Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat Brava 1.9 TD100 - няма мощност, чука и пуши черно

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Fiat Brava 1.9 TD100 - няма мощност, чука и пуши черно

    Здравейте колеги!Търсих доста из темите , но не намерих идентичен проблем като моя. Когато запаля колата си Fiat Brava 1.9 TD 100 h.p. 98", за около 5 секунди колата работи много добре,a след това почва да се чува много силно чукане , като заедно с това светва едно инжекторче на таблото и колата няма мощност. При форсиране на място излиза черен гъст пушек , а в ниските нищо. Аз съм заподозрял помпата понеже преди 2 седмици беше на сервиз и казаха, че са настройвали помпата , а те определено нямат стенд и не се занимават с центровка на нафтови помпи. Очаквам някакви мнения от вас до там поне да се насоча къде е проблема и при кой да ходя. Благодаря ви!

    #2
    Преди всичко се насочи към големия талон на колата и погледни какво пише в полетата за година на производство и мощност на двигателя. Напиши данните тук и след това очаквай помощ. Като допълнителна информация може да погледнеш металната табела на гредата между фаровете и да видиш кода на двигателя. Той представлява нещо такова (пример): "182B4.000". С информацията която си дал, не става ясно какъв е двигателят. Единственото сигурно е това, че той не е "TDI 105 h.p.", защото двигател с такова означение в този модел автомобил - няма. Може да е: * ако колата е произведена от 1995-та до 1998-ма:- 1.9 D- 1.9 TD 75- 1.9 TD 100* ’98 - ’00:- 1.9 JTD 105* ’00 - ’01- 1.9 JTD 100Тези след 98-ма са по технологията "common rail" (обща рейка), като особеното при тях е това, че на помпата не се прави центровка и няма значение как е зацепена спрямо валовете. Тези, на които се прави центровка, са до ’98-ма година и не са 105 к. с.След като уточниш какъв точно е двигателят, очаквай съвети, защото за различните двигатели нещата са коренно различни, съответно и съветите, които ще получиш.

    Коментар


      #3
      Съжелявам Моя грешка , вземам си бележка. Колата е 1.9 TD 100h.p.. Със сигурност не е common-rail.

      Коментар


        #4
        MilenF написа:
        Съжелявам Моя грешка , вземам си бележка. Колата е 1.9 TD 100h.p.. Със сигурност не е common-rail.
        Разбира се че не е !Когато прави това имаш ли работещ обортомер?Ако не сменяй датчика на коляновия вал!Успех!

        Коментар


          #5
          Да това го прочетох в една тема, но оборотомера си работи. Днес отидох да я припаля и запли и си работеше страхотно. Покарах я и след като загря , изведнъж започна да чука металически. След като я настъпя до дупка това тракане спира въпреки ,че нямам мощност, също така придърпва ако задържа педала на газта в една позиция. Инжектора на таблото обаче за разлика от преди това още от началото си светеше и ми мигаше обозначението за подгрева, което можеби е индикация , че имма изгоряла/и подгревна свещ. Маркучите за обратната нафта бяха напукани и течаха, смених ги но няма никаква разлика. Помпата е Lucas.

          Коментар


            #6
            умна дюза или авансаторен клапан е възможно да ещом бачка оборотомера

            Коментар


              #7
              Колата студена не чука и работи прекрасно и върви така. След като загрее започва да чука, като от лош аванс. Клапан авансатора не подлизва нафта, а дюзата с датчика показва на изгасен мотор 123 ома. Оборотомера си работи и не спира. Преди месец беше на ремонт и си играха с помпата понеже преди , като студена пушеше и след като загрееше се оправяше и нямаше проблеми. Тук във Варна отидох на две места и ми казаха да сменям помпа защото била задрала, но си мисля тя като е студена работи като нова как така задрала. Помпата е лукас и всички говорят що за боклук са.Незная вече какво да правя. Когато чука като настъпя докрай пуши черно и се чува като бензинова кола, няма го специфичния звук на дизел който мърка ами една тишина и никаква мощност.

              Коментар


                #8
                повечето некадърници във варна това плещят-лукаса бил боклук,ами те самите майстори са боклуци,не могат да отремонтират помпите и се оправдават.помпа лукас само при специалиста,взема някакви пари и забравяш

                Коментар


                  #9
                  дам колега направо я пращаи на специялиста

                  Коментар


                    #10
                    За всички сблъскали де с подобен проблем. Може да не тече клапан-авансатора, но го смених и всичко се оправи. Иначе щеше да се ходи до Ямбол

                    Коментар


                      #11
                      Браво,иначе нямаше нужда да се разкарваш,щом работи оборотомера,значи авансатора се е скапал.Има и някаква възможност да е умна дюза,но това е въпрос тестове и т.н.Поздрави!

                      Коментар


                        #12
                        И аз залагам на авансовия клапан!
                        Каквото трябва да се случи,то просто си се случва.

                        Коментар

                        Working...
                        X