Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Брава 1.9 JTD е леко мудна след първи старт

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Брава 1.9 JTD е леко мудна след първи старт

    Момчета. Не знам как да назова темата си и я кръстих така...неопределено.Искам да попитам за нещо, което наблюдавам отдавна ( не помня от кога ) в поведението на споменатата кола.При първи старт ( сутрешен i ) забелязвам, че на втора предавка при подаване нагаз колата изпушва черно. Може би е нормално за студена кола, но не забелязвам този факт винаги.Най-много обаче ме озадачава друго: След този първи студен старт, колата не е така пъргава.Когато обаче стартирам колата всеки следващ път ( дори още недостигнала оптимална за работа температура) се държи така, както подобава - педала на газта се гали, а автомобилътвърви по-леко, по-гладко и ускорява добре, няма го( или е едва забележим) този черен дим на 2 - ра предавка. Изключвам всякакъв субективизъм в това си описание. Това леко неудобство го имам независимо, кога са сменяни горивния и въздушен филтър с или без дебитомер, а разходът ми продължава да е най-атрактивното нещо в тази кола.Допълнено заглавие.Модераторски екип на fiat-bg.org
    A17DTС/S
    Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

    #2
    Как стои въпроса с ЕГР-а ?Когато не върви колата, чувстваш ли я лагава ?
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #3
      emzo написа:
      Как стои въпроса с ЕГР-а ?Когато не върви колата, чувстваш ли я лагава ?
      Затапен е с планка Емо и е с включена букса.Иначе не. Не чувствам колата лагава. По-скоро, когато трябва да ускорявам с една идея крачето повече натиска педала на газта ( чистил съм и буксата на потенциометъра му).Пропуснах нещо много съществено. Тези ми забележки касаят само движението на колата спрямо първите три предавки. На 4 и 5 - та - разлики няма.Иначе потеглям си плавно, няма притрисане. ПС: Но знаеш ли ? Скоро не съм ревизирал нещата около ЕГР и планката ( по-скоро пластина) , с която го затапих.
      A17DTС/S
      Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

      Коментар


        #4
        Виж я, да не е прегоряла.
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          #5
          emzo написа:
          Виж я, да не е прегоряла.
          Да. Благодаря Емо.
          A17DTС/S
          Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

          Коментар


            #6
            Колега Тодоров, при по-студено време и аз забелязвам това "явление" при първо палене( мудното потегляне), но не е нещо фатално.
            Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

            Коментар


              #7
              При мен го наблюдавам само в случай на включена букса на ЕГР.
              Fiat Stilo 1.9 JTD 2003г.

              Коментар


                #8
                tomsan написа:
                При мен го наблюдавам само в случай на включена букса на ЕГР.
                При затапен с изключена букса. Така ли ?Моя е затапен, но оставих буксата включена.Днес го нямах това леко неудобство. И нещо друго. Забелязвам, че това "явление" го имам, когато при старт колатапали по-твърдо с леко притрисане. Когато пали по-меко - не наблюдавамтози факт. Иначе няма логика - времетраене, сезон, температура, влажност, течение, наклон, място на паркиранеи кеф на комшията да са константни - твърдостта/мекостта в паленето ми са различни при първоначалния старт.dobrujaneca: Не е фрапантно наистина. Това ме дразни само, когато...реша да му обърна внимание. :P
                A17DTС/S
                Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

                Коментар


                  #9
                  Дюза/и?
                  "Без сърца, сме просто машини"
                  Toyota Prius 1.5 Hybrid
                  EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                  Коментар


                    #10
                    ntodorov написа:
                    tomsan написа:
                    При мен го наблюдавам само в случай на включена букса на ЕГР.
                    При затапен с изключена букса. Така ли ?Моя е затапен, но оставих буксата включена.
                    Не го взимай за критерий, той дори е със софтуерно изключен егр. А и само така си мисли :D
                    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                    Коментар

                    Working...
                    X