Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат Брава 1,9 JTD предърпва при отпускане педала на газ

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Фиат Брава 1,9 JTD предърпва при отпускане педала на газ

    Когато отпусна напълно педала на газта се усеща едно неприятно предърпване на двигателя. Същото се получава и като започвам да подавам газ. Получава се при градско и извънградско каране при съвсем плавно отнемане и подаване на газта, без да превключвам скоростите.Колеги, моля дайте идея къде да търся проблема?
    Petar

    #2
    Подобен е и моя проблем, да не кажа същия. Когато изгасяш колата чува ли се едно звънливо и да притриса ? Ако да, значи е от демпферната шайба.
    Fiat Brava 1.9 JTD 105 к.с.

    Коментар


      #3
      При мен съеденителя не ми прави проблеми. При включване на скоростите всичко е добре, но когато застигна бавен автомобил и отпусна педала на газта напълно, тогава колата предърпва за секунда. Когато започна пак да ускорявам- пак предърпва и после всичко е нормално. Това става при нулево положение на педала и дори като съвсем плавно боравя с него. Все едно че мотора прекъсва за малко. Няма никакви шумове.
      Petar

      Коментар


        #4
        И аз не съм казал, че имам проблем със съединителя. Включва си перфектно (да не чуе дявола). Според мен е там проблема.
        Fiat Brava 1.9 JTD 105 к.с.

        Коментар


          #5
          демпферче демпферче.това че притискателя и феродовия са добре не означава че и демпфера е наред.аз така на една мареа jtd пускам съединителя лашка напред назад ,давам газ пак така.като свалих демпфера биеше наляво и дясно до чук без никаква пружина.
          fiat bravo 1.6 16v gt
          fiat marea 1.9 8v jtd
          fiat punto 1.7 td
          fiat marea 1.6 16v

          Коментар


            #6
            Да не пускам нова тема, лесно ли се стига до демпферната шайба и ако не скъпо ли излиза ремонта. В смисъл самата шайба и отделно майсторлъка, че да си направя сметка дали да отивам или да покарам още малко така ?
            Fiat Brava 1.9 JTD 105 к.с.

            Коментар


              #7
              Господинов написа:
              Да не пускам нова тема, лесно ли се стига до демпферната шайба и ако не скъпо ли излиза ремонта. В смисъл самата шайба и отделно майсторлъка, че да си направя сметка дали да отивам или да покарам още малко така ?
              Сваля се дясната кора на подкалника, закриваща пистовия ремък. Сваля се пистовия ремък и се развива демпферната шайба на колянивия вал. Но проблема може да не е тя, а ролката на алтернатора.
              Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

              Коментар


                #8
                Само аз ли имам чувството, че едни говорят за демпферната шайба, а други за демпферния маховик. Разликата е да кажем към 10 пъти в цената и като част и като смяна
                The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                Коментар


                  #9
                  wwalker написа:
                  Само аз ли имам чувството, че едни говорят за демпферната шайба, а други за демпферния маховик. Разликата е да кажем към 10 пъти в цената и като част и като смяна
                  Колегата в горния пита за демпферна шайба и за нея съм писал.
                  Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

                  Коментар


                    #10
                    Господинов написа:
                    Да не пускам нова тема, лесно ли се стига до демпферната шайба и ако не скъпо ли излиза ремонта. В смисъл самата шайба и отделно майсторлъка, че да си направя сметка дали да отивам или да покарам още малко така ?
                    Проблемът ти е в демпферния маховик. Демпферната шайба е на коляновия вал, но тя няма отношение в твоя случай.
                    A17DTС/S
                    Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

                    Коментар


                      #11
                      здравейте да се включа и аз ако е удобно,за проблем по мойто браво.стигне ли стрелката 120 км/х,и почва да тресе и така до 200 км....може би след 140 се запазв нивото на тресене и не увеличава повече,но е точно след 120 км/х-2500 оборота и нагоре.не е гуми не е джанти защото се усеща от към двигателя,също така и във волана се усеща.моля за мнение..който знае

                      Коментар


                        #12
                        Днес бях при майстор. Проблема бил от потенциометъра на педала за газта. Износен бил около нулевото положение, където наи-мноко се е карало.Дали да му се доверя и да го купя? Какви пари струва?
                        Petar

                        Коментар


                          #13
                          petar55 написа:
                          Днес бях при майстор. Проблема бил от потенциометъра на педала за газта. Износен бил около нулевото положение, където наи-мноко се е карало.Дали да му се доверя и да го купя? Какви пари струва?
                          логично е. зависи как го е премерил.може да търсиш от морга.

                          Коментар


                            #14
                            Това е най-лесното за тестване ! Дори аматьор ще се справи сам !Повече инфо в ЧЗВ !
                            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                            Коментар


                              #15
                              Точно в потенциометъра е проблема, моя проблем в момента е същия и след направена диагностика даде проблем в педал 2, т.е. във едната страна на потенциометъра. След щателно търсене, установих че нов е от 350лв нагоре, 2ра употреба по моргите е от 40 до 60лв, но един човек ми каза, че потенциометър не се сменял, ами се вадела буксата му, почиствала се и пак се поставя и проблема би трябвало да е решен.Според думите му замърсяването на буксата е 99% от случайте, когато Фиат има проблем с потенциометът в педала на газта. И все пак, ако някой има малко по-вече инфо и опит, да каже как да действам, да търся ли майстор да прочисти въпросната букса или да вземам 2ра ръка потенциометър и да го сменям?
                              BSM4Life

                              Коментар

                              Working...
                              X