Здравейте колеги,предварително се извинявам, ако въпросите ми са глупави, но подобен проблем не съм срещал до момента.Карам Fiat Stilo 1.9 JTD 115 к.с. Multiwagon. Сутрин при палене няма мощност. Започва да прекъсва и при натискане на педала за гаста не иска да се изфорсира. След като подам газ да стигне до около 2000 оборота двигателя става пъргав и всичко си идва на мястото. Автомобила започва да се държи нормално, както в ниските обороти, така и във високите.Имах проблем с подгревните свещи - Preheat fault, не си направих труда да меря свещи, направо ги смених, още при покупката, релето работи (пробвано е отворено, проверен контакт), но грешката след изчистване продължава да свети.Не знам каква е принципната схема на работа на този модул, но се съмнявам в температурен сензор (ако има такъв), вероятно не подава сигнал в норма. Ако някой колега има предложение, какъв е проблема ще бъда благодарен. Не съм фен да се правя на баш майстор, но след като видях как ми разпарят целия шофьорски подкалник, за да ми почистят някакво радиоторче, в реаномиран сервиз, започнах да чета и сам да си решавам повечето проблеми.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фиат Стило 1,9 JTD 115 к.с. - няма мощност сутрин при палене
Collapse
X
-
emzo написа:Класическия въпрос .... егр-а ти запушен ли е ?Не е важно хората какво казват, а как ти го чувстваш !
Коментар
-
А някой може ли да ме открехне, какво има вътре в него, като материали ? Когато го сваля, мога ли да разглобявам наред и да чистя с разредител ? А при сглобяването и монтажа има ли някаква настройка, калибрация или подобно ?Благодаря, че помагате !Не е важно хората какво казват, а как ти го чувстваш !
Коментар
-
Не сваляй нищо, няма никакъв смисъл да чистиш системата, освен собствено удовлетворениеРазкачаш гофрираната тръба в горната част, изрязваш една ламаринка и я пъхаш там.http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=32945Обаче трябва да сложиш по-дебела ламаринка, че тази от кенчето прогаря.Виж тези:http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...er=asc&start=0
"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
M5kov написа:Не сваляй нищо, няма никакъв смисъл да чистиш системата, освен собствено удовлетворениеРазкачаш гофрираната тръба в горната част, изрязваш една ламаринка и я пъхаш там.http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=32945Обаче трябва да сложиш по-дебела ламаринка, че тази от кенчето прогаря.Виж тези:http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...er=asc&start=0
Не е важно хората какво казват, а как ти го чувстваш !
Коментар
-
iakvvu написа:AleksandarK написа:Пробвах с запушване, но започва да пищи и да трупа грешки.Не е важно хората какво казват, а как ти го чувстваш !
Коментар
-
noriaga написа:4,5 - 4,7 градско.. как го мериш тоя разход бе колега :D Тва стило да не е хибрид.Не е важно хората какво казват, а как ти го чувстваш !
Коментар
-
Здравейте,тъй като проблема ми продължава и след смяна на нов дебитомер, сега вече на моменти директно зависва колата, започвам да търся проблема другаде.От друга тема прочетох, че проблема може да се дължи на следните неща:- пропуск по туро пътищата и вакум връзките;- проблем с вакум клапана на турбото;Направих един LOG на турбото с MES, днес на връщане от работа, та искам да го споделя. Ако някой помогне с мнение ще съм благодарен.Проблем има и то ясно се вижда, но да започвам ли да свалям клапан и да чистя или изобщо да не се занимавам, а да търся специализирана помощ за турбо.Прикачени файловеНе е важно хората какво казват, а как ти го чувстваш !
Коментар
-
Да го направиш правилно !Писал съм тема по въпроса, разтърси се, на ключово място във форума е.И намери темата за егр-а и го затапи на правилното място !На този мотор няма да ти светне чек от това !!!Повече нямам, какво да кажа, ако проблема остане след затапването, ще се включа отново в темата.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар