Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Крома Д 2006 - 2010 г. Моля за съвети?

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    valtera_ написа:
    sasho_n2 написа:
    Привет колега.Успех с търсенето. Най-добрият вариант е да се прежалят стотина лв. за платформа ( ако прадавача е в София) за да се закара в някой от проверените форумни сервизи за обстоен преглед, преди покупката. Ако много много се дърпа продавача, варианта да има скрит проблем е доста голям. Все пак мисля, че всеки от форумните сервизи (Лисан сервиз, Екстрийм сервиз, Вентура гараж), няма да ти откаже да дайдат на място и направят проверка. Мисля, че колегата BO, също има техниката за това нещо. Относно реалните км. - може да се провери, макар и трудно. Може да се провери дали някога е нулиран км - ако е, тогава нещата са по-сложни. Ако има сервизна история колата само в оторизирани на Фиат сервизи, може да се направи засечка през официалното представителство.
    Благодаря за отговорите и съветите, колега.Може ли само да ми кажеш какво точно се прави, за да се проверят километрите в официалното представителство на Фиат?
    По номер на рама се прави справка кога, как и за какво е влизала в официален сервиз.

    Коментар


      #17
      Всички дружно нас..ха автоматичните кутии, предполагам поне знаете каква е марката на кутията и при колко още автомобила се поставя ... Аз само не разбрах, защо никой не каза на човека, относно демпферния маховик, който при тази кола е минимум 1000лв. /като това е без комплект съединител/. Всички знаете, че е консуматив и че колите, които се продават са с висок процент вероятност да се наложи смяна /за тези с ръчна кутия/. Дали ще се стигне до ремонт и в 2-та случая не се знае. Но дали ще купиш valve body за автомата за 1000лв. или маховик за 1000лв. си е въпрос на предпочитание и стил на шофиране.И не схванах препоръката за 2-та ключа ?? Ако може колегата да обясни.Иначе успех с търсенето на автомобил. И в 2-та случая има вероятност за последващи ремонти. Въпрос и на късмет.Поздрави.

      Коментар


        #18
        Малко известен факт в Бг е, че на Кромите се слага една опелска скоростна кутия, която има проблем с 6та скорост.Не, че е голямата работа де
        Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
        Fiat Bravo'97 1,6 16v
        Fiat Tempra'91 1,6 mono

        Коментар


          #19
          pakumba написа:
          Малко известен факт в Бг е, че на Кромите се слага една опелска скоростна кутия, която има проблем с 6та скорост.Не, че е голямата работа де
          Предполагам говориш за ръчната скоростна кутия?И накрая какво излиза, че дали автоматик, дали ръчка, няма значение, ако изтеглиш късата клечка ще цакаш стабилно хахаКолеги, а какво ще кажете за Пежо 407?Новия Ситроен C5 по принцип ми харесва много, но ми идва скъпо
          Fiat Croma 1.9 16V MJet

          Коментар


            #20
            valtera_ написа:
            pakumba написа:
            Малко известен факт в Бг е, че на Кромите се слага една опелска скоростна кутия, която има проблем с 6та скорост.Не, че е голямата работа де
            Предполагам говориш за ръчната скоростна кутия?И накрая какво излиза, че дали автоматик, дали ръчка, няма значение, ако изтеглиш късата клечка ще цакаш стабилно хахаКолеги, а какво ще кажете за Пежо 407?Новия Ситроен C5 по принцип ми харесва много, но ми идва скъпо
            За ръчната говоря, да. Няма да откриеш кола, която да няма изявени проблеми.
            Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
            Fiat Bravo'97 1,6 16v
            Fiat Tempra'91 1,6 mono

            Коментар


              #21
              valtera_ написа:
              Здравейте, колеги!И аз съм се насиочил към Фиат Крома II 2008-2010. След като попрочетох и поразпитах тук там се отказах от автоматик и съм се насочил към ръчни скорости, но за момента няма на пазара или поне аз не мога да намеря подходящата за мен. Искаше ми се да има поне навигация, адаптивни светлини, парктроник и други глеозтии, но при моделите с ръчни скорости май не е често срещано. Затова съм решил да направя компромис и евентуално да си сложа допълнително някои от изброените.Имам няколко въпроса:Ако продавача се навие, знаете ли някой който може да дайде на място, с необходимия софтуер и там каквото трябва, и да закачи Кромата за диагностика?Също един продавач ми каза, че ако искам може да се проверят реални ли са километрите във Фиат, не разбрах как става номера, ако може някой да разясни?Къде мога да си сложа навигация, да ми я свържат с копчетата на волана и всичко друго необходимо?Ако може някой да отговори и да даде насоки какво да гледам при избора ще бъда много благодарен Поздрави
              Здравей колега,моята е с ръчни скорости и фуллл екстри но иска търпение и търсене, късмет.
              Fat Croma 1.9 16v multijet
              Ex..FIAT MAREA 1.8.16v HLX

              Коментар


                #22
                Според мен няма база за сравнение м/у фиат и пржо и ситроеназ лично мн ще се чудя дали 407комби или ц5 хеджбек, но за тези пари нема да се кача на фиат 100%С риск да ме заплюят от форума/с два фиата съм/, но най малкото материалите и изработката нямат нищо общо Като всичко е в ,,+
                Fiat Marea 2.4 JTD+
                Fiat Marea 1.6 2000г. + ГИ
                Peugeot 406 2.0hdi - once upon a time
                Renault 19/1.7mi/ - crash

                Коментар


                  #23
                  На първо четене да ти се вържа на думите,но при положение че само от цената печелиш мисля да не коментирам на татък.Едно от култовите Пежа е 406 купе,няма да казвам какво пише на калника.Така че аз лично никога не бих кометирал избора на когото и да било.Автомобила който обсъждаме тук за мен е голям,комфортен,надежден и достатъчно добре направен,и можем да си позвоим всичко това на поносима цена.

                  Коментар


                    #24
                    Крома

                    Аз карам Крома от около 1 година ,1.9-120 коня ,ръчна кутия.Започвам с кутията ,която за жалост на 3-та и 4-та скорост има шум,за сега не съм ходил в сервиз.На 3-та е повече,на 4-та по-малко.Двигателя е перфектен без разход на масло(с 5на30 я карам),според мен с леко висок разход на нафта.Купето не е добре обезшумено за жалост,дори бих казал доста шумно.Преди фиат-а имах ауди а6-ца 99г. е доста по-безшумно беше.Навигацията е голяма церемония с допълнителното слагане.Казвам ти го от личен опит,първия проблем е ,че купена втора ръка иска мастер код (разкодирах я ) .Нямаш микрофон,нямаш предусилвател за миркофон ,нямаш GPS антена,нямаш GSM антена,оригиналното радио се командва от котролери ,а навигацията от 2-ри плюс ,колата не разпознава кога е пусната и кога спряна, затова за целта се слага времезакъснително реле и какви ли не още неща за които в момента не се сещам .Успех с търсенето и ако искаш да питаш нещо на лично.Забравих да кажа ,че масово страдат от проблем с външните дръжки на вратите,но вече го лекуваме успешно!

                    Коментар


                      #25
                      pplk написа:
                      ivel написа:
                      общото между крома автоматик и мерцедес авртомат е именно автомата и именно той дава проблеми.посочил съм ти ,че дори и мерцедеса страда.
                      Демек, никога да не си купуваме автоматици, щото страдат, независимо от марката? Баси, цял живот карам само автомати и да не го забележа? :D
                      С автоматика имаш 3 варианта (поне така ги виждам аз)- уцелваш перфектен автомат и не го мислиш, докато караш колата- уцелваш срено износен автомат - и се почват едни мисли ... дали да го отварям, дали да я карам така, дали да слагам добавки и да я разтиквам- уцелваш автомат, който иска отваряне задължителноАвтоматик аз лично ще си купя или когато имам мнооооооооооого мой човек, който може да ги ремонтира на 100%(нямам такъв все още) или ако е чисто нов, дотогава - ръчка.--------Отпред - по 1 носач.Цена за горе долу читав носач - от 313лв до 390лв. !!! Крайно клиентски ! Moog - TRWЦена за неизвестен китаец от 150 до 200лв.От какво са тези носачи ? Благородни метали ли ? Дано поне да изкарват 50000км.
                      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                      Коментар


                        #26
                        pakumba А какъв точно е проблемът с 6-тата скорост? От чисто любопитство питам, да науча нещо ново. Благодаря
                        "Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."

                        ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
                        Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE

                        Коментар


                          #27
                          Гугъл за m32 gearbox и ще видиш, има и снимки много.
                          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                          Коментар


                            #28
                            Здравейте, колеги.Вече съм горд собственик на Fiat Croma II 2010 г. Благодаря на всички за съветите, мненията и коментарите.Искам да попитам колегите, които имат Кроми, как се сменя крушка на заден габарит, че уж гледах там, ама на мен ми се струва, че освен да се свали целия заден стоп няма друг начин, но дано не е така?Също от къде мога да намеря фасунга и крушка за преден десен мигач, че вчера като отворих да видя каква е крушката видях, че няма нито крушка, нито фасунга, само капачката стои :D Поразпитах тук там, но засега не намирам. Фасунгата ще е трудна за намиране Колата има отваряем панорамен покрив, но като се отвори трудно се прибира, почва да вибрира и трябва да му помагам със сила, за да се затвори. Не знам изглежда добре смазан, може да не е в това проблема, знаете ли да ме упътите някъде в София, където могат да погледнат какъв е проблема?Честита придобивка! С това очевидно темата ти се изчерпва. Въпросите по поддръжката и ремонтите - моля в съответните теми и раздели.Модераторски екип на fiat-bg.org
                            Fiat Croma 1.9 16V MJet

                            Коментар


                              #29
                              valtera_ написа:
                              Колата има отваряем панорамен покрив, но като се отвори трудно се прибира, почва да вибрира и трябва да му помагам със сила, за да се затвори. Не знам изглежда добре смазан, може да не е в това проблема, знаете ли да ме упътите някъде в София, където могат да погледнат какъв е проблема?
                              Почисти много добре каналите, в които върви механизма на покрива. Също така смажи добре пантите като ти е отворен. При мен също малко се мъчеше като се прибираше, но след въпросните интервенции е пушка.
                              Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат

                              Коментар


                                #30
                                noriaga написа:
                                Почисти много добре каналите, в които върви механизма на покрива. Също така смажи добре пантите като ти е отворен. При мен също малко се мъчеше като се прибираше, но след въпросните интервенции е пушка.
                                Един продавач ми предложи някакъв спрей, който пръскаш и всичко мазно премахва и съхне веднага. Може ли да почистя с такъв спрей и после с какво най-добре да смажа, колега?
                                Fiat Croma 1.9 16V MJet

                                Коментар

                                Working...
                                X