Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат Стило JTD 115 к.с. не пали!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Фиат Стило JTD 115 к.с. не пали!

    Здравейте колеги, Стилото от вчера спря да пали. Като започна да въртя опитва аха да да стане, но след 3-4 секунди спира и остава да върти само на стартер, все едно, че му спира горивото. От аспуха излизат черни облаци. От известно време ми прави впечатление, че започна да пуши много.Колата е обслужена скоро, ЕГР-а е затапен, оборотомера отчита докато въртя. Дали работата отива на дюзи. В момента няма кой да ми направи диагностика. Аз имам Фиатмултиекускан и кабел, но незнам какво трябва да гледам. Поздрави на всички.
    Samolet4eto mi - Fiat Bravo GT 1.8 16v 113hp, Fofos 1
    Family car - Fiat Stilo SW 1.9 JTD 2003g 115hp

    #2
    Причини много. Свещи, дюзи, помпа, някои датчик за налягане и т.н. Диагностика и тогава може да се правят някакви изводи и заключения. Може ида имаш въздух в системата. Макар ,че мисля този двигател се самообезвъздушава ама може да смуче въздух от някоя тръба или филтър.
    Fiat Bravo 1.6multijet 105cv. Renault Laguna III 2.0dCI Automatic
    Бившите :D Ford C-MAX 2.0 TDCI 136cv , Mercedes A170 CDI Automatic , Opel Vectra C 1.9 CDTI 150hp Automatic , Renault Scenic 1.9dCI , Megan grandtour 1.9dCI , Fiat Punto 1.9jtd , Alfa 145 boxer - Renault 5

    Коментар


      #3
      1 свещ здрава да няма ще запали.

      Коментар


        #4
        да кажем,че трудно вдигаш на стартер налягане в рейла.причини-дюза,регулатор.какво ти трябва-диагностика от знаещ какво прави майстор

        Коментар


          #5
          Закачи я и виж първо какви грешки е дала. После Виж да не е прескочила зъб на ангренажа. Недостиг на гориво също както са споменали колегите (запушен резервоар, горивен филтър или теч някъде )
          мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

          Коментар


            #6
            Колегата казва, че пуши черно докато се опитва да запали. Това значи, че има гориво, няма въздух.

            Коментар


              #7
              chaveto написа:
              Колегата казва, че пуши черно докато се опитва да запали. Това значи, че има гориво, няма въздух.
              Има логика.
              мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

              Коментар


                #8
                Малко развитие по темата. Оказа се, че ми е изгоряла пластината на ЕГР-а. Затапих го с по-дебела и сега като въртя вече не пуши. Но забелязах, че оборотомера не отчита докато въртя. Лошото е че акумулатора започна да пада и сего го сложих да се зарежда.Нормално ли е налягането на в рейла - с въртене на стартер започва от 180 бара и стига до към 300/350бара?Днес по-късно ще направим диагностика.
                Samolet4eto mi - Fiat Bravo GT 1.8 16v 113hp, Fofos 1
                Family car - Fiat Stilo SW 1.9 JTD 2003g 115hp

                Коментар


                  #9
                  Ако е под 250/над 350 не влиза ли в авариен режим колата?

                  Коментар


                    #10
                    Дюзи или регулатор , ако не отчита на диагностика обороти на КВ значи е датчика на КВ.
                    Stilo 1.9jtd 80hp 2002

                    Коментар


                      #11
                      Щом въртиш на стартер, а оборотомера не помръдва, се насочи към сензора за оборотите на коляновия вал. Оборотите при въртене на стартер, трябва да са около 250 оборота в минута. Провери дали има грешки за него и дали отчита обороти с диагностиката. Поздрави

                      Коментар


                        #12
                        Bravogt_18 написа:
                        Малко развитие по темата. Оказа се, че ми е изгоряла пластината на ЕГР-а. Затапих го с по-дебела и сега като въртя вече не пуши. Но забелязах, че оборотомера не отчита докато въртя. Лошото е че акумулатора започна да пада и сего го сложих да се зарежда.Нормално ли е налягането на в рейла - с въртене на стартер започва от 180 бара и стига до към 300/350бара?Днес по-късно ще направим диагностика.
                        Не отчита ли оборотомерът - значи датчик КВ. Около 50-60 лв. е новия.Не ти ли е гаснела колата в движение ? Иначе при диагностика ще го прочете веднага в момент на стартиране на ДВГ, но дали го трупа, като грешка - не знам, по-запознатите ще кажат. Има вариант и фазовия датчик да е. Той по-рядко се крашва, но неговите симптоми се проявяват най-вече при първо палене ( когато колата е преседяла поне часове).
                        A17DTС/S
                        Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

                        Коментар


                          #13
                          dido_msr написа:
                          Щом въртиш на стартер, а оборотомера не помръдва, се насочи към сензора за оборотите на коляновия вал. Оборотите при въртене на стартер, трябва да са около 250 оборота в минута. Провери дали има грешки за него и дали отчита обороти с диагностиката. Поздрави
                          Ето още развитие по темата.Направих диагностика :1.Налягане около 300 бара2. Отчита обороти на стартер около 250 оборота3.Няма записани никакви грешки.След диагностиката решишме да я дръпнем - запали с лекота още на 1-вия метър и работи перфектно.Живи данни на празен ход:1Налягане 300 бара2.Обороти - 840-8503.Регулатор налягане - 18%След това изгасихме колата и опитхме да запали на стартер, но пак същата работа.Интересното е, че ако не се върне контакта и опиташ да запалиш въобще не иска все едно си спрял горивото.Проблема най-вероятно е маса или клемореда на контактния ключ. Благодаря на колегата Specialista за тази насока.Поздрави на всички!
                          Samolet4eto mi - Fiat Bravo GT 1.8 16v 113hp, Fofos 1
                          Family car - Fiat Stilo SW 1.9 JTD 2003g 115hp

                          Коментар


                            #14
                            имах абсолютно същия проблем от стартер не иска,обаче при бутане за 5 метра запалва . Оказа се една дюза връщаше за 30сек. около 0.5 литра гориво (теста с излишното гориво има го описан във форума как се прави ) смених я и всичко се оправи . Пробвай нищо не ти коства , освен 5 мин. Успех!
                            Stilo 1.9jtd 80hp 2002

                            Коментар


                              #15
                              щом е така провери излишното гориво на дюзите.или е блокирал регулатора, което е по-вероятно или имаш изтърваща налягането дюза.

                              Коментар

                              Working...
                              X