Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

fiat bravo 1.9 jtd-въпрос относно мощност при високи обороти

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    fiat bravo 1.9 jtd-въпрос относно мощност при високи обороти

    Здравейте колеги имам въпросната кола от 6 месеца и като цяло съм доволен, но от известно време ми се струва че във високите обороти някак си не е толкова пъргава както преди/говоря основно за 1 и 2 ра скорост/там е по чувствително, някъде след 3000 оборота качва бързо до 4500 но повече на звук от колкото на вървеж.някак си педала на газта не е толкова чувствителен, незнам дали си въобразявам.на 2 ра при газ до дупка до 4200 оборота вдига 60-65 км.незнам дали е нормално.Въпроса ми е освен мнения някой от пловдив дали разбира и може да я види...от прочит ми стана ясно че може да е дебитомер/за почистване/, турбо пътища, някви клапани на турбо, маркуч и т.н а може и да не е това.моля за помощ и компетентни мнения.П.П. и да ми обясните нещо за правене не разбирам нищо още, да в сервиз е решението но там действат кардинално и олекваш с пари а понякога проблема не е оправен

    #2
    да кажем,че е от дебитомер,ама всичко си иска хубава диагностика

    Коментар


      #3
      Хубава диагностика?

      Коментар


        #4
        Да не ти буксува съединителя. Така както го обясняваш, че качва бързо обороти, а скоростта е по-ниска...за мен това е най вероятно по направеното ти описание.
        Ситроен Ксантия HDI-110 +++
        Фиат Брава ELX 1,9JTD-105 +++
        Рено Лагуна 1 фаза 2 - 1,6 16v K4M

        Коментар


          #5
          Ами незнам дали буксува не съм сигурен кое как работи.при всички положения не тресе.чувал съм че и не вървеж може да е следствие на съединител

          Коментар


            #6
            Как ги карате тия дизели на 4 200 оборота? Иначе направи диагностика и пробвай дали не ти буксува съединителя!

            Коментар


              #7
              Що да не ги караме до 4000об. то по-здрав от тоя мотор няма :ДПо принцип сутринта пробвах бравото на 2-ра около 70 направи около 4000 об.
              FIAT BRAVO 1.9 JTD 105, 99г.

              Коментар


                #8
                На 4000 им дават максималната мощност ЕГР - Затапен ли е?Дебитомер - Покарай с откачена букса и виж дали ще се подобри значително вървежаСъединител
                "Без сърца, сме просто машини"
                Toyota Prius 1.5 Hybrid
                EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                Коментар


                  #9
                  Макс въртящ момент достига при 1500 оборота заводско...

                  Коментар


                    #10
                    така като слушам колегата че е вдигнал 70 на 2 ра значи и мойта е така...незнам дали да не съм свикнал и да се заблуждавам..все пак ще ида на диагностика.този Жоро от Пловдив където го хвалят прави ли въпросната диагностика.

                    Коментар


                      #11
                      Bane написа:
                      Макс въртящ момент достига при 1500 оборота заводско...
                      Малко бъркаш понятията мощност/въртящ момент При 1500 оборота дори не се върти турбото...Ето една принципна графика и спирам със спама>jbiznesa, ако имаш лаптоп/смартфон, защо направо не си купиш модулче за диагностика, програмата е безплатна?
                      "Без сърца, сме просто машини"
                      Toyota Prius 1.5 Hybrid
                      EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                      Коментар


                        #12
                        а възможно ли е гумите да играят роля...например с малък грайфер и изтрити по краищата незнайно как..така я купих

                        Коментар


                          #13
                          абе,човек,ти си за бензинов мотор,не си за дизелов.без обида ,ама за да караш такъв мотор трябва да знаеш къде му е въртящия момент и на какви обороти му е макс.мощност.твоето каране не е за дизелов мотор,явно просто нямаш усет.извинявай за което.

                          Коментар


                            #14
                            Абе спам си е ама и аз да си кажа.Бензиновите мотори са къде по-ощетени от към въртящ момент и по-точно диапазона в който го развиват и подържат.Това обаче не ни пречи да си ги режем до червенето на обортомера и тогава да сменяме предавка.Лично аз често си пържа бабичката по светофарите.Същото е и със дизелите.Стига с тия коментари че трябва да се карат едва ли не на 2-2500.Щом конструктора го е направил да е възможно,значи е така и това е безопасно за мотора.Изобщо не се притеснявайте да вкарвате мотора в червното!Ако трябва да НЕ го може и е опасно,други хора са щели да вземат мерки за това.Поздрави!

                            Коментар


                              #15
                              M5kov написа:
                              Bane написа:
                              Макс въртящ момент достига при 1500 оборота заводско...
                              Малко бъркаш понятията мощност/въртящ момент При 1500 оборота дори не се върти турбото...Ето една принципна графика и спирам със спама>jbiznesa, ако имаш лаптоп/смартфон, защо направо не си купиш модулче за диагностика, програмата е безплатна?
                              Той, че се е объркал - объркал се, ама и ти че си на всяка манджа мерудия .... турбото се върти ПОСТОЯННО.
                              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                              Коментар

                              Working...
                              X