Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

стило 1.9жтд 115кс. Турбото се включва след 2500 об.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    стило 1.9жтд 115кс. Турбото се включва след 2500 об.

    Здр. Приятели имам проблем на стилото от както го купих имаше този проблем на баир и при изправарване няма мощност. Отидох в Стара Загора при едни майстори казаха че има проблем на дебитомера и сменихме дебитомера със оргинал Бош малко подобри вървенето но не е както трябва след това затапихме Егр и пак същата работа. След тези манупулации колата по добре но турбото се усеща чак след 2500 обр. до 3000 обр. някаде. турбопътища е проверено няма изпускане никаде. Турбото няма луфт и масло никаде. къде може да е проблема помогнете ми

    #2
    геометрията на турбината и нейното управление проверявани ли са?

    Коментар


      #3
      ами геометрията не е проверено, но вакуумния клапан е сменен пак също. има едно нещо когато колата например по табло температурата някаде на 60 70 градуса всякаш по добре се усеща турбото но ако стрелката е на средата тогава умира, може ли да е от температурен датчик

      Коментар


        #4
        най-добре закарай колата на диагностика и то при човек,който знае какво прави.ако ти е запекла геометрията и 100 клапана да смениш няма смисъл.според мен се свържи със Емо и иди да ти види колата.

        Коментар


          #5
          Най-добре така ще стане. И още 1 нещо да ви попитам тези вакуумни клапани еднакви ли са с Ваг група щото на моята кола сложиха от голф тди

          Коментар


            #6
            Не са еднакви. Имат разлики.
            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

            Коментар


              #7
              значи от това да е този проблем емо след 11ти някой ден удобно ли ти е да видим на моята кола какво има

              Коментар


                #8
                няма грижи, ще я видим.
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  #9
                  здр мисля че открих проблема след 15 минути каране този вакуумен клапан става много горещ и на празен ход се чува някакви звуци от клапана. В първите минути значи докато е студен работи малко по добре но след 15 20 минути хич няма мощност само да питам има ли начин да пробвам със сигурност не работи клапанчето

                  Коментар


                    #10
                    здр приятели оправих проблема. Този н75 вакуум клапан не работеше както трябва, реших да купувам чисто нов но цената беше 136лв оргиналния и намерих 1 клапан за 75 лв пиербург пак но за голф след 2000 година и купих от този само че буксата е по различна и букса взех от автоморга за 2 лв. Сега разбрах че какво е турбо. Значи оправих проблема за 77лв.

                    Коментар

                    Working...
                    X