Привет. Имам теч от гарнитурата на картера. Трябва да я сменя. Някой сменял ли я на този модел. Просто развивам, почиствам, слагам новата и завивам ли? Защото знам, че на някои Фиати трябва да се развива и където е филтъра (цетката). И се усложняват нещата.Пропуснах да уточня в заглавието, че колата е Уйкенд.Благодаря предварително!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Смяна на гарнитурата на картера на Фиат Палио 1,7 ТД 2000 г.
Collapse
X
-
Oткъде си сигурен че е от нея.Може да е от друго място , и при мен има омасляване с капки от масло от гарнитурата-карцер,и от огледа под нея, ми се струва че проблема идва от турбиннната част, по-точно от разстоварващия клапан на турбината.И тук искам да задам въпроса,с извинение че ползвам на Колегата темата, какво представлява клапана, имали достъп от нагнетения въздух от турбината с тази мембрана, защото от огледа не можах да преценя от две мъркученца които се разминаваха... :D Не изключвам теча и вмукателния колектор, защото при мен, и там също забелязвам омасляване, и вече съмсе примирил да го решавам проблема, засега загубата на масло, ми е около 200 -300 на 5 хиляди км., тия загуби са приемливи ,защото горе-долу на 6 но не пове4е на 7 хиляди си сменям маслото. Но е дразнещо това омасляване, но какво да се прави, като караме десег годишни и повече коли, какво да искаме повече от стари талиги,важното е, че засега ми върши работа.....Fiat palio 1.7td
Реклама
Collapse
Коментар