Здравейте,От няколко дена карам въпросната Крома от подписа ми. Много приятен автомобил, но явно си има и своите забелешки и нужда от съеотвтните интервенции.На загрял автомат (каране, пържене, пак каране, пак пържене по магистралата) на 3, 4 & 5та след минаване на 2000 оборота започва да прихълца.. Въпросното хълцене го прави само при ускорение. Това не го прави в началото или на кратки пробези. Тези дни планирам обслужване на автомата - масла филтри и т.н. Бих помолил някой изживял такива негативи да сподели личния си опит и как да съчетая обслужването, диагностицирането и евентуалния ремонт?За сефте карам и поддържам автомат и съм малко в небрано лозе.Поздрави и безаварийниМладен
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с мощноста и придърпване - Croma 1.9 mJet - РЕШЕН
Collapse
X
-
Препоръчвам ти да се насочиш към тази тема:http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=115483F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
-
emzo написа:Препоръчвам ти да се насочиш към тази тема:http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=115483Fiat Croma 1.9 mJet 150 Automatic 2008
Коментар
-
[quote="mdryankov"]emzo написа:Ще й сменят вътрешните карета (че баш си тресе, но това е друг проблем и не е свързан с темата) и маслото на скоростите и довечера преди да тествам ще разкача и дебитомера за проба. Ако има промяна утре нов дебитомер и те така..Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат
Коментар
-
[quote="noriaga"]mdryankov написа:emzo написа:Ще й сменят вътрешните карета (че баш си тресе, но това е друг проблем и не е свързан с темата) и маслото на скоростите и довечера преди да тествам ще разкача и дебитомера за проба. Ако има промяна утре нов дебитомер и те така..Малко размишление. Вече съм нов дебитомер - Бош. Колата стана по-нервна и не тръгва толкова мудно както преди. Тъпото хълцане и недооправените полуоски и каерета си остана, но утре ми докарват новите гуми и мисля да й проверя сходимоста, защото старите са отврат изядени неравномерно. Успях да експериментирам и анализирам проблема... сигурно малко тъпо ще го обясня, но все пак ще направя проба... Дано някой направи асоциация с нещо познато...При ръчно сменяне на скоростите тръгвам от около 1500-1700 об/мин и ускорявам, стига 2200 об/мин и все едно нещо блокира спира всякакво ускорение и така 0.5-1 сек. После пак се залепям за седалката и така до 2600-2700 об/мин където пак тази тъпотия се повтаря. На директна пак го прави този номер, най-често като изкачвам баир. Над 3000 об до сега не ми е правела този номер. Първоначално мислех, че автомата се бъзика, но след малко размисъл това го прави на зацепена скорост и ускорение. Превключването е много плавно и в много редки случаи усещам твърдо превключване (и то само при спиране или потегляне и то не винаги)... тааа си мисля че боря вятърни мелници от различно остество.ЕДИТ: На баир може да влезне в серия и през секенда - две да направи сериа от прекъсвания, но винаги до към 3000 об.. после спира да го прави
Fiat Croma 1.9 mJet 150 Automatic 2008
Коментар
-
Автомата хич не хълца. По-скоро имам проблем с двигател ЕКУ сензори и т.н В случая даже не съм убеден какво заглавие би било удачно. В момента имам няколко проблема - не решени. 1. Турбото пренадува при кикдаун2. М/у 1800 - 2800 об имам зависвания (губи ускорение на моменти) - това най-осезаемо на баир и 75% педал на газта. 3. На 1800 об. като дам газ 75% педал (без кикдаун) - нищо не се случва (няма никакво ускорение). На моменти на сетива не го прави (малко субективно)От живите данни ми се струва че MAF-a в едни случаи показва занижени стойности, в други случаи показва (по-нормални такива) при сходни оборотиПак споделям: Нов дебитомер Бош, затапен ЕГР, махнат ДПФ, изчистена турбина.Fiat Croma 1.9 mJet 150 Automatic 2008
Коментар
-
mdryankov написа:Автомата хич не хълца. По-скоро имам проблем с двигател ЕКУ сензори и т.н В случая даже не съм убеден какво заглавие би било удачно. В момента имам няколко проблема - не решени. 1. Турбото пренадува при кикдаун2. М/у 1800 - 2800 об имам зависвания (губи ускорение на моменти) - това най-осезаемо на баир и 75% педал на газта. 3. На 1800 об. като дам газ 75% педал (без кикдаун) - нищо не се случва (няма никакво ускорение). На моменти на сетива не го прави (малко субективно)От живите данни ми се струва че MAF-a в едни случаи показва занижени стойности, в други случаи показва (по-нормални такива) при сходни оборотиПак споделям: Нов дебитомер Бош, затапен ЕГР, махнат ДПФ, изчистена турбина.Power Under Pressure
Коментар
-
Прецакан маркуч от кулъра, и прокъсани вакуми деееа. Една блага дума да кажа за Петко от Алфа форума. Отзивчив пич в помощ на обществените кретени като мен. Остана да се смени вакума от соленоида до турбото, но нямах достъп. Сега е малко по-добре. Не хълца. Т.е хълца в момент точно след като автомата превключи на следваща предавка. Примерно от 3-4 & 4-5 (но това се забелязва на магистрала - в града няма как да се режи така), но не и повече. Добре, че е Петко! Евала!Иначе - да, прехвалени сервизи отъждествени като светая светих - направиха едно голямо нищо. Може да органозираме един лов на прехвалени сервизи и да ги изгорим на клада. Това си е е мойта свята хълцаща тема и ще продължа с ъпдейтитеFiat Croma 1.9 mJet 150 Automatic 2008
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар