reiban написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Вижте и да ми кажете този клапан за какво е?
Collapse
X
-
При първоначално запускане на двигатела този клапан посредством жилото което също се вижда на снимката подава повече гориво на ДВГ докато той достигне определена работна температура около 40 градуса.След това той отпуска жилото и оборотите падат на минималните.При теб оборотите сигурно са ти около1000 и не се променят изобщо.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Tornado написа:При първоначално запускане на двигатела този клапан посредством жилото което също се вижда на снимката подава повече гориво на ДВГ докато той достигне определена работна температура около 40 градуса.След това той отпуска жилото и оборотите падат на минималните.При теб оборотите сигурно са ти около1000 и не се променят изобщо.
Коментар
-
doofiat има такова маркуче със сигурност даже днес го мушнах в този клапан който ми каза Tornado, той влиза отдолната страна ама отстран там влиза и още едномаркуче ама то си е отдоло ,и ми се промениха оборотите сега ще видя като изстине колата каква ще е разликата защото тя беше загряла.Със синята стрелка 1 е това което излиза от черното на помпата и влиза странично а с 2 е другото , не го погледнах от каде идва то влиза отдоло.Fiat Marea 1,9TD100
Коментар
-
Опаааа тъкмо щях да пиша нищо всеки греши понякога.Нали затова сме тук да си помагаме.И относно отпускането на жилото от рейбан сега ако ти работи всичко ще се наложи да го понатегнеш за да са ти по високи при първоначално запускане т.е. студен двигател.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар