Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Мнения за добавки за дизел?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    sasho_n2 написа:
    Аз карам Алфата ( 1.9 JTDM) с добавката на Кастрол ТДА и съм доволен.
    Аз сипвам от същата, защото така се правело и защото била "убава" според разни "тесни специалисти" стари дизелджии...Разлика не виждам нито във вървеж, нито в разход, нито в пушене. Нито съм доволен, нито съм недоволен. Още едни пари на вятъра...
    VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
    VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
    VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
    VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
    Нека Силата на бъде с Нас...

    Коментар


      #17
      Всяка добавка за гориво- без значение дали е за бензин или дизел, основната съставка е керосин. Освен 2Т масло друго в нафтата не слагам.
      Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

      Коментар


        #18
        kiro_of_the_day написа:
        sasho_n2 написа:
        Аз карам Алфата ( 1.9 JTDM) с добавката на Кастрол ТДА и съм доволен.
        Аз сипвам от същата, защото така се правело и защото била "убава" според разни "тесни специалисти" стари дизелджии...Разлика не виждам нито във вървеж, нито в разход, нито в пушене. Нито съм доволен, нито съм недоволен. Още едни пари на вятъра...
        Това мнение ми хареса и го поддържам!И аз в последно време рядко ползвам добавката на ТДА Кастрол. Преди време съм ползвал добавката на STP, но като е писал колегата:"Нито съм доволен, нито съм недоволен". През зимата, синът ми в София и аз, когато ще пътувам извън Бургас и се очаква да е студено, ползваме една попаднала ми от едно място добавчица против замръзване на парафина в нафтата, но ефекта и може да се усети при температури под -12 -15 оC.Двутактовото масло е интересна добавка и мисля, че в момента е актуална, защото сярата в българската нафта е със сигурност <или=10 ppm. На TD100 съм слагал не веднаж, на Multijet-a не съм добавял и не смея.
        FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

        Коментар


          #19
          Flow написа:
          kiro_of_the_day написа:
          sasho_n2 написа:
          Аз карам Алфата ( 1.9 JTDM) с добавката на Кастрол ТДА и съм доволен.
          Аз сипвам от същата, защото така се правело и защото била "убава" според разни "тесни специалисти" стари дизелджии...Разлика не виждам нито във вървеж, нито в разход, нито в пушене. Нито съм доволен, нито съм недоволен. Още едни пари на вятъра...
          Това мнение ми хареса и го поддържам!И аз в последно време рядко ползвам добавката на ТДА Кастрол. Преди време съм ползвал добавката на STP, но като е писал колегата:"Нито съм доволен, нито съм недоволен". През зимата, синът ми в София и аз, когато ще пътувам извън Бургас и се очаква да е студено, ползваме една попаднала ми от едно място добавчица против замръзване на парафина в нафтата, но ефекта и може да се усети при температури под -12 -15 оC.Двутактовото масло е интересна добавка и мисля, че в момента е актуална, защото сярата в българската нафта е със сигурност <или=10 ppm. На TD100 съм слагал не веднаж, на Multijet-a не съм добавял и не смея.
          Жули няма страшно,НО не прекалявай, спазвай 1 към 5, или казано просто му, 10 литра нафта слагай не повече 50мл.А за зимата,рецептата ми е,10 литра нафта, 1 литър бензин, и 75 мл двутактово масълце,но от полусинтетик нагоре. :D Това е изпитано вече трета зима, бъркоча съм пробвал в хладилник до -18 градуса,и няма и признак грам за разните утайки и сгъстяване.Рецептата я видях в Офроуд форума от един варнелия,който 10-на години си третирал джипа нисан терано доколко си спомням,още както си го купил нов,така си го карал ,и е с двигател от новите поколения мотор ТДИ .
          Fiat palio 1.7td

          Коментар


            #20
            betuk написа:
            Flow написа:
            kiro_of_the_day написа:
            sasho_n2 написа:
            Аз карам Алфата ( 1.9 JTDM) с добавката на Кастрол ТДА и съм доволен.
            Аз сипвам от същата, защото така се правело и защото била "убава" според разни "тесни специалисти" стари дизелджии...Разлика не виждам нито във вървеж, нито в разход, нито в пушене. Нито съм доволен, нито съм недоволен. Още едни пари на вятъра...
            Това мнение ми хареса и го поддържам!И аз в последно време рядко ползвам добавката на ТДА Кастрол. Преди време съм ползвал добавката на STP, но като е писал колегата:"Нито съм доволен, нито съм недоволен". През зимата, синът ми в София и аз, когато ще пътувам извън Бургас и се очаква да е студено, ползваме една попаднала ми от едно място добавчица против замръзване на парафина в нафтата, но ефекта и може да се усети при температури под -12 -15 оC. Двутактовото масло е интересна добавка и мисля, че в момента е актуална, защото сярата в българската нафта е със сигурност <или=10 ppm. На TD100 съм слагал не веднаж, на Multijet-a не съм добавял и не смея.
            Жули няма страшно,НО не прекалявай, спазвай 1 към 5, или казано просто му, 10 литра нафта слагай не повече 50мл.А за зимата,рецептата ми е,10 литра нафта, 1 литър бензин, и 75 мл двутактово масълце,но от полусинтетик нагоре. :D Това е изпитано вече трета зима, бъркоча съм пробвал в хладилник до -18 градуса,и няма и признак грам за разните утайки и сгъстяване.Рецептата я видях в Офроуд форума от един варнелия,който 10-на години си третирал джипа нисан терано доколко си спомням,още както си го купил нов,така си го карал ,и е с двигател от новите поколения мотор ТДИ .
            Ако колегата не прекали с маслото и спази съотношението 1 към 5 ще остави поне километър пушек след себе си,това при положение че успее да запали. Явно някои не е имал двутактов автомобил или мотор на които на капачката пише какво е съотношението на маслото към горивото.За мен двутактовото масло е да смазва двутактовият двигател.Добавките за дизелово гориво не са за смазване а за по добро изгаряне , поддържане на дюзите чисти и да не се променя вискозитета на дизеловото гориво при по ниски температури.Те не повишават мощноста на автомобила.Всеки сам избира с какви бъркочи да кара автомобила си.Нищо лично.Поздрави
            Fiat Sedici 1.9 MultiJet 120 Hp

            Коментар


              #21
              Мнения за добавки за дизел? - допълнително оскъпяване на иначе евтината ни нафта.
              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

              Коментар


                #22
                Както и по-горе са писали и аз така само зимата слагам 50мл зимана добавка за комън реил на Carlson при зареждане. Винаги пълня догоре като светне лампата. Слагам, защото уж така трябвало. Дали има смисъл незнам. В интерес на истината разхода зимата ми е същия като лятото, или почти. Вижда се в подписа. Една опаковка 500мл на промоция в Кауфланд е към 5лв. и стига за цяла зима.
                The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                Коментар


                  #23
                  milen11 написа:
                  betuk написа:
                  Flow написа:
                  kiro_of_the_day написа:
                  sasho_n2 написа:
                  Аз карам Алфата ( 1.9 JTDM) с добавката на Кастрол ТДА и съм доволен.
                  Аз сипвам от същата, защото така се правело и защото била "убава" според разни "тесни специалисти" стари дизелджии...Разлика не виждам нито във вървеж, нито в разход, нито в пушене. Нито съм доволен, нито съм недоволен. Още едни пари на вятъра...
                  Това мнение ми хареса и го поддържам!И аз в последно време рядко ползвам добавката на ТДА Кастрол. Преди време съм ползвал добавката на STP, но като е писал колегата:"Нито съм доволен, нито съм недоволен". През зимата, синът ми в София и аз, когато ще пътувам извън Бургас и се очаква да е студено, ползваме една попаднала ми от едно място добавчица против замръзване на парафина в нафтата, но ефекта и може да се усети при температури под -12 -15 оC. Двутактовото масло е интересна добавка и мисля, че в момента е актуална, защото сярата в българската нафта е със сигурност <или=10 ppm. На TD100 съм слагал не веднаж, на Multijet-a не съм добавял и не смея.
                  Жули няма страшно,НО не прекалявай, спазвай 1 към 5, или казано просто му, 10 литра нафта слагай не повече 50мл.А за зимата,рецептата ми е,10 литра нафта, 1 литър бензин, и 75 мл двутактово масълце,но от полусинтетик нагоре. :D Това е изпитано вече трета зима, бъркоча съм пробвал в хладилник до -18 градуса,и няма и признак грам за разните утайки и сгъстяване.Рецептата я видях в Офроуд форума от един варнелия,който 10-на години си третирал джипа нисан терано доколко си спомням,още както си го купил нов,така си го карал ,и е с двигател от новите поколения мотор ТДИ .
                  Ако колегата не прекали с маслото и спази съотношението 1 към 5 ще остави поне километър пушек след себе си,това при положение че успее да запали. Явно някои не е имал двутактов автомобил или мотор на които на капачката пише какво е съотношението на маслото към горивото.За мен двутактовото масло е да смазва двутактовият двигател.Добавките за дизелово гориво не са за смазване а за по добро изгаряне , поддържане на дюзите чисти и да не се променя вискозитета на дизеловото гориво при по ниски температури.Те не повишават мощноста на автомобила.Всеки сам избира с какви бъркочи да кара автомобила си.Нищо лично.Поздрави
                  Колега, явно четеш между редовете, дал съм пример как третирам маслото с съответните мерни единици, относно защо ползвам ДВУТ. МАСЛО, има достатъчно инфо в чужди сайтове, за предимствата пред многото добавки и подобрители, които повечето от тях нищо не вършат, дори и от мерцедес признават предимствата му.Ето и превод на статйка от немски форум:2-тактово масло, което ние използваме в нашите моторни триони, косачки или във 2-тактови моторни двигатели е доказано, че има изключително положителен ефект върху дизелови двигатели, ако това 2-тактово масло се добавя към дизеловите в хомеопатични дози 1:200. На практика: 0.3 литра на 2-тактово масло в 70l дизелов резервоар. 2-тактовото масло ще се абсорбира от дизеловото гориво и ще смазва движещите се части на впръскващата система - помпа и инжектори .Освен това, 2-тактово масло ще се пази чист дизеловия двигател, тъй като то изгаря напълно като самия дизел.С други думи, 2-тактовото масло е смного по-ниско съдържание на пепел, както дизела, когато изгори. Това е доказан факт и DPF (дизелови частици (сажди) филтър) не се запушва.Една допълнителна информация: в Германия, трябва да се представят колите на всеки 2 години с TUV - Технически надзор на организацията - които проверяват, наред с другото, и замърсяването на бензиновите и дизеловите двигатели.Измерените димности от дизелов двигател, без използване на 2-тактово масло е 0,95.Същият фактор, с използване на 2-тактово масло е 0,47 - намаляване на почти половината от частици сажди.Освен това,с употребата на 2-тактово масло в дизеловото гориво ще се увеличат километрите от 3-5%.До всички:Попълнете 0,3 литра 2-тактово масло с всеки резервоар . Вие ще забележите изненадващо голяма разлика в гладкостта на работа на Вашия двигател , нивото на шума е намалена, особено когато двигателят е студен, и икономията на гориво ще се увеличи освен описаните други предимства.2-тактово масло мога да препоръчвам от моя собствен опит (стойност за цена) е Лики Моли , полу-синтетично. 1052 (синя пластмасова бутилка). Използването на 2-тактово масло се препоръчва също така и за дизелови двигатели без DPF. Ако сте забравили да налеете малка доза 2-тактово масло - няма проблем. Просто налейте в следващия момент.Всеки, който е използвал 2-тактово масло в неговия дизелов двигател, е потвърдил, че работи по добре.Да не се използва напълно синтетично 2-тактово масло, тъй като е прекалено скъпо и не е наистина необходимо такова високо качество за вашите цели.П.П.След това , което видях в помпата за високо налягане аз също подкарах на добавка масло в дизела.С комонрейл двигател съм.Не усещам забележима разлика в динамиката, а колкото до пушенето и разхода на гориво - първото напълно отсъства, второто ме задоволяваше и преди и сега.Освен това съм сигурен, че дизеловото гориво спокойно носи да 10 г. на литър каквато и да е чорба( масло, бензин,керосин,спирт) без поява на нагар по инжекторите и прочие.Аз лично за сега ще се придържам към съотношение 1:200 и масла с минимална сулфатна пепел и алкалност.Последно редактиран от Keltis ; 19-06-10 в 00:13
                  Fiat palio 1.7td

                  Коментар


                    #24
                    За добавките мога от опит да обобщя следното:Bardahl за Common rail- минимална разлика във вървежа.Bardahl 6 in 1 Clean Diesel System- не усетих разлика във вървежа, дали е изчистило нещо незнам.Bardahl BDC- не усетих някаква разлика във вървежа, но пък при -16 градуса нямах проблем с паленето сутрин зимата.Castrol TDA- минимална разлика във вървежа.Pro-Tec Common Rail Diesel System Clean & Protect- минимална разлика във вървежа.Pro-Tec Cetane Booster- минимална разлика във вървежа, при лоша нафта разликата е по осезаема.Зареждам дизел от 2 места: 1.Ромпетрол- много ми харесва дизела, не слагам добавки в него.2.Интерспиид- не много хубав дизел, но доста по-евтин. Слагам си цетан буустър и се получават нещата.
                    FIAT BRAVO 1.9 JTD 105, 99г.

                    Коментар


                      #25
                      Не си давайте парите за глупости.Аз съм сипвал само първата зима добавка срещу замръзване, че бях чел една сериозна тема в офроуд форума с тестове на нафта и добавки.От там нататъ съм отебал тотално и с обикновенна нафта на еко си пали след като е седяла цяла нощ при - 21.Вярно като запали първите 10 секунди е като редосеялка и не и стига нафтата, но после се оправя.А за тези добавки дето оправяли вървежа и прочие - http://www.lancia-bg.com/forum/viewt...505&start=40И аз го тествах ама ....
                      Alfa 147 1.9 JTDm '07 Q2 - хем червена, хем пуши черно;Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
                      ex. Alfa 155 1.7 '93 ### ex, Alfa 147 1.9 JTDm '03 R.I.P. ###Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001,

                      Коментар


                        #26
                        Добавки от време на време слагам на Бравата. Усещам само по-мека работа на двигателя. Слагам Бардал БДЦ ( 1 милилитър на литър )и двутактово масло ( 50 милилитра на 10 литра). Имам си готова "забъркана" смесв мерително шишенце от тези "илачи" и ако не забравям бутам в гърловината преди да зареждам.Иначе разлики в ускорение, набиране, излитане и кацане - не намирам. :P Абе усещането е такова, все едно съм далвитамин С на дъщеря си. Ако не помогне - няма и да навреди. :P
                        A17DTС/S
                        Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

                        Коментар


                          #27
                          p.b.stoyanov написа:
                          За добавките мога от опит да обобщя следното:Bardahl за Common rail- минимална разлика във вървежа.Bardahl 6 in 1 Clean Diesel System- не усетих разлика във вървежа, дали е изчистило нещо незнам.Bardahl BDC- не усетих някаква разлика във вървежа, но пък при -16 градуса нямах проблем с паленето сутрин зимата.Castrol TDA- минимална разлика във вървежа.Pro-Tec Common Rail Diesel System Clean & Protect- минимална разлика във вървежа.Pro-Tec Cetane Booster- минимална разлика във вървежа, при лоша нафта разликата е по осезаема.Зареждам дизел от 2 места: 1.Ромпетрол- много ми харесва дизела, не слагам добавки в него.2.Интерспиид- не много хубав дизел, но доста по-евтин. Слагам си цетан буустър и се получават нещата.
                          Ще го кажа така, ако усещаш разлика във вървежа с различните нафти от големите вериги - засилвай си мотора в някой пункт за желязо.
                          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                          Коментар


                            #28
                            emzo написа:
                            Ще го кажа така, ако усещаш разлика във вървежа с различните нафти от големите вериги - засилвай си мотора в някой пункт за желязо.
                            Е аз един мотор вече има дадох, този е читав :D, като сипвам нафта от 1,90 лв. колата не върви- факт, затова слагам тия добавки но реално само от цетан буустъра усещам някакъв ефект. Възможно е и да има някакъв проблем, било то дюзи или дебитомер, за сега колата работи пък по-натам или един ребилд или някоя Алфа нов внос.
                            FIAT BRAVO 1.9 JTD 105, 99г.

                            Коментар

                            Working...
                            X