Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Много проблеми с браво 1.9 JTD

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Много проблеми с браво 1.9 JTD

    Здравейте колеги от една седмица съм собственик на въпросното браво 1.9jtd 105hp 1999г. и проблемите не свършват.Да започна с по-лошото,един приятел кара брава с същия мотор и ми каза,че има някакъв проблем колата си губи мощноста след 3000 оборота забива муцуна.Досега мислих че е нормално.Каза ми също,че сигурно е от турбото аз имам турбина в перфектно състояние от алфа 2.4 jtd остана ми от един турбо проект на голф.Въпросът ми е дали проблема е от турбото и дали това турбо ккк ще мога да го сложа,тъй като разликата в големината е неземна.Вторият проблем е ,че тези перки на радиатора така и не видях как се въртят колата си прегрява 1 деление над средата и няма перка не се включва след смяна на реле не установих разлика.Третият проблем е, при натискане на спирачка светва левият страничен мигач,а при пускане на левия мигач отзад левия стоп му примигват светлините за спирачка а не мигача.Последният ми въпрос е отновно компресора на климатика дали му се сменя шаибата защото луфта е голям късат се ремъци падат си затова съм с къс ремък вмомента.Изключително много бих се зарадвал ако дадете някаква ориентировъчна цена за рециклирането на компресора и самата смяна на турбото какви парички е и какво други трябва да се смени.Ще съм много благодарен и ако дадете някои съвет за перките,които след опит за директно включване излезе няква искра ток и ме достраша да продължа.А проблема с мигача възможно ли е да е от буксата на стопа на последния пин има загоряло(разтопено) или това е вследствие от някакъв проблем.Благодаря ви предварително и съжелявам за всички правописни грешки.

    #2
    1 дебитомер.2 накарай ги принудително да тръгнат за да знаеш дали има проблем.3 няма маса на стопа или е от стопеното.4 смени си лагера на компресора.

    Коментар


      #3
      1. виж да не ти е провиснало кичето на капака на мотора и да запушва въздухозаборника. Че тия коли имат идиотско здрави турбини.
      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

      Коментар


        #4
        emzo написа:
        1. виж да не ти е провиснало кичето на капака на мотора и да запушва въздухозаборника.
        Преди много години, когато купих първото Браво точно това ми беше проблемът. :D

        Коментар


          #5
          На кое викате кичето колеги и как да го оправя.

          Коментар


            #6
            Само лагерче ли трябва да се смени и мога ли дам да го направя?

            Коментар


              #7
              Pitbull написа:
              Само лагерче ли трябва да се смени и мога ли дам да го направя?
              Ще си купиш ново лагерче. Съветвам те да не е от магазин за авточасти, а от специализиранмагазин за лагери. Не си спомням сега размерите му, но някъде бях писал, когато сменях моето. Потърси в търсачката. Има и други теми.И да. Могат да ти го сменят и в сервиз.Кичето. С него е облицована вътрешната страна на капака за ДВГ.
              A17DTС/S
              Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

              Коментар

              Working...
              X