Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с мощноста и придърпване - Croma 1.9 mJet - РЕШЕН

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    С вътрешните карета какво направи колега?
    Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат

    Коментар


      #17
      Смениха ги, но явно не всичко там е оправено. Тресенето значително намаля, но не изчезна напълно. Оставил съм ги на заден план, заради проблемите с двигателя. Заради ниската мощност в началото автомата едвам потегля - недай си боже климатика да включен и да си на нагорнище - АД! Кръстиш се и се молиш дали ще отлепи изобщо.
      Fiat Croma 1.9 mJet 150 Automatic 2008

      Коментар


        #18
        Категорично НЕ е така, имаш проблем и то дребен. Я егр, я маф.
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          #19
          Благодарско emzo!МАФ е нов Бош. ЕГР е затапен. Събота правих инвентаризация на въздухуводите и скобите. Няма промяна. Довечера ще демонтирам EGR-a за да се уверя лично, че е затапен (затапван е в сервиз) имам резервни ламарини за план Б (но не ми се вярва)Мисля даже да ида направо да си взема едни нови скоби. Интересното е, че с Петко като тестваме на закачен и разкачен МАФ колата се променя драстично в полза без МАФ и продължава да е така. М/у другото - малките камъни обръщат каруцата
          Fiat Croma 1.9 mJet 150 Automatic 2008

          Коментар


            #20
            mdryankov написа:
            Смениха ги, но явно не всичко там е оправено. Тресенето значително намаля, но не изчезна напълно. Оставил съм ги на заден план, заради проблемите с двигателя. Заради ниската мощност в началото автомата едвам потегля - недай си боже климатика да включен и да си на нагорнище - АД! Кръстиш се и се молиш дали ще отлепи изобщо.
            Че е тромав в началото докато качи оборот е така и има че има лаг до като "разбере" че си натиснал газта също е така, ама чак да се кръстиш дали ще отлепи. Има нещо нередно при теб май. А и в такива случаи спокойно може да ползваш типтроника.
            Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат

            Коментар


              #21
              МАФ-а Бош ли е или е "Бош" ?Дай му номера.
              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

              Коментар


                #22
                Стария е 0281002861Новия е 0281002683Има малка разлика в цифрите.
                Fiat Croma 1.9 mJet 150 Automatic 2008

                Коментар


                  #23
                  Новия е правилния !Стария е бил за друг фиат.
                  F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                  Коментар


                    #24
                    Един въпрос:След дебитомера има гофрирана тръба която е свързана със ПВЦ такава със странна форма отиваща на долу към турбото. Този ПВЦ "твърда връзка" или и аз не знам как да се изразя до турбото ли стига или има още връзки които не виждам?Мисълта ми е, че там нямам достъп и не мога да го проверя, но допускам че може да има проблем - защото турбото си надува прилично, но данните от дебитомера ми се виждат малко ниски.
                    Fiat Croma 1.9 mJet 150 Automatic 2008

                    Коментар


                      #25
                      Здравейте, Искам да помоля някой от модераторите да смени заглавието "Проблем с мощноста и придърпване над 2000 об. - РЕШЕН"Така малко хронология:След покупката, колата имаше следните свойства:1. Потегля като 1.1 на метан теглеща 2 тона ремарке2. На стръмно изкачване с климатик - не можеше да отлепи - сигурно съм изял един тон псувни като закъсах по средата на тунела в един от МОЛовте и събрах 10тина мобила зад мен... та трябваше да връщат на зад... ама това е друга бира...3. Преди 2000 об. на 3-4-5 като дадеш газ и ти идва да слезнеш и да буташ - нищо не се случваше4. След 2000 об като дам газ и започваше да хълца и да се дави на моменти през няколко секундиСлед обслужване в София нищо не се подобри и горните проблеми останаха и се започна една мъка - 2 месеца...След редица диагностики имах следните проблеми:1. Турбото пренадуваше а) Рециклирах го при Митко турбото - изглежда добре го е направил, НО ако работника му беше погледнал и вакумите за управление - щеше да ми спести още главоболия. б) Реших да сменя соленоида, който управлява геометрията ей така да има в) Спука се маркуча от кулура към колектора - сменен2. Дебитомера отчиташе ниски данни - както в покой така и при мачкане на газта и да излиташ а) Смених дебитомера - уви без резултат. Пак даваше почти същите но все пак по-добри резултати б) Проверени бяха всички турбо пътища за дупки - няколко пъти - здравиНай-накрая остана сааамо един вариант - грешно зацепване на ангренажа. Та пичовете след еднодневна интервенция казаха, че имало няколко зъба разлика и най-вероятно някой италяно е късал ремък а друг си оставил ръцете. Като връщам лентата на зад се сетих, че стария ремък всъщност беше чистак нов със стари ролки - ама кой да се сети за въпросната свинщинаВ момента развиваме 1ва космическа скорост и се готвим за 2ра
                      Fiat Croma 1.9 mJet 150 Automatic 2008

                      Коментар

                      Working...
                      X