Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Датчик колянов вал Марея ТД 75?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Датчик колянов вал Марея ТД 75?

    Здравейте, приятели! Не съм имал проблем с паленето на колата ( скоро), но днес ме предаде фиатът. След като обикалях цял ден и спрях за около час на един паркинг не поиска да запали. Върти си стартера, но няма никакви признаци да запали, дори не претриса мотора. Десет минути търсих човек да ме изтегли и реших да пробвам пак и... запали от четвърт. Прибрах се пред блока, изгасих я и веднага пробвах, но не запали отново. Един приятел ми каза, че Мареята щом е с обикновения мотор изобщо няма датчик колянов вал. Така ли е наистина? Фиат Марея ТД, 75 коня, 2000 г.

    #2
    Не ти е проблема в това.Имаш пролем със имото или захранването на клапана пуск/стоп или захранването нафтата.

    Коментар


      #3
      Ще я карам на диагностика така или иначе . Забравих да спомена, че когато не искаше да пали и спра въртенето на стартера светваше лампата за подгрев.

      Коментар


        #4
        И така... Май всичко сочи към имобилайзер. Майсторът, който ми препоръчаха не е на линия тези дни. Опитах се да запаля, не става , а ключът свети постоянно. Пробвах и с кафявия, пак не става. Да ми препоръчате някой майстор в Сф, който може да оправи проблема на място? Благодаря предварително! Всъщност кое е по-изгодно - ремонт или премахване нацяло на имобилайзера?

        Коментар


          #5
          кола

          Ми този майстор където ти е най близо за дизелаКолегата горе е написал захранване на клапана тук има подобни снимки към края за клапанаhttp://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?f=9&t=48599
          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

          Коментар


            #6
            Re: кола

            kluchar написа:
            Ми този майстор където ти е най близо за дизелаКолегата горе е написал захранване на клапана тук има подобни снимки към края за клапанаhttp://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?f=9&t=48599
            Тук съм описъл един от начините за заобикалянето на имото на Лукас помпа.В нашия случай помпата е Бош(тд 75).Принципа е същия,трябва да се премахне физическиимото и да се осигури достъп до клапана пуск/стоп.После с пуска ново захранване и проблема се решава.При Форда (от примера) е в пъти по-сложно,защото има защита която не разрещава включване на стартера!Там трябва след премахване да се промени и инсталацията!При Фиат няма този проблем!Успех!

            Коментар


              #7
              кола

              Пипкава работа е Някой търсят направо кабелите от клапана и така става по лесно ама са къси и малко скрити или режата шапката /защитата на клапана и там връзват директно на кабелите
              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

              Коментар


                #8
                Re: кола

                kluchar написа:
                Пипкава работа е Някой търсят направо кабелите от клапана и така става по лесно ама са къси и малко скрити или режата шапката /защитата на клапана и там връзват директно на кабелите
                На последното поколение Лукас имото е вградено във самия клапан!Трябва да се премахне както защитата така и самия клапан и да се постави такъв без имо.Иначе няма оправия.Аз лично предпочитам да сваля помпата от мотора и да направя каквото трябва в место да се мъча да режа и т.н. на място.Отнема повече време а и често се допуска да се нарани нещо със шлайфа.Поздрави!

                Коментар


                  #9
                  Едва ли ще се справя сам . Ще я карам след няколко дни на майстор. Човекът каза, че може да са само кабели, които минават под жабката и да са се оголили от вибрациите( имал е такива случаи, затова го споделям и с вас). Иначе разкачих акумулатора, закачих го и я запалих, ключът не свети, изписва ми ERROR CLI. Така или иначе трябва да се чистят грешки... Благодаря за съветите! Ще кажа какво са открили.Поздрави!

                  Коментар


                    #10
                    Точно това което каза specialista, премахнахме физически имото, сложихме обикновен клапан и всичко се оправи. Благодаря за съветите, приятели! С подмяната на оголени кабели, демонтаж на имото и монтаж на клапан ми излезе 80 лв ремонта ( с цената на частите).

                    Коментар


                      #11
                      За да не отварям друга тема... А и е свързано с последните ремонтни дейности. Сега колата пали без проблем, но когато загрее ми държи 1200-1300 оборота, а когато е студен двигател 800. Проблемът е , че не го прави всеки път и не знам дали няма да ми направи някоя беля пак... Казах на майстора, който я прави, оставихме я да работи 10-15 мин , но не ги вдигна ( то винаги така става).

                      Коментар

                      Working...
                      X