Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за ремонт на маховик ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Въпрос за ремонт на маховик ?

    Колеги наскоро правих ремонт на съединителя заради маховика но уви не мина по план а пълна катастрофа.Частите които бяха заменени с нови или втора употреба са както следва:нови феродов диск,нов лагер и маховик втора ръка.Една седмица колата се държа добре като изклюЧим че останаха леки вибрации със сигурност от тоя маховик явно които са сложили от сервиза не е бил много добър.Но както казах по рано плана не бе такъв какъвто се получи след това.2,3 седмица нещата взеха да си стават както преди и така с дните ставаха по зле а един колега от този саит ми бе казал да не взимам втора рака маховик но не го послушах, сега дилемата ми е следната намерих маховик мисля марката е ЛУК а цена 470лв. моля някои по запознат да каже бива ли я тази марка или пари на вятъра?

    #2
    Извинявам се не съм написал че колата е пунто 1.9 ЖТД а маховика е демферен !

    Коментар


      #3
      когато се прави такъв ремонт се сменя КОМПЛЕКТ СЪЕДИНИТЕЛ и евентуално 2-а употреба маховик.какво сте направили вие-феродов диск-нов,притискател -стар,маховик-още по-стар,е как да си легнат тези части и да не тресе.иначе демферен маховик на люк съм слагал ,но нямам наблюдение,вярвам,че са читави.имаш още един вариянт-да го направиш с твърд маховик

      Коментар


        #4
        ivel написа:
        когато се прави такъв ремонт се сменя КОМПЛЕКТ СЪЕДИНИТЕЛ и евентуално 2-а употреба маховик.какво сте направили вие-феродов диск-нов,притискател -стар,маховик-още по-стар,е как да си легнат тези части и да не тресе.иначе демферен маховик на люк съм слагал ,но нямам наблюдение,вярвам,че са читави.имаш още един вариянт-да го направиш с твърд маховик
        Послушай колегата съветът му е добър , аз съм на същото мнение особенно за последният варянт който ти дава , читав е и по евтино излиза .
        Fiat Bravo 1.9 JTD 105 HP+чип+//// powered by mitaka_neikov

        Коментар


          #5
          Прочетох доста за варианта с обикновен маховик и мненията на хората са в двете краиности и не съм много за тази идея.Днес я гледахме с един приятел и диагнозата е следната:съединителя приплъзга при тръгване а за по голям наклон звука е ужасен, както и тресенето.В краина сметка реших че като се видя с повече пари ще слагам нови чаркове дано тоя маховик ЛУК да не издъни работата пак ще видим какво ще стане.Сега се появи и още един проблем като паркирам колата някъде с по-голям наклон след малко да кажем качвам се и искам да тръгна,колата е в покои и угасена натискам педала на съединителя и скоростния лост направо си заяжда не мога да я освободя с доста дърпане и сила успявам та въпроса ми е имали нещо общо това с съединителя или ще да е тампона на кутията.Които със сигурност е дал фира ма чак пък такива отражения да има??

          Коментар


            #6
            anonimenuserr написа:
            Прочетох доста за варианта с обикновен маховик и мненията на хората са в двете краиности и не съм много за тази идея.Днес я гледахме с един приятел и диагнозата е следната:съединителя приплъзга при тръгване а за по голям наклон звука е ужасен, както и тресенето.В краина сметка реших че като се видя с повече пари ще слагам нови чаркове дано тоя маховик ЛУК да не издъни работата пак ще видим какво ще стане.Сега се появи и още един проблем като паркирам колата някъде с по-голям наклон след малко да кажем качвам се и искам да тръгна,колата е в покои и угасена натискам педала на съединителя и скоростния лост направо си заяжда не мога да я освободя с доста дърпане и сила успявам та въпроса ми е имали нещо общо това с съединителя или ще да е тампона на кутията.Които със сигурност е дал фира ма чак пък такива отражения да има??
            Проблемите който изброяваш са за съединител.Притискателният диск в какво състояние беше,маховика чатка ли когато колата е на место и при изгасяне на двигателя?

            Коментар


              #7
              Притискателния диск не знам в какво състояние е бил казаха че белким бил "ставал".Под чаткане можеби имаш предвид че стърже поне така го чувам аз,а понякога при изгасяне на двигателя се разтриса целия трактор...

              Коментар


                #8
                anonimenuserr написа:
                Прочетох доста за варианта с обикновен маховик и мненията на хората са в двете краиности и не съм много за тази идея.Днес я гледахме с един приятел и диагнозата е следната:съединителя приплъзга при тръгване а за по голям наклон звука е ужасен, както и тресенето.В краина сметка реших че като се видя с повече пари ще слагам нови чаркове дано тоя маховик ЛУК да не издъни работата пак ще видим какво ще стане.Сега се появи и още един проблем като паркирам колата някъде с по-голям наклон след малко да кажем качвам се и искам да тръгна,колата е в покои и угасена натискам педала на съединителя и скоростния лост направо си заяжда не мога да я освободя с доста дърпане и сила успявам та въпроса ми е имали нещо общо това с съединителя или ще да е тампона на кутията.Които със сигурност е дал фира ма чак пък такива отражения да има??
                Мен пък никой не може да ме убеди че демферният съединител е по корав от обикновенният , щото карам обикновен и съм счупил демферен , и знам от опит не от тоз и ония дет чули и не разбрали .
                Fiat Bravo 1.9 JTD 105 HP+чип+//// powered by mitaka_neikov

                Коментар

                Working...
                X