Здр. Приятели имам проблем на стилото от както го купих имаше този проблем на баир и при изправарване няма мощност. Отидох в Стара Загора при едни майстори казаха че има проблем на дебитомера и сменихме дебитомера със оргинал Бош малко подобри вървенето но не е както трябва след това затапихме Егр и пак същата работа. След тези манупулации колата по добре но турбото се усеща чак след 2500 обр. до 3000 обр. някаде. турбопътища е проверено няма изпускане никаде. Турбото няма луфт и масло никаде. къде може да е проблема помогнете ми
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
стило 1.9жтд 115кс. Турбото се включва след 2500 об.
Collapse
X
-
здр мисля че открих проблема след 15 минути каране този вакуумен клапан става много горещ и на празен ход се чува някакви звуци от клапана. В първите минути значи докато е студен работи малко по добре но след 15 20 минути хич няма мощност само да питам има ли начин да пробвам със сигурност не работи клапанчето
Коментар
-
здр приятели оправих проблема. Този н75 вакуум клапан не работеше както трябва, реших да купувам чисто нов но цената беше 136лв оргиналния и намерих 1 клапан за 75 лв пиербург пак но за голф след 2000 година и купих от този само че буксата е по различна и букса взех от автоморга за 2 лв. Сега разбрах че какво е турбо. Значи оправих проблема за 77лв.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар