Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat Doblo 1.3 Multijet - няма мощност

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Fiat Doblo 1.3 Multijet - няма мощност

    Купих си наскоро FIAT Doblo 1.3 Multijet и откакто си го взех забелязах, че няма мощност, но си го карах така 2 седмици докато му се нарадвам. Сега вече искам да си го оправя, че ме е страх да го карам градско, не че извънградско върви повече. Направил съм логове, но искам да споделя и малко субективна информация за това как се държи колата .... Пали нормално и не съм забелязал да пуши - нито черно, нито бяло нито синьо. До около 1500 оборота набира нормално, но от там до 2200-2500 а понякога и до 2800 няма почти никакво ускорение - все едно няма турбо. Турбото "идва" различно и с голям тласък между 2200-2800 оборота - набира до около 3600-3800 и после като че ли почва да тъпче на едно място, което може би е нормално за този мотор. Ако искам да тръгна бързо - трябва да карам, като че ли нямам турбо и да превключвам на 2000 оборота или да напомпя до 3000 оборота и да държа здраво волана. Като цяло колата се кара трудно, защото не знам когато настъпя газта дали ще поеме и колко. Дори ми е трудно да се качвам по бордюри - или ще загасне или трябва да се засиля доста за да се кача. Извънградско при бавно ускорение вдигам 130 и си ги поддържам, но имам проблеми с еластичността, ако трябва бързо да доускоря примерно от 70-100 - нещата просто се случват толкова б-а-а-а-а-в-н-н-н-о-о-о, че се радвам че съм свикнал да карам трошки, които не се наемат и съм нямал досега проблеми с изпреварванията. Рално турбото се чува трудно и то около и над 3000 оборота, но ме притеснява един друг шум - при 1500об. на 4-та и рязко настъпване се чува шум като от аванс на бензинова кола и ми казаха че може някоя дюза да не е много добре. Колата е на 130.000км, като преди 15.000 са сменени горивен филтър и ЕГР в Швейцария (питах в сервиза в Швейцария и ми потвърдиха както километрите така и смяната). Колата е и с DPF, който според компютъра работи, защото докато я настъпвах да правя логовете тя започна регенерация на филтъра и от 80% свали задръстването на 20%. Аз освен смяна на маслото съм чистил дебитомера и проверих вакума на актуатора на турбото. Знам че трябва да си махна ЕГР-а и DPF, но исках да махна в комплект с ремап, но първо трябва да реша този проблем. Ако успея сам да си оправя колата ще е супер, но ако не мога, ще отида в сервиз, само искам да съм подготвен да си имам представа къде или какво е проблема и да не давам излишни пари за части или некомпетентни майстори.логове: http://g0g40.snimka.bg/tuning/doblo-...69134.35529032 както и в прикачените по-долу файлове
    Прикачени файлове
    FIAT Punto 55 S
    FIAT Doblo 1.3 Multijet

    #2
    Поне предложете (на лично) сервиз в Бургас, където са виждали 1.3 Multijet и евентуално могат да ми решат проблема.
    FIAT Punto 55 S
    FIAT Doblo 1.3 Multijet

    Коментар


      #3
      ходи в Ямбол при Христо адреса ще го намериш в ахм добри са .
      TSOLOV

      Коментар

      Working...
      X