Здравейте колеги имам въпросната кола от 6 месеца и като цяло съм доволен, но от известно време ми се струва че във високите обороти някак си не е толкова пъргава както преди/говоря основно за 1 и 2 ра скорост/там е по чувствително, някъде след 3000 оборота качва бързо до 4500 но повече на звук от колкото на вървеж.някак си педала на газта не е толкова чувствителен, незнам дали си въобразявам.на 2 ра при газ до дупка до 4200 оборота вдига 60-65 км.незнам дали е нормално.Въпроса ми е освен мнения някой от пловдив дали разбира и може да я види...от прочит ми стана ясно че може да е дебитомер/за почистване/, турбо пътища, някви клапани на турбо, маркуч и т.н а може и да не е това.моля за помощ и компетентни мнения.П.П. и да ми обясните нещо за правене не разбирам нищо още, да в сервиз е решението но там действат кардинално и олекваш с пари а понякога проблема не е оправен
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
fiat bravo 1.9 jtd-въпрос относно мощност при високи обороти
Collapse
Заключена тема
X
X
-
На 4000 им дават максималната мощност ЕГР - Затапен ли е?Дебитомер - Покарай с откачена букса и виж дали ще се подобри значително вървежаСъединител"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
Bane
-
Bane написа:Макс въртящ момент достига при 1500 оборота заводско..."Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
Абе спам си е ама и аз да си кажа.Бензиновите мотори са къде по-ощетени от към въртящ момент и по-точно диапазона в който го развиват и подържат.Това обаче не ни пречи да си ги режем до червенето на обортомера и тогава да сменяме предавка.Лично аз често си пържа бабичката по светофарите.Същото е и със дизелите.Стига с тия коментари че трябва да се карат едва ли не на 2-2500.Щом конструктора го е направил да е възможно,значи е така и това е безопасно за мотора.Изобщо не се притеснявайте да вкарвате мотора в червното!Ако трябва да НЕ го може и е опасно,други хора са щели да вземат мерки за това.Поздрави!
Коментар
-
M5kov написа:Bane написа:Макс въртящ момент достига при 1500 оборота заводско...F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар