Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат Улис не пали 2.2 жтд

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Фиат Улис не пали 2.2 жтд

    Здравейте, Колеги от скоро имам въпросния фиат улис 2003, но за жалост от веднъж изгасна и спря да пали. Чек лампата не свети, спря контрола на стъкла огледала и др. След като оставя колата на контакт за поне 3 минути всички уреди изгасват и остава само уреда на акумулатор. След като опитахме да проверим проблема с диагностика се оказа, че не може да се вържем към компютъра.Благодаря ви предварително за помощта.

    #2
    Пробваите с друга диагностика,тва като я оставиш на контакт и гаснат уредите се включва икон,режим.

    Коментар


      #3
      нали знаеш,че мотора няма нищо общо с фиат.търси си диагностика за пежо(лексия).най-вероятно ще се окаже блокирал регулатор,пробвай да я дръпнеш и ако запали,то тезата ми е вярна

      Коментар


        #4
        кола

        Щом не се свързва проблема е в захранване -стига ли гориво до двигателя -чува ли се помпата да работи
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          #5
          Няма значение каква е марката(модела) на колата,както и дали горивната система е Бош,Сименс,Делфи или ......Проблемите са едни и същи както и начина за диагностика .Изобщо не е задължително да има електрически проблем,както и обратното,не е задължително да има проблем със горивната уредба.Откарай колата при човек който се занимава със дизели.Успех!

          Коментар


            #6
            Преди успявахме да влезем през ситроен ц5. Сега изобщо не можем да влезем в двигателя. Помпата не се включва а от ’’майстори’’ колата не мога да я карам от 2 месеца. Преди гаснеше след 60 градуса ако има значение. Нищо по колата не работи само индексира, че е на контакт.

            Коментар


              #7
              Сигурен ли си, че имаш проблем с автомобила или целиш нещо друго?Гледам ти аватара и...

              Коментар


                #8
                абсолютно съм сигурен ,не ми гледай аватара а дай мнение по проблема

                Коментар


                  #9
                  нали вече е направена и пали

                  Коментар


                    #10
                    Освен компютърната диагностика,може да се открие проблема и по стария "бабешки"метод.Самоче трябва време и специални инсрументи и умения!Като се знае къде какво трябва да има,накачаш манометрите и става ясно имали налягане ,какво е на различните места(на ниското и на високото).Проверка на зацепването на ремъка,проблем ще е със проверката на датчиците на колянов вал и разпределителен вал,а това е много важно да има синхронизация между валовете.От там на татък се проверява къде какво напрежение има и т.н.Имобилайзера??Ще кажеш че космически кораб не можете да запалите!Успех!

                    Коментар


                      #11
                      kris_dif95 написа:
                      нали вече е направена и пали
                      А колегата и/или ти няма ли да споделите какво и е било на колата? Сега вярно, не получихте отговор тук, ама от чиста култура може да кажете, и да остане полезна информацията за бъдеще.Ще взема да слагам предупреждения за неуважение, па нека съм луд.
                      00' Bravo 105 JTD

                      Коментар


                        #12
                        Проблема се оказа в инсталацията колегата които се занимава с диагностика го откри

                        Коментар


                          #13
                          Значи имало начин! Обаче първо се слага клеймо на хорта които се занимават с ремонт и после се търси специализирана помощ.То да не дава господ ,но като се разболее човек първо отива при джипито и от там се тръгва при специалистите!Такъв е реда.поздрави!

                          Коментар

                          Working...
                          X