаваш, че не можеш да отвиеш два винта и да напръскаш със спрей ? Или за тези работи си има хора ?!?
            04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

            Коментар


              #36
              vgeorgiev написа:
              jbiznesa написа:
              благодаря колега,ако има някой от пловдив желаещ да пише...само желание се иска
              хаха, желание се искало ?!? Том Сойер ли е насреща ? Пич ти с какво се занимаваш, че не можеш да отвиеш два винта и да напръскаш със спрей ? Или за тези работи си има хора ?!?
              ами занимавам се с компютри, там мога и урок да изнеса, но имам кола от 6 месеца и даже незнам къде е е дебитомера.как според теб да го почистя..аре стига с такива коментари.благодаря на всички за помоща.намерих човек.успех.ще пиша при някво развитие

              Коментар


                #37
                Лесно е ,сваляш го(джаджата с кабелите между въздушния филтър и колекторите),вземаш контакт спрей(10-15 лв) и пръскаш обилно без да пипаш.Правих го на ситроен ц3
                FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

                Коментар


                  #38
                  Доста време карах с откачен дебитомер /в авариен режим/, със стария, че даже и с откачен колата я нямаше никаква във високите обороти. До 3000 се усещаше някакво дърпане и после равна черта. Днес си взех втора употреба за 30 кинта от една Мареа, номера не му е баш същия, стария беше F00C2G2030, сегашния е F00C2G2063, но пък разбрах че досега съм карал половин кола! Та като казваш, че си хакерче и си по софтуера, а не по хардуера. Вземи си поръчай един кабел от Aliexpress за 6-7 долара, свали си Multiecuscan и като си готов, драсни един ред да ти каже някой кои параметри да гледаш, че да разбереш дали ти е заминал стария и евентуална ако си вземеш втора ръка. Как да го тестваш дали бачка добре.
                  Fiat Bravo JTD '99

                  Коментар


                    #39
                    още един въпрос ако може с бърз отговорза смяна ми е термостата.водната помпа не е сменяна най вероятно.аз не я смених като я обслужвах.утре ще я карам в бокса.трява да сменя едно от двете кое е по добре.губи ми антифриз колата и си мисля че проблема е някъде там.

                    Коментар


                      #40
                      Аз залагам на водната помпа , но може да не е и нито едно от двете.
                      Fiat Bravo 1.6multijet 105cv. Renault Laguna III 2.0dCI Automatic
                      Бившите :D Ford C-MAX 2.0 TDCI 136cv , Mercedes A170 CDI Automatic , Opel Vectra C 1.9 CDTI 150hp Automatic , Renault Scenic 1.9dCI , Megan grandtour 1.9dCI , Fiat Punto 1.9jtd , Alfa 145 boxer - Renault 5

                      Коментар


                        #41
                        няма течове по маркучи и радиатори.проверено е

                        Коментар


                          #42
                          jbiznesa написа:
                          още един въпрос ако може с бърз отговорза смяна ми е термостата.водната помпа не е сменяна най вероятно.аз не я смених като я обслужвах.утре ще я карам в бокса.трява да сменя едно от двете кое е по добре.губи ми антифриз колата и си мисля че проблема е някъде там.
                          Много ултимативно колега. :P Това не е блиц турнир по шах. Тук има момчета, които разбират и ще ти дадат ценен съвет, но не вярвам на така поставен въпрос някой да вземе питането ти присърце. И друго: щом наистина си компютърен спец, всички проблеми на тези коли ПЪРВО се диагностират със софтуер. Иначе по твоето питане. Антифриз може да губиш от всякъде. Щом радиаторът, връзките и маркучите са проверени следващия заподозрян би трябвало да е водната помпа. Шибаното при нея е, че трудът за подмяната и е, като за смяна на ангренажен ремък.
                          A17DTС/S
                          Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

                          Коментар


                            #43
                            усетих че смяната е като за агренаж...мерси ще сменя водната а то ще си покаже

                            Коментар


                              #44
                              смених водната помпа..сега ще видим дали ще губи антифриз

                              Коментар


                                #45
                                Аз явно не съм за тая планета. Пича се занимавал с компютри, а не знае как да пусне компютъра да отвори този много-добър форум и да разбере как работи търсачката и да види колко полезни теми има за дебитомери, за ЕГР-и, за катализатори, за диагностичен софтуер и така нататък. А вие му обеснявате да си поръча от китай кабел, че да си тегли ФЕС, че да го плаща, че да го хаква(ако евентуално колата му не се потдържа в безплатната версия). Абе колега, цялото ми уважение ама вземи си плати 30 лева на някой сервиз да ти закачи колата и да види кво и има. Хората тука са ти изписали 3 страници кво да правиш, че даже и тема с картинки са ти пратили и ти пак неможеш. Много ми е чудно, не можеш да отвиеш 2 болтчечта на дебитомера, а как подяволите отваряш лаптоп HP за да му изчистиш радиатора на вентилатора.
                                Fiat Bravo 1.9 JTD 100

                                Коментар

                                Working...
                                X