Здравейте,Преди около два месеца се сдобих с фиатчето, но за жалост досега не е много красива картинката (колата я взех уж от познат ... явно там ми беше грешката).Та откакто имам колата съм минал към 2500 км, следейки нивото на маслото забелязах , че точиците на екрана почнаха да угасват. Доляхме 1 път масло и за известно време не помръдна . В един момент обаче тръгнаха да спадат тез точици бавно и славно докато вчера не ми светна жълтия триъгълник за ниско ниво на маслото . Та закарах я аз в сервиза и доколкото са прегледали ми казаха , че турбото ми имало радиален и много стабилен аксиален луфт.И към въпроса ми , от сервиза ми казаха , че ядрото ли ( цялата вътрешност ) англииска струвала 450лв + предполагам за труда нещо . Да се хващам да го рециклирам или да дебна някъде за ново турбо ?Странното е , че колата не пуши никак . Поздрави
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фиат Стило - Въпрос за турбина
Collapse
X
-
Тези 450лв. ще дръпнат до към 800лв. в края на ремонта. (труд,търбо,гарнитури и консумативи, масло и филтри) Според мен рециклирането си е вариант но ако го направят както трябва. Може и турбо втора ръка но там си е нож с две остриета. А ново (не китайско) си е доста цифра. Имал съм такъв проблем. Гореше ми по 1л. масло на 4-5000км. и се оказа турбото ,а нито пушеше и колата си вървеше. Взех си втора ръка за 370лв. но колата я разкарах след 3 месеца и не знам какво и е състоянието към днешна дата.Fiat Bravo 1.6multijet 105cv. Renault Laguna III 2.0dCI Automatic
Бившите :D Ford C-MAX 2.0 TDCI 136cv , Mercedes A170 CDI Automatic , Opel Vectra C 1.9 CDTI 150hp Automatic , Renault Scenic 1.9dCI , Megan grandtour 1.9dCI , Fiat Punto 1.9jtd , Alfa 145 boxer - Renault 5
-
Toва "английското" струва макс 300лв. и е китайско.При поръчка от правилното място пристига от за 24 часа с DHL.Ама аз бих теглил една майна на сервизите и бих свалил маркуча и да видя сам дали има тези големи луфтове, за които говорят.Ако ги няма - бих погледнал картерната вентилация и за течове. А датчика и показанията в таблото, са последното нещо, на което да вярваш. Не случайно има щекичка.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
Маслото разбира се , че го гледам и на щеката , при светването на лампичката после като дръпнах щеката и по него нямаше никой :Х . Странното е , че още като я взехме колата първоначално долях малко масло да си покаже докадето трябва на щеката и след това я разходихме варна-софия-варна в софия погледнах щеката не беше мръднало след това и във варна я гледах отново не беше мръднала . След това като почнах да я карам само градско и в рамките на 1000-1500км почна това бързично спадане на маслото . Освен да ги карам в сервиза да отворят да видят дали из въздуховодите е пълно с масло издухано от турбината , другото е да разглобяват глават и да гледат там какво се случва. За жалост не сам много на ти с нещата , че да успея да свърша нещата сам . Другото е да потърся някое сервизче дето се занимават с фиати, да видя те какво ще кажат.
Коментар
-
Здравейте, да не оставям темата така , като слон без опашка . Зимата сменихме така наречените Вложки ( така ми ги казаха в сервиза ) и уж се позакрепи нивото на маслото , може би пак пие по нещо но не е така както преди това. Старите вложки ги гледах бяха наистина доста спечени. Продължавам с следенето на нивото на масло.Поздрави.
Коментар
-
StefanSS написа:Здравейте, да не оставям темата така , като слон без опашка . Зимата сменихме така наречените Вложки ( така ми ги казаха в сервиза ) и уж се позакрепи нивото на маслото , може би пак пие по нещо но не е така както преди това. Старите вложки ги гледах бяха наистина доста спечени. Продължавам с следенето на нивото на масло.Поздрави.Fiat Bravo 1.9 JTD 105 HP+чип+//// powered by mitaka_neikov
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар