Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с мощноста и придърпване - Croma 1.9 mJet - РЕШЕН

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с мощноста и придърпване - Croma 1.9 mJet - РЕШЕН

    Здравейте,От няколко дена карам въпросната Крома от подписа ми. Много приятен автомобил, но явно си има и своите забелешки и нужда от съеотвтните интервенции.На загрял автомат (каране, пържене, пак каране, пак пържене по магистралата) на 3, 4 & 5та след минаване на 2000 оборота започва да прихълца.. Въпросното хълцене го прави само при ускорение. Това не го прави в началото или на кратки пробези. Тези дни планирам обслужване на автомата - масла филтри и т.н. Бих помолил някой изживял такива негативи да сподели личния си опит и как да съчетая обслужването, диагностицирането и евентуалния ремонт?За сефте карам и поддържам автомат и съм малко в небрано лозе.Поздрави и безаварийниМладен
    Fiat Croma 1.9 mJet 150 Automatic 2008

    #2
    Препоръчвам ти да се насочиш към тази тема:http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=115483
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #3
      emzo написа:
      Препоръчвам ти да се насочиш към тази тема:http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=115483
      Благодаря колега! Сега се връщам от сервиза. Правихме тестдрайв и пича каза, че неотчита проблем с автоматика и превключването. През това време регистрирахме няколко пъти проблема по нагорнище под товар и отсече "не й стига въздух или дебитомер". Ще й сменят вътрешните карета (че баш си тресе, но това е друг проблем и не е свързан с темата) и маслото на скоростите и довечера преди да тествам ще разкача и дебитомера за проба. Ако има промяна утре нов дебитомер и те така.. Поздрави
      Fiat Croma 1.9 mJet 150 Automatic 2008

      Коментар


        #4
        [quote="mdryankov"]
        emzo написа:
        Ще й сменят вътрешните карета (че баш си тресе, но това е друг проблем и не е свързан с темата) и маслото на скоростите и довечера преди да тествам ще разкача и дебитомера за проба. Ако има промяна утре нов дебитомер и те така..
        Внимавай там, че може да ти идат парите за нищо. Да видят чашите как са, че ако са износени и сменят само триподите нищо няма да направиш.
        Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат

        Коментар


          #5
          [quote="noriaga"]
          mdryankov написа:
          emzo написа:
          Ще й сменят вътрешните карета (че баш си тресе, но това е друг проблем и не е свързан с темата) и маслото на скоростите и довечера преди да тествам ще разкача и дебитомера за проба. Ако има промяна утре нов дебитомер и те така..
          Внимавай там, че може да ти идат парите за нищо. Да видят чашите как са, че ако са износени и сменят само триподите нищо няма да направиш.
          Все едно ме прокле Малко размишление. Вече съм нов дебитомер - Бош. Колата стана по-нервна и не тръгва толкова мудно както преди. Тъпото хълцане и недооправените полуоски и каерета си остана, но утре ми докарват новите гуми и мисля да й проверя сходимоста, защото старите са отврат изядени неравномерно. Успях да експериментирам и анализирам проблема... сигурно малко тъпо ще го обясня, но все пак ще направя проба... Дано някой направи асоциация с нещо познато...При ръчно сменяне на скоростите тръгвам от около 1500-1700 об/мин и ускорявам, стига 2200 об/мин и все едно нещо блокира спира всякакво ускорение и така 0.5-1 сек. После пак се залепям за седалката и така до 2600-2700 об/мин където пак тази тъпотия се повтаря. На директна пак го прави този номер, най-често като изкачвам баир. Над 3000 об до сега не ми е правела този номер. Първоначално мислех, че автомата се бъзика, но след малко размисъл това го прави на зацепена скорост и ускорение. Превключването е много плавно и в много редки случаи усещам твърдо превключване (и то само при спиране или потегляне и то не винаги)... тааа си мисля че боря вятърни мелници от различно остество.ЕДИТ: На баир може да влезне в серия и през секенда - две да направи сериа от прекъсвания, но винаги до към 3000 об.. после спира да го прави
          Fiat Croma 1.9 mJet 150 Automatic 2008

          Коментар


            #6
            Като се зачетах май имам проблеми с управлението на геометрията на турбото и въпросния клапан... Този уикенд смятам да си го чистя и да видя дали е от него
            Fiat Croma 1.9 mJet 150 Automatic 2008

            Коментар


              #7
              Аз го имам същия проблем повече от година вече. Какво ли не съм направил и се още го има. Пуснах тема по него преди няколко месеца. Аз съм с ръчни скорости.

              Коментар


                #8
                справи ли се с проблема

                Коментар


                  #9
                  Сбъркана навигация на форума... Утре ще пиша с повече детайли... Пренадуваше турбото и пуснах турбото за чистене и рециклаж.Но още не е ясно кво са оправили и кво не са..
                  Fiat Croma 1.9 mJet 150 Automatic 2008

                  Коментар


                    #10
                    1749v е турбото, по принцип са много здрави.Та някой сервиз ще направи сигурно едно голямо нищо, а ще те таксува стабилно.Обикновено проблема е в соленоида упраеляващ геометрията на турбината.
                    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                    Коментар


                      #11
                      Вече свирено..Утре ще се разбере. Къде се намира соленоида? Визираш "джаджата" закрепена на радиатора от към шофьорското място ли?
                      Fiat Croma 1.9 mJet 150 Automatic 2008

                      Коментар


                        #12
                        Аз го смених без резултат.

                        Коментар


                          #13
                          Автомата хич не хълца. По-скоро имам проблем с двигател ЕКУ сензори и т.н В случая даже не съм убеден какво заглавие би било удачно. В момента имам няколко проблема - не решени. 1. Турбото пренадува при кикдаун2. М/у 1800 - 2800 об имам зависвания (губи ускорение на моменти) - това най-осезаемо на баир и 75% педал на газта. 3. На 1800 об. като дам газ 75% педал (без кикдаун) - нищо не се случва (няма никакво ускорение). На моменти на сетива не го прави (малко субективно)От живите данни ми се струва че MAF-a в едни случаи показва занижени стойности, в други случаи показва (по-нормални такива) при сходни оборотиПак споделям: Нов дебитомер Бош, затапен ЕГР, махнат ДПФ, изчистена турбина.
                          Прикачени файлове
                          Fiat Croma 1.9 mJet 150 Automatic 2008

                          Коментар


                            #14
                            mdryankov написа:
                            Автомата хич не хълца. По-скоро имам проблем с двигател ЕКУ сензори и т.н В случая даже не съм убеден какво заглавие би било удачно. В момента имам няколко проблема - не решени. 1. Турбото пренадува при кикдаун2. М/у 1800 - 2800 об имам зависвания (губи ускорение на моменти) - това най-осезаемо на баир и 75% педал на газта. 3. На 1800 об. като дам газ 75% педал (без кикдаун) - нищо не се случва (няма никакво ускорение). На моменти на сетива не го прави (малко субективно)От живите данни ми се струва че MAF-a в едни случаи показва занижени стойности, в други случаи показва (по-нормални такива) при сходни оборотиПак споделям: Нов дебитомер Бош, затапен ЕГР, махнат ДПФ, изчистена турбина.
                            прцакан или лошо настроен клапан на турбото
                            Power Under Pressure

                            Коментар


                              #15
                              Прецакан маркуч от кулъра, и прокъсани вакуми деееа. Една блага дума да кажа за Петко от Алфа форума. Отзивчив пич в помощ на обществените кретени като мен. Остана да се смени вакума от соленоида до турбото, но нямах достъп. Сега е малко по-добре. Не хълца. Т.е хълца в момент точно след като автомата превключи на следваща предавка. Примерно от 3-4 & 4-5 (но това се забелязва на магистрала - в града няма как да се режи така), но не и повече. Добре, че е Петко! Евала!Иначе - да, прехвалени сервизи отъждествени като светая светих - направиха едно голямо нищо. Може да органозираме един лов на прехвалени сервизи и да ги изгорим на клада. Това си е е мойта свята хълцаща тема и ще продължа с ъпдейтите
                              Fiat Croma 1.9 mJet 150 Automatic 2008

                              Коментар

                              Working...
                              X