Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат Брава 1.9 JTD станен звук при спиране на двигателя.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    p.b.stoyanov написа:
    dobrujanetza написа:
    nemobg написа:
    Може верно да е от махвика.Като цяло съединителя отделя високо и има притрисане при потегляне на първа предавка.Ако са се отпуснали пружините на маховика ще падне даване на пари.
    Намери си маховик от 5-цилиндров бензинов двигател и ще минеш по тънката лайсна.
    То хубаво, ама съединителя за 2,0 20в не е много тънка лайсна,а и ги няма много по магазините...
    Е не е много тънка лайсна около 60лв втора рака комплект притискател, феродо, лагер комплект 240/лв . А демферният е около 800лв нов щото втора употреба НЕ бих взел и от там нагоре продължаваш лагер , притискател и феродо , и стават малко над 1000лв и труд като сложиш около 120лв смяна ВАЙ-? Я по добре за 1000/лв друго БРАВО нов внос :D
    Fiat Bravo 1.9 JTD 105 HP+чип+//// powered by mitaka_neikov

    Коментар


      #17
      Е не е много тънка лайсна около 60лв втора рака комплект притискател, феродо, лагер комплект 240/лв . А демферният е около 800лв нов щото втора употреба НЕ бих взел и от там нагоре продължаваш лагер , притискател и феродо , и стават малко над 1000лв и труд като сложиш около 120лв смяна ВАЙ-?Shocked Я по добре за 1000/лв друго БРАВО нов внос Very Happy
      ...И да започва всичко от А. Няма смисъл. За да я вкара в пътя ще налее сума пари ( КАТ, прехвърляния, застраховки, масла, ремъци, ролки). Ако количката си му е добре и няма други проблеми или притеснения да си я оправя иначе ще важи поговорка от "трън, та на глог"...А и нека колегата да се убеди, че проблемът му е в маховика.
      A17DTС/S
      Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

      Коментар


        #18
        ntodorov написа:
        Е не е много тънка лайсна около 60лв втора рака комплект притискател, феродо, лагер комплект 240/лв . А демферният е около 800лв нов щото втора употреба НЕ бих взел и от там нагоре продължаваш лагер , притискател и феродо , и стават малко над 1000лв и труд като сложиш около 120лв смяна ВАЙ-?Shocked Я по добре за 1000/лв друго БРАВО нов внос Very Happy
        ...И да започва всичко от А. Няма смисъл. За да я вкара в пътя ще налее сума пари ( КАТ, прехвърляния, застраховки, масла, ремъци, ролки). Ако количката си му е добре и няма други проблеми или притеснения да си я оправя иначе ще важи поговорка от "трън, та на глог"...А и нека колегата да се убеди, че проблемът му е в маховика.
        Колега не така сериозно чак , това с продажбата е малко с ирония :D Все пак сме тук за да си даваме съвети как по безболезнено да си решим проблемите по любимата ни марка автомобили , а не как да ги продадем . Та мисълта ми беше че ако колегата наистина има проблем със съединителя цялото му удоволствие ще струва едни 430лв с труд за обикновен съединител който е и по сдрав от демферният в случеят и по евтин около 2-ва пъти , та нека той да си направи преценката
        Fiat Bravo 1.9 JTD 105 HP+чип+//// powered by mitaka_neikov

        Коментар

        Working...
        X