Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Придърпване при плавно потегляне 1,9 JTD

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Придърпване при плавно потегляне 1,9 JTD

    Здравейте! Видях, че има подобна тема като проблем, но разликата е съществена. Какъв може да е проблема, че при много плавно ускорение на 1, 2 и 3-та (понякога дори на 4-та) предавка колата да придърпва, а когато усетя, че придърпва натискам газта повече и след 1-2 секунди придърпването спира. Пак казвам при плавно ускорение, а не на скорост без газ.
    Fiat Brava 1.9 JTD 105 к.с.

    #2
    Не го мисли, много JTDта правят така... дали не са и всички.

    Коментар


      #3
      Bane написа:
      Не го мисли, много JTDта правят така... дали не са и всички.
      То убу много правят така, ама и много не правят така. Не е нормално, но причините може да са много.
      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

      Коментар


        #4
        Не вкарвай в излишни филми човека.

        Коментар


          #5
          Bane написа:
          Не вкарвай в излишни филми човека.
          Не му/ми казвай, че придърпването е нормално.
          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

          Коментар


            #6
            Emzo бях чел една твоя тема за съединителя как се проверява дали е заминал, защото се съмнявах в него. Проверих го, но всичко си беше наред. Проверих и дюзите и те си пръскат добре. Вече не знам в какво да се съмнявам...може би турбото, но пък защо тогава го прави в обороти, в които то не се включва ?!
            Fiat Brava 1.9 JTD 105 к.с.

            Коментар


              #7
              От това което съм чел във форума и другите форуми съм стигнал до следната обосновка: тресенето на място и при потегляне в повечето случаи се дължи на демпферната ролка на алтернатора, след това обтяжен механизъм на пистовият ремък. Какво направих аз..отидох при майстор приятел който свали ремъка и запалихме без него и о чудо все едно седиш в бензинова кола. Каза ми кво имам за смяна по пистовата част и вчера смених тая демпферна ролка имвибрациите намаляха дотолкова, че вибрация лека се усеща само във волана при потегляне почти няма притрисане или ако има съвсем леко то го отдавам на обтяжния механизъм и на демферната шайба на коляновия вал. Извода е , че след смяната на тази ролка колата е като нова в сравнение с преди. Излезе ми 130 лева. Така пе отивай в някой сервиз и прави процедурата с ремъка
              Fiat Bravo 1.9 JTD 100

              Коментар


                #8
                От това което съм чел във форума и другите форуми съм стигнал до следната обосновка: тресенето на място и при потегляне в повечето случаи се дължи на демпферната ролка на алтернатора, след това обтяжен механизъм на пистовият ремък. Какво направих аз..отидох при майстор приятел който свали ремъка и запалихме без него и о чудо все едно седиш в бензинова кола. Каза ми кво имам за смяна по пистовата част и вчера смених тая демпферна ролка имвибрациите намаляха дотолкова, че вибрация лека се усеща само във волана при потегляне почти няма притрисане или ако има съвсем леко то го отдавам на обтяжния механизъм и на демферната шайба на коляновия вал. Извода е , че след смяната на тази ролка колата е като нова в сравнение с преди. Излезе ми 130 лева. Така пе отивай в някой сервиз и прави процедурата с ремъка
                Fiat Bravo 1.9 JTD 100

                Коментар


                  #9
                  Господинов написа:
                  Emzo бях чел една твоя тема за съединителя как се проверява дали е заминал, защото се съмнявах в него. Проверих го, но всичко си беше наред. Проверих и дюзите и те си пръскат добре. Вече не знам в какво да се съмнявам...може би турбото, но пък защо тогава го прави в обороти, в които то не се включва ?!
                  Провери следните неща:- стоп машинка на съединителя- работоспособност на vss датчика- дюзи на стендс турбото не се занимавай засега.Иначе най-лесното, което можеш да направиш е да гледаш, какво се случва с колата, когато придърпва.
                  F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                  Коментар


                    #10
                    Bane написа:
                    Не го мисли, много JTDта правят така... дали не са и всички.
                    Разбира се, че не е нормално, но не всеки би тръгнал да търси къде е проблема, при положение, че колата си е в движение
                    "Без сърца, сме просто машини"
                    Toyota Prius 1.5 Hybrid
                    EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                    Коментар


                      #11
                      Придръпване или притрисане? Варианта съединител/маховик обсъждаме ли го?
                      Lancia Lybra 1.9 JTD LX - италиянския мерцедес

                      Коментар


                        #12
                        Преди няколко месеца сменях ремъци и ролки. Майстора погледна и каза, че и пистовия ремък е за смяна и го сменихме, огледа всичко докато беше поразглобена и смени всичко, което беше за смяна. Само като изгасях колата при отиването при него, веднага ми каза, че демпферната шайба ще ми прави проблем, защото трака като угася. Нещо като изтърсване се получава...един звънлив шум. Та възможно ли е да е от нея ?
                        Fiat Brava 1.9 JTD 105 к.с.

                        Коментар


                          #13
                          Категорично да.
                          "Без сърца, сме просто машини"
                          Toyota Prius 1.5 Hybrid
                          EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                          Коментар


                            #14
                            Малко оффтопик.Споменахте, че сте чели тук как се проверява дали съединителя е наред. Може ли линк, че с търсачката във форума не направих нищо...

                            Коментар


                              #15
                              Колега,в заглавието на темата пише едно, а в първият ти пост е обяснено друго.Ако придръпването е при потегляне ще трябва да намериш къде е проблемът,но както аз разбрах че то се появява при плавно ускорение е друго нещо.Ако се получава при плавно ускорение около 1900-2000 оборота просто се научи да подаваш малко повече газ на колата и то няма да се усеща .След време ще свикнеш да я караш и ще забравиш за проблемът.Като гледам кога си се регистрирал предполагам че от съвсем скоро време я караш.Мисля че колегата emzo може да обясни защо се получава така че като си караш внимателно колата в града около 1500 оборота и започнеш на подаваш нежно газ когато тя стигне около 1800-1900 оборота където турбото трябва да тръгне да работи ефективно тя придръпва.
                              Fiat Sedici 1.9 MultiJet 120 Hp

                              Коментар

                              Working...
                              X