Колеги имам следния проблем,когато е влажно и вали мотора се държи по странен начин.Колата пали и работи нормално на ниски обороти.Когато тръгна да ускорявам стига 1600 оборота и ускорението спира,а колата се форсира до 2500-3000,но не върви.Понякога "откъсва" от веднъж-друг път не .Не го прави пстоянно,обаче е много дразнещо.Мисля,че се мокри някой датчик или куплунг,въпроса е накой има ли идея кои може да е?Не знам дали има връзка,ама често мигат градусите на таблото Дайте идея Яворе, вече имаме раздел "Дизели".Местя темата там.Поздрави, Nino
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
JTD проблем при влажно време
Collapse
X
-
Колега... http://www.fiat-bg.org/forum/viewtopic.php?t=11271Имаме обосовен и работещ на пълни обороти раздел Дизели. Питанките си относно двигателя ги задавай направо там!Frontera Sport, X20SE март 1998
-
trustworthy написа:Добре де, къде се намира този датчик?!? за какво служи?!? "Датчик".... много общо казано Дали не се казва ’дебитомер’ този датчик Дано диагностиката покаже нещо!SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар