Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Engine fault след каране без алтернатор Stilo JTD

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Engine fault след каране без алтернатор Stilo JTD

    Колеги вчера тръгнах да сменявам обтяжната ролка на ремъка на алтернатора, обаче се оказа че съм взел грешна и трябваше днес да взема правилната. Трябваше да прибера колата снощи и я запалих без ремък и съответно без да върти алтернатора. Карах към 5км и спрях за малко, но след това като я запалих тя веднага угасна и изписа Alternator failt. След откачане на акумулатора запали и тръгнах, но след 300 метра пак угасна само че с изписване на Engine fault. Опитах да я запаля но без успех и я оставих. Днес качих ремъка, но колата пак не пали. Според вас от какво може да е проблема. Свети ми и червена лампичка, която ако не се лъжа показва грешка в компютъра, както е тази на снимката.

    #2
    Ти сериозно ли си я направил тая глупост? Това не е жигула...Започни с чистене на грешките с диагностика.
    "Без сърца, сме просто машини"
    Toyota Prius 1.5 Hybrid
    EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

    Коментар


      #3
      Това и ще направя след малко. Аз как да знам, че не може да го закарам на 7км да го прибера. Ами ако беше станало на път??? Нещо не и е измислена както трябва електрониката на тая кола....

      Коментар


        #4
        Може да е слаб акумулатора.

        Коментар


          #5
          chaveto написа:
          Може да е слаб акумулатора.
          Май позна. Такива ядове прави като е слаб, явно е паднал след прехода.
          "Без сърца, сме просто машини"
          Toyota Prius 1.5 Hybrid
          EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

          Коментар


            #6
            Как слаб та аз ако бях въртял само на акукумолатор сигурно щях да се прибера :D Както и да е колеги, благодаря ви за бързите отговори. Проблема е решен след диагностика. Грешка в имобилайзера изписа, интересно ми е какво представлява имобилайзера на тая кола, защото не знаех, че имам. Изтрихме всички грешки и колата запали. Темата е за коша

            Коментар


              #7
              кола

              От това където свети няма проблем в Имобилаизера след 95 г почти всички коли имат CODE При тебе прекъсва горивото
              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

              Коментар


                #8
                Re: кола

                Този проблем и аз го имам всеки път когато мия колата с водоструйка по сериозно отпред при кулера и отдоло картера мокра нещо и не знам какво но докато не изсъхне като хората няма палене няма и гасене ... гася колата вадя ключа тя си работи ... загасва сама и после дава тая грешка и край .... зимата ми направи тоя номер но е студено и явно замръзна това което се мокри и полудях ... някой има ли представа какво мога да мокря ?
                Follow me, if you can ...

                Коментар


                  #9
                  yo_brava написа:
                  Това и ще направя след малко. Аз как да знам, че не може да го закарам на 7км да го прибера. Ами ако беше станало на път??? Нещо не и е измислена както трябва електрониката на тая кола....
                  Ти на коя съвременна кола мислиш че измислено да правиш това или пък да можеш сам на пътя да си смениш ремъка?Все нещо няма да имаме в себе си!

                  Коментар


                    #10
                    кола

                    За ремонт на пътя човек трябва да не е вързан в ръцете и да има инструменти дори и нестандартни да сае сигурно не всеки си носи ремъци или други подобни резервни части
                    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                    Коментар


                      #11
                      yo_brava написа:
                      Как слаб та аз ако бях въртял само на акукумолатор сигурно щях да се прибера :D
                      Това, че върти не значи, че е ОК за контролерите Набиват грешките заради слаба АБ.....

                      Коментар


                        #12
                        Абе колеги като знам колко са ни "съвременни" сервизите в които си караме "съвременните" коли по на 14-15 години предпочитам аз да си я правя, че дори и на пътя. А не знам защо във форума има толкова много колеги, които не одобряват това сам да си оправиш колата??? Но вече много се отплеснахме от темата. Аз по принцип съм доволен от този форум и от колегите в него. Признавам, че повечето неща които знам за автомобилите съм ги научил тук.

                        Коментар


                          #13
                          Да споделя и моя опит от миналата седмица.По време на път ми затегна ролката на алтернатора и направо се скъса от оста си.Ремъка също се скъса.Бях на околу 100 км от вкъщи.И познайте?Прибрах се на ход без пистовия ремък(демек на акумулатор).Сменихме ролката е ремъка и всичко е 6.Говорим все пак за дизелова кола.

                          Коментар


                            #14
                            Аз пък с прецакан алтернатор (на клемите на акумулатора измерих 12 V при запален двигател), съответно светеща лампичка "акумулатор" на таблото се прибрах от Кюстендил до София (~ 95 километра) без проблем - Брава 1.8 16V. Карах без фарове и музика за да икономисам така скъпоценния ток, който черпех предимно от акумулатора
                            1995 Fiat Brava 1.8 16V Анти Гравитационно Устройство
                            2007 Opel Corsa 1.3 MultiJet 75HP

                            Коментар

                            Working...
                            X